Strona 1 z 2
Marzocchi 55 2011 - dwie półki
: 21.06.2010 11:40:59
autor: topick
: 21.06.2010 12:14:52
autor: Wooyek
Kombinują pewnie konkurencję dla dwupółkowego Domaina, ale jak dla mnie trochę dziwny taki powrót do korzeni - po co komu w dzisiejszych czasach dwie półki przy 170 mm skoku...?
: 21.06.2010 12:33:07
autor: topick
Slyszalem, ze to jednak ma byc 180mm +ok 2,8 kg
: 21.06.2010 12:38:56
autor: Wooyek
Czyli w sumie można uznać, że to amor na MegaAvalanche i trasy typu Canberra

Ciekawe, czy będzie się nazywał 555

: 21.06.2010 14:29:38
autor: miki_ck
trochę lepsze zdjęcie (coś kojarzę ze było też na pb jakiś czas temu).
ogólnie dziwny pomysł, niezgodny za bardzo z obecnymi trendami (sterówki 1,5-1,125 dla poprawy sztywności a nie pakowanie dodatkowej półki)

: 21.06.2010 14:36:47
autor: osato
wygląda oldschool'owo, pozatym 2 pólki na tyle skoku?
: 21.06.2010 14:40:22
autor: GgG
Takie coś pewnie będzie używane w teamach jeżdżących na marzo w dh. Skoro teamowi speca czasem wystarcza sx z boxxerem, to czemu by nie dać lekkiego 555rc3 ti :P
: 21.06.2010 14:51:31
autor: Mawet
ale brzydal
: 21.06.2010 15:04:17
autor: Driver
przypomina Juniora T z 2003 roku
Ogolnie fajny amor do sztywniaka by byl
: 21.06.2010 15:23:50
autor: Las3k_91 Ldz
Czyżby koniec trendu przerośniętych jednopółek? Yeah!

: 21.06.2010 16:31:14
autor: Impus
Jak dla mnie amor całkiem ok. Sam mam 170 na 2 półkach w sztywniaku i nie narzekam. Ale w tym 55 półki mogłyby być nieco niższe
: 21.06.2010 16:52:34
autor: matuff
Myślę, że do enduro mógłby być bardzo fajnym amorem. Wtedy regulowany skok 130 - 170 nabiera sensu.
: 21.06.2010 18:23:51
autor: michalnz
Wg mnie super sprawa. Lekko i nawet niezła praca powinna być.
: 21.06.2010 18:30:25
autor: Wooyek
michalnz pisze:Wg mnie super sprawa. Lekko i nawet niezła praca powinna być.
Taa, zaczyna się ocenianie pracy na podstawie zdjęcia prototypu (tylko czekać na werdykt dot. wytrzymałości)...
Jakoś praca zwykłego 55 nie spotkała się ze specjalnymi pochwałami (nawet w topowych odmianach), mógłbyś wytłumaczyć co druga półka miałaby tu zmienić...?
: 21.06.2010 18:42:16
autor: pico931
osato pisze:pozatym 2 pólki na tyle skoku?
Bardzo dobre rozwiązanie do enduro i mini DH

Niema się co dziwiś 2-półką z takim skokiem bowiem Spec już trochę temu wprowadził do swojego roweru Enduro SL dwukółkę mającą 150mm skoku.
Jest to amor Specialized Future Shock e150SL.
miki_ck pisze:sterówki 1,5-1,125 dla poprawy sztywności a nie pakowanie dodatkowej półki
Większość ram zwłaszcza z mniejszym niż 200 skokiem nie ma główki 1.5" dlatego 1.8" jest bardziej uniwersalnym eozwiązaniem.
A tak przy okazji to widzę po pokrętle że w lewej goleni znajduje się tłumik ATA, czyli prawdopodobnie skok będzie regulowany.
: 21.06.2010 18:48:58
autor: SeraaX
nowy Junior, prawy korek wygląda dokładnie jak hscv w 888, a lewy to może jakaś eta czy nawet ata patrząc po masie, na pewno ciekawa opcja, jeśli cenowo będzie nawiązywać do Juniora (jak to jest zapowiadane u konkurencji w domaine triple) to będzie bardzo fajny amor.
: 21.06.2010 19:00:55
autor: michalnz
Wooyek pisze:Taa, zaczyna się ocenianie pracy na podstawie zdjęcia prototypu (tylko czekać na werdykt dot. wytrzymałości)...
Jakoś praca zwykłego 55 nie spotkała się ze specjalnymi pochwałami (nawet w topowych odmianach), mógłbyś wytłumaczyć co druga półka miałaby tu zmienić...?
Dłuższe sprężyny lepiej pracują, mają lepszą charakterystykę. Powinieneś o tym wiedzieć?
: 21.06.2010 19:28:56
autor: Wooyek
michalnz pisze:Dłuższe sprężyny lepiej pracują, mają lepszą charakterystykę.
O, bardzo ciekawe stwierdzenie, mógłbyś rozwinąć?
Ciekaw też jestem, jaka jest różnica w długości sprężyn np. między Juniorem a 66 z takim samym skokiem.
Że nie wspomnę o tym, że 55 był krytykowany za stosunkowo słabą pracę również w wersjach powietrznych...
: 21.06.2010 21:54:57
autor: michalnz
55 nie wiem mi tam starcza jak sie przejechałem, dla mnie ok nie jetem prosem. Dłuższa sprezyna jest bardziej czuła nie wiem jak to sie tłumaczy ale z tego co wiem tak jest, ugina się bardziej równomiernie, na moje może każdy zwój przenosi stosunkowo mniejsze siły gdzie może być ta sprężyna bardziej miekka i bardziej czuła. Oczywiście to IMO.