Strona 1 z 1

[barte] Kona Stinky + Boxxer Team

: 25.06.2010 19:27:26
autor: barte
Rama: Kona Stinky 2005
Widelec: Rock Shox Boxxer Team 2007
Damper: Fox DHX3.0

Kierownica: NS Habanero 710mm
Mostek: Truvativ Hussefelt
Gripy: Dartmoor
Stery: FSA, model nieznany

Siodło: Dartmoor Racer
Sztyca: Truvativ XR
Zacisk: n/n

Korby: Truvativ Hussefelt
Support: Truvativ Howitzer
Zębatka: Truvativ, 38z.
Pedały: BOP X-BOX

Napinacz: BOP Roll
Przerzutki: SRAM SX-5
Manetki: SRAM X-9
Kaseta: Shimano HG-50-9
Koło przód:
Obręcz: SunRims S-Type
Piasta: n/n
Opona: Aktualnie Maxxis Swampthing 2-ply 2,35"
Dętka: Maxxis UltraLight

Koło tył:
Obręcz: SunRims MTX33
Piasta: NS Coaster Pro
Opona: Aktualnie Maxxis Swampthing 2-ply 2,35"
Dętka: Maxxis UltraLight

Hamulec przód, klamka: Avid Juicy 7 203mm
Hamulec tył, klamka: Avid Juicy 7 203mm

Modyfikacje: Kiera Kore 800mm, mostek Answer pod DirectMount, napinacz Mozzart/Weeze, kaseta szosowa, przerzutka X-9, siodło na jakiegoś slima. Chyba wszystko :)
Waga: nie ważony, coś koło 19-20 kg, ale można jeszcze sporo zrzucić przez ucięcie sztycy i sterówki.
Na zdjęciu jest trochę inny napęd bo było robione trochę temu.

: 25.06.2010 20:57:16
autor: Mordar
i jak Ci sie na niej jezdzi? ja zlozylem podobną koze ale nie jezdzilem jeszcze i ciekaw jestem jak twoja smiga.

: 25.06.2010 20:59:54
autor: wojtasu
Co to za rozmiar ramy ? 15.5' ?

: 25.06.2010 22:13:16
autor: barte
Mordar jeździ się fajnie, tylko strasznie zasysa na tym damperze i ustawieniach które lubię. Chociaż może to tylko takie uczucie po przesiadce ze sztywniaka :D Niestety jest do jedno zawias więc reaguje bardziej na impuls z góry niż od kół, więc np. na kamieniach dobrze jest dociskać pedały :D
wojtasu tak.

: 25.06.2010 22:19:54
autor: Mordar
a moglbys zrobic zdjecie z drugiej strony chce zobaczyc jak poprowadziles linke od przerzutki:)

: 25.06.2010 22:41:31
autor: Spaced
barte to nie wina 1 zawiasu ;) Swoja droga to dziwne, ze tak ci reaguje bo prawie zaden rower nie powinien tak reagowac chyba ze jest jakies dziwne, regresywne zawieszenie.
Masz dobra sprezyne? Duzo tłumienia odbicia? Czego tam jeszcze regulacje w dhxie masz?

: 26.06.2010 14:49:37
autor: barte
Mordar standardowo, tylko pod koniec mam takiego węża :D pewnie w najbliższym czasie poprowadzę dołem.
Zdjęcie:
Obrazek
Spaced chodzi mi o to że jest niezbyt czuły na nierówności, a przy tym pompuje :D W DHX'ie mogę skręcić sprężynę, tłumienie odbicia, i mogę go przypompować. Jak pojadę do Szczyrku na kilka dni to tam się pobawię regulacjami.

: 29.06.2010 20:04:12
autor: Mordar
ale masz linke od przerzutki całą w oplotce?

: 29.06.2010 21:23:21
autor: Wooyek
Mordar pisze:ale masz linke od przerzutki całą w oplotce?
To się pancerz nazywa ;)

barte mógłbym Cię prosić o zmierzenie wysokości główki ramy + sterów (odległość między półkami)?

barte pisze:chodzi mi o to że jest niezbyt czuły na nierówności, a przy tym pompuje smile W DHX'ie mogę skręcić sprężynę, tłumienie odbicia, i mogę go przypompować. Jak pojadę do Szczyrku na kilka dni to tam się pobawię regulacjami.
Przed wyjazdem zadbaj o to, żeby mieć dobrą sprężynę i dobry SAG, bo bez tego regulacje na niewiele się zdadzą...

: 01.07.2010 12:58:52
autor: barte
Wooyek
Sama główka - 121mm
Główka + stery Octan One Warp2 (takie akurat mam :D ) - 150mm
Stery FSA - ~29mm
A z regulacjami już prawie doszedłem do ładu, niewiele brakuje do ideału :D
Mordar nie, mam przez seryjne przelotki :/ Niedługo zmieniam na pełny pancerz pociągnięty dolną rurą przedniego trójkąta i dolnym wachaczem.

: 02.07.2010 18:00:59
autor: Mordar
jaki Ty masz dlugi damper?

: 02.07.2010 18:30:53
autor: barte
Mordar e2e - 216mm, skok dampera 63,5mm bodajże.