Strona 1 z 1

[jasiek_krk] Tosa Inu Proto + Marzocchi 66 RC3 2010

: 04.06.2010 18:38:42
autor: jasiek_krk
Rama: DunCon Tosa Inu Prototype
Widelec: Marzocchi 66 RC3 2010
Damper: RS Pearl 3.3

Kierownica: Dabomb Big stick 710 mm
Mostek: Prodigy Stem + Śrubki Ti
Gripy: Prodigy
Stery: Dabomb x10

Siodło: Dabomb
Sztyca: Accent
Zacisk: DunCon

Korba: Shimano SLX 170 mm
Support: Shimano
Zębatka: Truvativ
Łańcuch: Shimano Deore XT
Pedały: Prodigy Tinkie Winkie Light

Napinacz: E 13 LG1
Przerzutka: Sram X9 2010
Manetki: Sram X9
Kaseta: Sram PG990 redwin red

Koło przód:
Obręcz: Mavic 721 2010 32h
Szprychy: DT Champion
Piasta: Hope Pro II
Opona: Maxxis Minion DH 62a / Maxxis Minion DH 2,35 42a
Dętka: Maxxis

Ciekawostka :waga "gołego" koła wynosi 1009g

Koło tył:
Obręcz: Mavic 721 2010 36h
Szprychy: Mach
Piasta: Hope Pro II
Opona: Maxxis Larsen TT 62a / Maxxis High Roller 2,35 42a
Dętka: MAxxis
zacisk koła: Tytanowy

Hamulec przód; AVID Juicy 7 203 mm
Hamulec tył; AVID Juicy 7 203 mm


Modyfikacje: Zmiana siodła, sztycy i sterów. Użycie Joe's No Flats -> oba koła. +/- początek 2011 zmiana ramy.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

: 04.06.2010 18:49:04
autor: dyniadownhill

: 04.06.2010 18:52:30
autor: SiCkMaN
Za dużo czasu przed kompem spędzasz skoro nie widzisz różnicy pomiędzy tym a zaginionym.

: 04.06.2010 20:33:00
autor: piotrex
nie,to inne proto.

: 04.06.2010 20:47:13
autor: EZrider
To jest ta Tosa "nie kradziona" tylko w Lyrixa wskoczyły 66.

Fajne FR, podoba mi się.

: 04.06.2010 21:47:03
autor: mysticar
Bardzo fajny. Jak z pracą w 66? Możesz porównać do czegoś? Np. do wcześniejszych generacji rc3?

: 04.06.2010 22:50:29
autor: jasiek_krk
EZrider pisze:tylko w Lyrixa wskoczyły 66.
Nie tylko -> nowe koła oraz nowy napęd (przerzutka, trigger, kaseta i łańcuch)
mysticar pisze:Bardzo fajny. Jak z pracą w 66? Możesz porównać do czegoś?
Na pewno lepszy od 66 Ata 2007 ale prawdziwego terenu jeszcze nie zaliczył więc większej opinii mieć nie mogę. Roczniki 2008 i 2009 z tego co mówili ich posiadacze przy 2010 się "chowają". Na razie mogę tylko powiedzieć że wyczuwalny jest OGROMNY zakres możliwej regulacji amortyzatora.

: 10.12.2010 23:29:35
autor: pico931
jaka jest praca tego dampera ?
masz może porównanie z DHX Air ?
dałby radę w lekkim DH ?

: 12.12.2010 10:17:13
autor: Slopstyler
No przyjazazna Toska, przyznam. Ale widze, że bardziej Enduro. Moja jest troszkę inaczej złożona. :P

: 12.12.2010 10:25:13
autor: piotrex
pico931 jezdzilem na poprzedniej wersji z dhxem 4 airem i bylo baaardzo sympatycznie.ta rama generalnie jest ta zaprojektowana zeby dobrze wspolgrala z powietrnzymi damperami.
a co do lekkiego dh to spokojnie ;).