Strona 1 z 2

Totem Solo Air vs rc3 vs rc2x

: 03.07.2010 19:03:05
autor: psycho144
Pozwole sobie zalozyc temacik odnosnie amora do 'lekkiego' fr
Solo Air - 1400zl z mostkiem i sterami pod 1.5" - w stanie idealnym
66 rc2x 2007 - 1400zl z mostkiem i sterami pod 1.5" - w stanie idealnym - dosc malo spotykany model ( w wersji 1.5" )
66 rc3 2008 - 1100zl z mostkiem i sterami pod 1.5" - takze w idealnym + 18 miesiecy gwary w gregorio
Ktory z powyzszej trojki bedzie najlepszym wyborem do intense'a ss ? osobiscie jestem za rc3 z 1 powodu - 300zl roznicy w cenie - a co za tym idzie , bede mial kase na korbe i rower skonczony ;)

: 03.07.2010 19:07:20
autor: SegatiV
Ja brałbym Totka z solo, bezkonkurencyjny amor, może więcej zabawy przy dbaniu, ale jakże piękną pracą, niską wagą, i wyglądem wynagrodzi!

: 03.07.2010 19:57:52
autor: Hemp
Zdedydowanie 66 rc2x ! jak masz jeszcze wersje na 1,5 to juz w ogole kozak.
Mialem 66 rc2x teraz mam 888 rc2x wc i jestem mega zadowolony.
Praca w zaleznosci od tego co lubisz mnogosc regulacji i duza odporonosc na uszkodzenia, do tego bezawaryjnosc i landy wyglad :D

Dla mnie zdecydowanie rc2x ;]

: 03.07.2010 22:05:37
autor: Rajder
psycho144 każdy chwali co ma, więc bez sensu jest 3/4 odpowiedzi. Powinni się wypowiadać tylko Ci którzy mieli na własność oba amory i je testowali wystarczająco długo.

: 03.07.2010 22:48:02
autor: ablee
Marzocchi jest mistrzem pracy na parkingu, ale w terenie głupieje.

Kupuj Totema, na 99% będziesz z niego zadowolony, serwis jego jest prosty i trwa do 5 min. z umyciem dłoni. Ja już 3 sezon kasuje go i raczej nie planuję go zmieniać.

: 04.07.2010 01:16:23
autor: easy_rider_1
Hemp pisze:mnogosc regulacji i duza odporonosc na uszkodzenia, do tego bezawaryjnosc i landy wyglad
Urzekła mnie twoja historia :lol:


psycho144 Totem SA

: 04.07.2010 07:04:37
autor: Cubus5
Rajder pisze:Powinni się wypowiadać tylko Ci którzy mieli na własność oba amory i je testowali wystarczająco długo.
A więc z dwóch Totem vs. 66 rc2x - zdecydowanie Totem !! z rc3 nie miałem do czynienia więc się nie wypowiem.
Każdy kto jeździł na 66 rc2x chwali go pod niebiosa a gdy ugiął Totka na parkingu to słysze opinie "blee, słaba praca itp" :)

: 04.07.2010 08:39:08
autor: Hemp
ablee Marzocchi jest mistrzem pracy na parkingu, ale w terenie głupieje.

Rozumiem ze testowales tylko na parkingu skoro tak twierdzisz, pokrec troche takimi czerwonymi korkami, ktore sa na koronie po lewej i prawej stronie i zobaczysz ze marz nie tylko na parkingu daje rade :) aha jest jeszcze jedno takie czerwone pokretlo na dole.

: 04.07.2010 08:57:11
autor: psycho144
temat zalozylem dlatego , gdyz sprezyna>powietrze i ciezko mi cos stwierdzic o amorach ktorych w zyciu w reku nie mialem - dlatego poszukuje opinii od osoby ktora uzywala 2 amory z ww. wymienionych :)
Rc2x - kultowy i idiotoodporny model , mnogosc regulacji, najlepszy model mz, jednak konstrukcja juz nie taka nowa
Solo air - wiadomo - totem , lekki , mnogosc regulacji , troche grzebania przy nim
rc3 08 - duza nie wiadoma , przeciwiesntwo rc2x pod wzgledem charakterystyki pracy...

wiec jak widac :) ciezko

: 04.07.2010 09:25:39
autor: easy_rider_1
psycho144 pisze:troche grzebania przy nim
jak już ablee wspomniał wymiana oleju trwa chwilę

