Rama: Iron Horse Sunday Factory, S 2008
Widelec: Rock Shox BoXXer Team 2010
Damper: Fox DHX 5.0
Kierownica: Race Face Atlas FR 785mm
Mostek: PRO Athertons Direct Mount
Gripy: Odi Ruffian
Stery: Cane Creek XXc Flush II
Siodło: WTB Silverado Team
Sztyca: Thomson Elite
Zacisk: Iron Horse
Korby: Truvativ Holzfeller OCT
Support: Truvativ Howitzer Team
Zębatka: Truvativ 40T
Łańcuch: Sram PC-991
Pedały: HT, HT-AN01TS
Napinacz: e*thirteen LG1+
Przerzutki: Sram X.9 Super Short
Manetki: Sram X.9
Kaseta: Sram PG-970, 12-25
Koło przód:
Obręcz: Mavic D321, 26", 36H
Szprychy: cholera wie
Piasta: Da Bomb Head Spin HS-F20, 36H
Opona: a jakie to ma znaczenie skoro się je zmienia w zależności od warunków i upodobań?
Dętka: jak wyżej
Koło tył:
Obręcz: Mavic D321, 26", 36H
Szprychy: cholera wie
Piasta: DT Swiss Hugi FR ,150x12, 36H
Opona: czyt. opis przedniego koła
Dętka: jak wyżej
Hamulec przód: Avid Code 2009, 203
Hamulec tył: Avid Code 2009, 203
Modyfikacje? Wypadało by już po tych 6 latach zmienić koła, szczególnie iż przód to potężna kotwica.
Waga: Nie Ważyłem, nie jestem fetysztystą w tej kwestii ale wg obliczeń zakładam iż wynosi w granicach 18,8kg.
Update: Niewiele się pomyliłem, na Maxxisach High Roller całość waży 18.74kg.

