Strona 1 z 1
66VF vs 66 RCV
: 22.06.2010 19:17:47
autor: bursztynowy
Witam. Mam problem. Który z tych amorków lepiej pracuje? Ogólnie który z nich lepszy. Mam do wyboru jeden z nich i zalezy mi aby dobrze pracował i ogólnie nie był awaryjny. Czy 66VF jest powietrzny? Ma komore powietrzną? Waże 60kg i chciałbym amortyzator dobrze ustawić pod moją wage aby był miekki. Czy amortyzatory te praca mogą przewyższyć Juniora? Pozdrawiam.
: 22.06.2010 19:22:37
autor: blackdemon
RCV.
: 23.06.2010 07:57:59
autor: 'Milky
Mam RCV, waże 62kg i kiedy jest nienapompowany, to pracuje idealnie pod moją wagą. Jeszcze ani razu nie dobił, a jest bardzo czuły.
: 23.06.2010 08:02:01
autor: bursztynowy
Chodza opinie że RCV jest bardziej wadliwy niż VF. To prawda? A taki VF pracą przewyższy np. juniora? Bardziej bym się skłaniał na stronę VF jednak. Co wy na to?
: 23.06.2010 08:11:40
autor: D4X
Nie wiem jak 66, ale 888 rcv na pustych komorach powietrznych przy wadze około 70kg pracują bdb

Obecnie mam 66 ale vf2 i nie wiem czy jednak starszy marzok bo z 2006r nie pracuje lepiej

mimo to nie można narzekać na rcv

: 23.06.2010 08:21:44
autor: klexuh
Mam VF i w sumie pracuja niezle.. Wkurza mnie troche wewnetrzna regulacja odbicia, przydaloby sie jednak miec ja pod reka.. Nie ma porownania do Travisa Intrinsic i chyba troche gorzej od Domaina 302, ktore wczesniej mialem.. Ale tragedii nie ma

: 26.06.2010 21:59:55
autor: diskordia
vf to jedne z najlepszych amorkow, banalna konstrukcja i bezawaryjnosc- tam poprostu nie ma sie co zepsuc. 2 sprawa jest to ze vf byly w latach 2005/07 robione w italii - a rv/rcv to chinszczyzna. 3 sprawa jest to ze w vf mozesz zwiekszyc lub zmniejszyc skok- w zasadzie od 110 do 170mm .
amorek na medal-same plusy
: 26.06.2010 23:19:50
autor: blackdemon
diskordia pisze:3 sprawa jest to ze w vf mozesz zwiekszyc lub zmniejszyc skok- w zasadzie od 110 do 170mm
No co Ty nie powiesz.. mozna regulowac 0-170 wew. podkladkami, RV/RCV to samo. Wszystko co jest na SSV/F mozna regulowac podkladkami.
: 28.06.2010 14:25:07
autor: diskordia
nie bardzo rozumiem po co piszesz drugi raz to samo co ja- w dodadku z jakims fochem.
nie jestes strona zainteresowana- i skoro wiesz wszystko na ten temat,to dopisz cos czego tu nie ma.
: 28.06.2010 14:42:35
autor: blackdemon
W RV/RCV tez mozesz zmniejszyc skok. O to mi chodzi.
: 28.06.2010 14:56:54
autor: ligot
diskordia błagam Cie nie mów, że wersja VF jest super ("na medal"), awaryjne czy nie... Pracuje jak duro po zmianie oleju na 5w
Tak więc RCV a kolega bursztynowy chce mieć dobrze ustawiony amor. Tj. mam na myśli, że RCV posiada regulacje powrotu i kompresji to już coś, a w VF tłumienie powrotu zmienia się wewnątrz - totalne nieporozumienie...
: 28.06.2010 20:53:47
autor: diskordia
moze twoj chodzi jak duro? nie wnikam - to swiadczy tylko o tym ze nie umiales go ustawic.
: 28.06.2010 21:12:16
autor: ligot
diskordia zacznijmy trochę od kultury Twoich wypowiedzi. Kozaczysz a ogólnie może to źle o Tobie świadczyć, a kolejną sprawą są zaimki osobowe - pisze się je z wielkiej litery... Trochę kultury... Nie jeżdżę na VF i nigdy nie zamierzam, a w porównaniu do RC2X, których używam to przepaść głęboka jak nieskończoność. Dlatego o wiele bliżej mi do RCV. Pozdrawiam i dziękuję.
: 28.06.2010 21:45:33
autor: diskordia
jakos nikt sie tu nie pytal o rc2x - a jesli nie jezdzis na vf -to co mozesz miec do powiedzenia? ze kolega kolegi twojego kolegi mial taki???
i w ktorym momencie kozacze? twirdzac ze mi amorek bardzo pasuje?
moze i jestes kulturalny-ale kompletny z ciebie ******
: 28.06.2010 22:03:55
autor: Hajdas
ja bym bral RCV, pokretla wazna sprawa

: 29.06.2010 16:14:26
autor: Spaced
diskordia VF dobrze sie na parkingu ugina i gładkich trasach ale kurde dobrze miec regulacje tłumienia. 1 ustawienie nie ma sensu bo sa rózni ludzie i rózne trasy.