: 04.07.2010 12:47:06
autor: Romo
ablee Łukasik w tamtym roku wygrał klasyfikacje generalną w HT. A na czym jeździł? Wyobraź sobie , że na głupiejącym w terenie 66 rc2x :|. Jak dla mnie Totem przede wszystkim ma przewagę jeśli chodzi o wagę i może faktycznie troche lepiej chodzi w górach. Ale wytrzymałość , solidność i rzadkość serwisowania to równie ważne argumenty przemawiające za 66.
Pozdrawiam

: 04.07.2010 14:57:47
autor: easy_rider_1
Romo waga, praca, wytrzymałość, solidność i prosty serwis to argumenty przemawiające za totemem :mrgreen:

: 04.07.2010 16:02:08
autor: Romo
Hellraiser w wytrzymałości i solidności wykonania 66 ma przewagę. A w 66 serwis nie dość, że serwis jest tak samo prosty jak w Totemie to robi się go raz na rok. Tak jak napisałem w wadze Totem bije 66 na łeb , a w pracy już tak wielkiej różnicy nie ma jak w przypadku wagi.

: 04.07.2010 16:07:03
autor: easy_rider_1
Romo pisze:w wytrzymałości i solidności wykonania 66 ma przewagę
Gdzie Ty widzisz tą solidność wykonania :?:
Romo pisze:w 66 serwis nie dość, że serwis jest tak samo prosty jak w Totemie
sprawdź co to jest speed lube :wink:

: 04.07.2010 16:20:40
autor: Romo
Hellraiser przywal o kamień dolną golenią Totemem, a potem 66 to zobaczysz co znaczy solidność i wytrzymałość. Wiem co to jest speed lube, ale tak czy siak musisz to robić - w 66 nie. Poza tym co jakiś czas w Totemie wypada go rozebrać i przeczyścić uszczelki - w 66 nie. Brunoksem też wypada pryskać golenie w Totemie - w 66 nie jest to koniecznością. No i w Totemach lubią czasem puścić uszczelki, nie są tak wytrzymałe jak uszczelki Marcoka.

: 04.07.2010 17:00:45
autor: balfa2step
Marzocchi jest mistrzem pracy na parkingu, ale w terenie głupieje

Potwierdzam w 100%

4 lata uzytowania 3 modeli marcoka ( dirt jumper->Z1fr12005( hscv) -> superT(hscv))
Oraz 2 lata RS Lyrik solo air ( Lyrik jest poza konkurencją )
Dlatego proponuję zastanowić się na totemem (powiekszony lyrik)

Hellraiser przywal o kamień dolną golenią Totemem, a potem 66 to zobaczysz co znaczy solidność i wytrzymałość - jeżeli do tego typu zabaw są stworzone amory to baw się tak dalej , może na monsterze skończysz.

: 04.07.2010 17:18:31
autor: EZrider
Kup sobie Totema, a potem wbijaj do starszych mojego kumpla po protezy. Kumpel dostanie więcej kasy od rodziców i postawi mi więcej picia. ;)

Jeżeli nie masz do wyboru RC3 '10 to RC2X.

: 04.07.2010 19:19:10
autor: Romo
balfa2step nie bawie sie w walenie kameniem o amor, tylko jeśli amor ma być używany w górach to trzeba liczyć się z glebami. Amor pewnie nie bedzie używany w enduro tylko DH/FR , a tu siłą rzeczy są regularne wywrotki i sprzęt się niszczy. Budowa dolnych goleni w Totemie jest naprawdę delikatna (ścianki są naprawde chudziutkie), golenie w 66 to zupełnie inna bajka (są dużo masywniejsze). A o "głupieniu w terenie" już nie gadajcie , bo z Waszej opinii wynika ,że amor chodzi co najmniej drętwo a tak nie jest. Mission Control ma przewagę w pracy , ale ta przewaga nie jest tak duża jak mówicie i zdanie "Marzocchi jest mistrzem pracy na parkingu, ale w terenie głupieje" jest troche bez sensu jeśli chodzi o tłumik RC2.

: 04.07.2010 20:37:48
autor: easy_rider_1
Romo pisze:przywal o kamień dolną golenią Totemem, a potem 66 to zobaczysz co znaczy solidność i wytrzymałość
Centrum testowe jaskiniowców, siedzą i napieprzają kamieniami w amortyzatory :lol:
ile amortyzatorów tak przetestowałeś 10, 100, 1000
Romo pisze:Budowa dolnych goleni w Totemie jest naprawdę delikatna (ścianki są naprawde chudziutkie), golenie w 66 to zupełnie inna bajka (są dużo masywniejsze).
:shock:
jaka jest grubość ścianki w Totemie a jaka w 66 ? bo przyznam że nie wiem a Ty jak mniemam posiadasz takie informacje ?