Strona 1 z 1
[ABG] Canfield Formula 1+ RS Boxxer 2010
: 01.06.2010 10:27:56
autor: ABG
Rama: canfield formula 1 2007 /kupiona nowa 2008/09/ rozm. M
Widelec: RS Boxxer 2010 skok 200
Damper: Revox Manitou 9,5x3' sprężyna stalowa 450
Kierownica: specialized 750 wznios 30
Mostek: funn
Gripy: sunline razem z barendami
Stery: FSA Orbit
Siodło: specialized
Sztyca: nuke proof 27,2
Korby: Gravity Maximus ISI 170 mm
Support: truvativ giga pipe DH 73/128
Zębatka: truvativ 40T
Łańcuch: XT
Pedały: Azonic
Napinacz: MRP
Przerzutki: LX krótki wózek
Manetki: SLX
Kaseta: XT 11-32
Koło przód:
Obręcz: Halo Tornado 26' 32 dziury
Szprychy: DT
Piasta: Nuke Proof
Opona: Minion DHF 2,7 42a
Dętka: maxxis
Koło tył:
Obręcz: Halo Tornado 26' 32 dziury
Szprychy: DT
Piasta: Nuke Proof 12x150
Opona: Minion DHR 2,7
Dętka: maxxis
Hamulec przód, nowe Sainty
Hamulec tył, nowe Sainty na tarczach Avid 203 od modelu Code
: 01.06.2010 11:10:06
autor: GgG
Popraw opis, żeby był zgodny z regulaminem działu.
: 01.06.2010 12:27:43
autor: Mawet
przerób revoxa na damper shimowy, wywalając platformę;]
: 01.06.2010 12:33:33
autor: yasiuuu
Wreszcie jakiś "oryginał", a nie 10 Santa, 15 BigHit, 5 Norco...
Mawet po co ma wywalać platformę? nawet nie doczytałem się w temacie, ze coś mu przeszkadza;]
Ładny rower. Jaka waga?
Osobiście zmieniłbym korby - produkty FSA (jeśli chdozi o obecne korby - wizualnie) kojarzą mi się z "low cost'owym" sprzętem typu dartmoor czy inne macrocash'e - bez obrazy dla fanów marki;-)
: 01.06.2010 12:46:46
autor: ABG
Waga to 18 kg przy tej dramatycznej /i wstrętnej wizualnie nie sposób zaprzeczyć/ korbie i pakiecie isis truvativa, zmieniając korbę i tytanową sprężynę dodając schodzę do 17,3 kg ale z uwagi że chodzi mi po głowie zmiana ramy /tą mam już przecież ponad rok;-)/ wstrzymuję się z uwagi na mufę /tutaj 73 w większości nowych ram 83/
zapomniałem dodać że hamulce to nowe Sainty na tarczach Avida 203 a stery FSA Orbit
A i jeszcze słowo o Revoxa nie ma porównania do oryginalnego DHXa, inna bajka
: 01.06.2010 13:04:20
autor: Banan725135650
ABG i zapomniałeś o paru innych rzeczach (np. szprychy, dętki, gripy, barendy etc.). Popraw opis na taki jaki jest w innych tematach w tym dziale. A co do rowerka to świetnie się prezentuje. Na jaką ramę masz zamiar sie przerzucić?
: 01.06.2010 13:22:02
autor: ABG
cholera skopiowało mi drugi raz zdjecie, nie mam siły do tych edycji...
a co do zmiany to nowy canfield jedi albo Yeti 303 DHR najbardziej, chodzi mi jeszcze po głwie sunn radical
: 01.06.2010 14:18:35
autor: adasiekdh
piekny rowerek

: 01.06.2010 19:13:48
autor: frango
Faktycznie, w końcu coś oryginalnego

Rozumiem, że zmiana ramy na coś równie egzotycznego?

: 13.10.2010 09:44:23
autor: radacz
ABG czy ważyłeś może kiedyś samą ramę?
: 13.10.2010 15:16:31
autor: Vin_OSW
Rozumiem, że jeden oryginalny łańcuch 116 ogniw (?) nie starczy do tej ramy?

: 14.10.2010 08:04:17
autor: boogiel
łał

miażdży suty

tylko to prowadzenie łańcucha....jakos mi się nie widzi :P
: 14.10.2010 14:28:07
autor: frango
Czyżbyś nie wiedział dlaczego tak właśnie idzie łańcuch?

: 14.10.2010 20:22:25
autor: boogiel
no nie do końca, live nigdy nie widziałem:D
: 15.10.2010 05:00:22
autor: ArthurGreen
boogiel, to poczytaj sobie o ramach z wysoko umieszczonym punktem obrotu.
: 15.10.2010 16:03:21
autor: boogiel
dobra, obadałem:D zrozumiałem. Ale mimo wsystko, zastanawiam sie, czy normalne prowadzenie nie dałoby rady. jestem stosunkowo "nowy" wiec, wyrozumiale prosze:P
: 15.10.2010 16:08:19
autor: wojtasu
boogiel ja Ci pokaże przy najblizszej okazji
Czy przypadkiem ramka nie jest na allegro , bo cos ostatnio podobnego widziałem

: 25.09.2016 15:27:30
autor: mateuszdadas21
up, stałem się nowym właścicielem tego egzemplarza :p
za 6 tyg zobaczycie nową odsłonę :p