Strona 1 z 3
Kona operator dh 2011 proto
: 14.07.2010 14:08:57
autor: inspiration
: 14.07.2010 14:57:24
autor: wert
Session 88?

: 14.07.2010 14:57:27
autor: vilgeforta
: 14.07.2010 15:05:41
autor: lubella
zgrabna... ale wygląda jak wiele innych ram na rynku... zero innowacji a cena zapewne będzie z kosmosu.
: 14.07.2010 15:16:24
autor: Rasty
vilgeforta, dokładnie, już z rana o tym czytałem
wert, tył z Session'a 88, a przód? Przypomina mi Demo, ale inne rurki ma. Swoją drogą ciekawe jak będzie pracować...

: 14.07.2010 15:17:47
autor: ;o
Chyba tylko wyglada jak session, bo pkt obrotu jest przeciez gdzie indziej.. Wg. mnie ciekawa opcja, fajnie ze wreszcie Kona cos zmienia!
: 14.07.2010 16:17:42
autor: speedy
Może to mało ważne, ale mam nadzieję że pomalują tą ramę na jakiś NORMALNY kolor.Bo tegoroczne to jakaś pomyłka...
: 14.07.2010 16:32:49
autor: osato
z wyglądu- zero innowacji
z pracy- to się okaże
z ceny- pewnie będzie przegięcie
: 14.07.2010 16:56:06
autor: Sandwitch
Jak dla mnie nic nowego, zero innowacji. Zawiecha taka jak we większości innych modeli Kony i tyle. Może trochę kształty/geo pozmieniali ale wydaje się przynajmniej lekka ( 3,83 kg ). Cena pewnie z kosmosu, ale ja jakoś nigdy za konom nie byłem więc mało mnie to interesuje

: 14.07.2010 19:51:08
autor: Vin_OSW
Mega brzydko pod podsiodłówką przy linku

Reszta wg. mnie cacy

: 14.07.2010 19:57:28
autor: ravfr
Łożysko z linkiem "wiszą w powietrzu" , dziwnie to wygląda .
: 14.07.2010 21:55:52
autor: szymon102
Vin_OSW Dokładnie
ravfr To główne od linka (złote) ? Jeśli tak to podsiodłowa jest puszczona niżej i między nią a "tylną" rurą trójkąta jest jakaś wspawka.
Ogólnie wolałem 2010 ;]
: 15.07.2010 10:00:53
autor: Wooyek
szymon102 pisze:To główne od linka (złote) ? Jeśli tak to podsiodłowa jest puszczona niżej i między nią a "tylną" rurą trójkąta jest jakaś wspawka.
Geniusz z Ciebie.
Jak dla mnie straszna lipa - zmienił się tylko kształt ramy na podobieństwo "standardu", jaki w ostatnich latach kształtuje się dla zjazdówek. Może po prostu producenci doszli do wniosku, że to jest optymalny kształt, tak jak kiedyś "ustalono" dla hardtaili kształt "double diamond" (czego już nikt nie pamięta).
Ale najbardziej wkurza, że Kona dalej wmawia ludziom, że to jest czterozawias (piszą wprost "4-bar") i że to w ogóle całkiem nowa platforma. Widać, że cały czas jadą na nieświadomej klienteli, która zakochała się w napisie "Kona" oglądając pierwsze Disordery...

: 15.07.2010 10:38:31
autor: AlanCK
Nowa kona? Raczej kolejny odgrzewany kotlet
Roczniki Staba 2005, 2006 to było coś!
Poprzednie roczniki mogły sie podobać ale ten na 2011 to dla mnie totalna porażka

: 15.07.2010 14:28:17
autor: ;o
Ej Alan, nie przesadzaj... A w 2005 i 6 co bylo takiego niezwyklego;> Bo raczej tylko malowaniem sie roznily od innych stabow. Tutaj przynajmniej jakies kosmetyczne zmiany widac. Ciekawe czy praca sie zmieni choc trochhe...
: 15.07.2010 15:01:21
autor: Da__FreaK
AlanCK
Masz na mysli tego staba ?:) (2006)kolor troche za niebieski, ale to wina slonca

: 15.07.2010 15:09:32
autor: wojteqpiotrowski
jak pokazują proto to mogli by go przynajmniej złożyc na jakiś świerzych częściach a nie stare deemaxy zakladaja, jak dla mnie kona jest marką ktora praktycznie stoi w miejscu i sie nie rozwija od wielu lat, poza magic linkiem od lat niema zadnych zmian w konstrukcji zawieszeń:/
: 15.07.2010 15:28:30
autor: morthias
wojteqpiotrowski, mylisz sie. Ja juz po spojrzeniu na zdjecie jestem w stanie stwierdzic, ze praca bedzie sie diametralnie roznic od poprzednich rocznikow. wystarcz popatrzec na polozenie punktow obrotu, ksztalt popychaczy i dlugosci rur wahacza. Nie trzeba od razu zmieniac systemu na virtuala, czy horsta (ktory nawiasem mowiac tez jest virtualem) zeby osiagnac lepsza prace. Mnie rama sie podoba. Stylistycznie pasuje do poprzednich Stabow, geometria jest bardzo fajna, praca prawdopodobnie nie bedzie zabijala, ale z dobrym damperem NIE MOZE byc zla. To nie Stinky, ludzie, tutaj wszystko jest 'troszke' bardziej przemyslane.
: 15.07.2010 15:41:52
autor: KondziuNS

Zupełnie nie podobna..