Strona 1 z 1

Marzocchi 888rc ścierajace się golenie

: 05.07.2010 22:27:17
autor: D4X
Witam.
Wpadłem na pewien pomysł, ale nie jestem do końca pewien czy dobry. Otóż jak wiadomo w rc 05r ścierały się golenie górne i w sumie niezbyt ładnie to wygląda. Wpadłem na pomysł, aby całkowicie zetrzeć lakier z goleni miękkim papierem ściernym- wtedy upodobniły by się coś do tych goleni z 888 WC. Widziałem osobiście duro tak zrobione i efekt był super!
Czekam na wasze opinie :)

: 05.07.2010 22:41:15
autor: Wooyek
A pomyślałeś, że wierzchnia warstwa na goleniach to nie tylko kolor, ale też - przede wszystkim! - warstwa ślizgowa?

: 05.07.2010 22:44:03
autor: easy_rider_1
D4X pisze:Wpadłem na pomysł, aby całkowicie zetrzeć lakier z goleni miękkim papierem ściernym- wtedy upodobniły by się coś do tych goleni z 888 WC

Świetny pomysł, będziesz miał 888 Water Closet

: 06.07.2010 00:55:23
autor: yasiuuu
D4X poza tym minimalnie zmniejszy Ci się średnica goleni - a to wystarczy, żeby uszczelki nie wytrzymały.

: 06.07.2010 01:13:32
autor: mat13por
yasiuuu nie tyle co by nie wytrzymały, co by był luz na ślizgu.

: 06.07.2010 05:18:57
autor: Marienwerder
Straszny byś błąd popełnił. Jest to warstwa ślizgowa amorka i bez tego uszczelki się zajadą i wszystko to co pisali koledzy wyżej.

: 06.07.2010 07:27:48
autor: D4X
Dlatego wolę się wcześniej zapytać na dh-zone :P
W duro nie mniej jednak efekt był niezły, i nie wpłyneło to na nic :)
Ale nie ma co porównywać, to dwa różne amorki :)
Macie może jakiś pomysł co do tych ścierajacych się goleni ? Jak by je pomalować jeszcze raz na czarno ? Czy takie starte nadają się jedynie do wymiany ?

: 06.07.2010 07:36:54
autor: piotrex
kolor w 888wc powstaje poprzez nalozenie na golenie niklu,a nie poprzez wypolerowanie ich.
golen ma okreslona grubosc i jesli ja zmienisz to w najlepszym wypadku bedziesz mial tylko luzy,ze wszystkimi ich konsekwencjami.
tylko wymiana.

: 06.07.2010 08:55:09
autor: Wooyek
D4X pisze:Macie może jakiś pomysł co do tych ścierajacych się goleni ? Jak by je pomalować jeszcze raz na czarno ?
Widzę, że czytanie ze zrozumieniem u Ciebie kuleje... Przeczytaj jeszcze raz mojego pierwszego posta i pomyśl... :?

: 06.07.2010 09:00:50
autor: MUSZEL
D4X to jest anoda, nie da sie tego "pomalować"

: 06.07.2010 12:58:06
autor: Marienwerder
Są firmy, które ponownie anodują lagi, ale to nie opłacalne raczej, aż tak mocno są wytarte, że źle pracuje amor czy jak, a może chodzi tutaj o estetykę ?? Jeśli nic się złego nie dzieje to po co świrować:)

: 06.07.2010 13:00:25
autor: MUSZEL
pewnie estetyka, fakt, że to ładnie nie wygląda...

: 06.07.2010 13:58:23
autor: Marienwerder
MUSZEL pisze:
pewnie estetyka, fakt, że to ładnie nie wygląda...
No tak, ale co zrobić, jedyne wyjście, nie kupować anodowanych amorków:)

: 06.07.2010 15:16:13
autor: troyo
Marienwerderponowne anodowanie jeszcze tylko pogorszy sprawe.

: 06.07.2010 15:20:05
autor: D4X
Tak chodzi o estetykę, bo na pracę amortyzatora to wpływu nie ma :)
Mimo tych goleni, to polecam 888RC- mają naprawdę ładną prace ;)