elo
opisze problem od początku:
3 tygodnie temu zaczalem slyszec stukanie w koncowej fazie skoku w moim domainie 302, wiec postanowilem go rozkrecic i przeswerwisowac. dalem judy buttera na uszczelki i nalalem oleju 15wt. po skreceniu amor jakby zrobil sie bardziej miekki - moglem go dobijac gdy mozno go scisnalem. Postanowilem nie bawic sie z tym i wyslalem go do harfy - w koncu mam gware. Tam powiedzieli ze stuk to sprawa normalna i amor nie moze stac sie miekkszy bez zadnej wady. gdy dostalem amor nadal slyszalem srtuk ale juz normalnie pracowal - nie dobijal.
Lecz ostatnio podczas tygodniowego pobytu w wierchomli po 5 dniach jazdy zrobiło się znów to samo :/ wiec podłożyłem podkładkę pod sprężynę ( amor stal się twardszy ale tez dobijał ;/. W domu znów go rozkręciłem i zauważyłem ze szaszłyk od tłumika nie daje żadnego oporu gdy go wpycham do środka, natomiast czuć opór podczas powrotu ( rebound ) nie wiem czy to wina oleju w tłumiku czy tak jest normalnie. Dodam że szaszłyk sam nie powróci na swoje miejsce. Może to jest normalne, bo nie zwracałem na to uwagi wcześniej
PS gdy stal sie miękki podczas wyjazdu to stukanie było bardzo intensywne ( takie pierdolni****) ale to nie byl stuk dobicia)
liczę, ze ktoś mi pomoże
pozdrawiam
RS Domain problem
-
- Posty: 665
- Rejestracja: 12.04.2009 11:38:24
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
kuwer pisze:zauważyłem ze szaszłyk od tłumika nie daje żadnego oporu gdy go wpycham do środka, natomiast czuć opór podczas powrotu
Czerwonym pokrętłem regulujesz prędkość odbicia (prędkość z jaką górne golenie wysuwają się z dolnych) przy ugięciu olej przepływa przez HC2 (+/-) swobodnie w momencie gdy amortyzator się prostuje blaszki w HC2 stawiają opór.kuwer pisze:szaszłyk sam nie powróci na swoje miejsce. Może to jest normalne, bo nie zwracałem na to uwagi
http://domain-302.webpark.pl
-
- Posty: 665
- Rejestracja: 12.04.2009 11:38:24
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
tlumik powrotu nie ma stawiac oporu przy "wpychaniu" tylko przy wyciaganiu go . Jesli nie stwarza oporu przy wyciaganiu , to sprawdz ten pierscien slizgowy na tlumiku , czy jest szczelny . Jesli jest walniety to przez to moze byc "miekszy" . Tlok przepuszcza zbyt duzo oleju ; to co powinno isc przez sam tlok , jest puszczane tez bokiem .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości