Strona 1 z 2

[mikeyDH] scott voltage fr 30 + RS domain 302

: 20.06.2010 11:06:22
autor: mikeyDH
Rama: Voltage FR Alloy 6061 hydroformed tubing
Widelec: RS Domain 302 Coil
Damper: Marzocchi Roco R

Kierownica:Scott Pilot FR (710mm)
Mostek: Truvativ Hussefelt
Gripy: Scott
Stery: FSA Orbit E 1.5R,


Siodło: Scott Voltage FR
Sztyca: Scott DJ


Korby: Truvativ Ruktion 1.0
Support:Truvativ HowitzerXR
Zębatka:, 34T
Łańcuch: KMC X8
Pedały: wellgo B087 SCT

Napinacz: E.thirteen LS-1,ISCG05
Przerzutki:l Sram x7 ,średni wózek
Manetki: Sram x4,trigger shifter
Kaseta: SRAM PG-830,11-32 T

Koło przód:
Obręcz: Alex FR 32
Szprychy:CN 15 G
Piasta:Scott Pro,qr20
Opona:Schwalbe Big Betty freeride
Dętka: DObre pytanie

Koło tył
Obręcz:Alex FR 32
Szprychy: CN 15 G
Piasta: Shimano ,FH-M475- S
Opona: Schwalbe Big Betty
Dętka:dobre pytanie :)

Hamulec przód, Avid Elixir 5 Disc
Hamulec tył: Avid Elixir 5 Disc, 203mm F+ R

Modyfikacje: siodełko,jak będę miał kasę to tylną piastę...jak będę miał jeszcze więcej kasy to damper,ewentulalnie Domaina zmienie chociaż niekoniecznie



Waga: 16.54

: 20.06.2010 12:34:14
autor: EZrider
Mów szybko jak wrażenia z jazdy, bo mam ochotę go kupić. Jak z czułością, bujaniem, zwrotnością itp.

: 20.06.2010 12:38:05
autor: szustaczek
jak sie na nim jeździ? masz porównanie do jakiegoś innego fulla?

: 20.06.2010 12:49:52
autor: mikeyDH
jeździłem troche na stinky i big hicie...i ja bym go dał pomiędzy tym a tym...jak sobie na nim siadłem pierwszy raz to było twardo ale na trasie super
generalnie polecam.bo można go wyrwać za dobre pieniądze.
pzdr

: 20.06.2010 17:17:19
autor: crossc7
piękny is beautiful

: 20.06.2010 17:45:58
autor: GgG
Kolega ma takiego samego (fabrycznego fr30), rower jest jak dla mnie bardzo skoczny, zawiecha z tyłu nie za bardzo buja, siadając na rower wydaje się, że będzie to słabo ogarniać, ale jak już się jedzie to praca zawieszenia okazuje się całkiem fajna, nie jest to może fsr (na którym jeżdżę na co dzień), a z lepszym damperem musi być naprawdę dobrze. A testów dokonywałem na naszych lokalnych trasach pseudo dh fr :)

: 20.06.2010 20:02:28
autor: Wooyek
Biorąc pod uwagę ceny, całkiem ciekawe te nowe Scotty... Części sensowne, wygląd bogaty ;) Zastanawia mnie tylko, jak to zawieszenie pracuje - jednak jeden zawias to jeden zawias :roll:

: 21.06.2010 10:51:20
autor: michal123
przecież to nie jest jeden zawias...

: 21.06.2010 10:58:58
autor: Mawet
michal123 a co?

: 21.06.2010 11:00:45
autor: Wooyek

przecież to nie jest jeden zawias...
A jednak... Poszukaj sobie w archiwum, bo nie chce mi się po raz setny tłumaczyć dlaczego to jest jednozawiasowiec (hint: "faux bar").

: 21.06.2010 17:48:43
autor: szustaczek
będziesz może na downstairs w ustroniu?

: 21.06.2010 17:56:12
autor: GgG
michal123 Panie ekspercie, koło idzie na jednej belce z zawiasem, to jest jednozawias.

: 22.06.2010 12:18:31
autor: mikeyDH
szustaczek raczej sie nie wyrobię

: 23.06.2010 12:50:28
autor: Spaced
Wooyek balfa to tez był 1 zawias :P

: 23.06.2010 13:13:30
autor: Wooyek
Spaced pisze:
Wooyek balfa to tez był 1 zawias :P
Wiem, m.in. dlatego teraz jest FSR :P

: 23.06.2010 13:31:06
autor: Spaced
Wooyek gadanie - Empire ma praktycznie identyczne przełozenie (krzywe) jak demo, a dalej 1 zawias. Do tego bardziej wsteczny ;)

: 23.06.2010 13:43:12
autor: Wooyek
Dla mnie główną wadą jednozawiasów nie jest charakterystyka przełożenia, bo z dodatkowymi ogniwami można ją kształtować praktycznie dowolnie. W przypadku rowerów DH/FR główną wadą jest dla mnie brake-jack. Jak zawieszenia przysiada o kilka cm przy hamowaniu na tarce, to te zajebiste krzywe przełożenia szlag trafia...

: 23.06.2010 13:45:22
autor: Spaced
Wooyek hamowac trzeba umiec :P Inna sprawa, ze u nas w kraju az tyle tarek nie ma. Na zarze byly ale to wina miesiaca ulew ;) Jakos bardziej mnie w moim rock machine starym nie meczył brake jack niz teraz. I tak nie mozesz miec 100% odpornosci na uginanie sie w rowerze bo ci zanurkuje przód.

: 23.06.2010 16:35:37
autor: Wooyek
Spaced pisze:hamowac trzeba umiec :P
Jasne, tylko normalni ludzie zwykle oczekują od dobrego sprzętu, żeby nadrabiał ich braki w technice, a nie na odwrót.