GT 2011

Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

GT 2011

Post autor: Spaced »

http://www.singletrackworld.com/2010/08 ... istortion/

Nowe GT na 2011. Fury ma zmienioną geometrie, do tego pare innych rowerów. Fajna bikeparkowa ramka.

Obrazek

Obrazek
BikerJG
Posty: 1875
Rejestracja: 30.08.2005 00:01:45
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BikerJG »

blah, ale syf :P w zyciu bym tego nie kupil, 1 zawias, carbon i to malowanie
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

BikerJG... To nie jest 1 zawias tylko Idrive wiec naped masz od zawieszenia rozdzielony, do tego masz wysoko pkt obrotu co sprawia, ze rower powinien wybierac nierownosci super. Nie spodziewałem sie po tobie, ze wierzysz w mity 1zawias=kazdy 1 zawias.
A co do carbonu - poczytaj o tym jak wzmacniali rame ;)
EZrider
Posty: 2479
Rejestracja: 30.03.2010 21:20:39
Lokalizacja: Los Angeles
Kontakt:

Post autor: EZrider »

BikerJG wiesz co obrażasz mój gust.
Spaced od kiedy to jest rama bikeparkowa? Raczej na PŚ.

Rower jest prześliczny, przecudny, przezajefajny i w ogóle *fap*fap*fap*.
Zawsze DHI lubiłem i będę. IDrive też.

No i coś co kocham czyli porządny full trailowy z mocną różnicą w skoku.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

EZrider ta niższa, nie fury ;)
BikerJG
Posty: 1875
Rejestracja: 30.08.2005 00:01:45
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BikerJG »

Spaced jestem w szoku, dla ciebie rama z 1 pkt obrotu to wielozawias? Zenada panie :P

Owszem, rozdziela naped - nie mialem i nie jezdzilem.


EZrider nie mialem zamiaru :P moze poprostu lubisz ochydne rowery :D (joke)
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

BikerJG czekaj nie pracuje - czemu nie pracuje? Na to jak aktywne jest zawieszenie nie wpływa ilosc elementów posredniczacych. Tylko jak rozkłada sie przełożenie i jak idzie os. Takie umieszczenie dampera i pktu obrotu sprawia, ze rama bedzie dość liniowa i bedzie cofać sie bardziej nic twoja m6tka wiec z czego wyciagasz swoje wnioski? Bo sensownego argumentu poza bleh 1 zawias nie widze, a samo go uzycia swiadczy, ze nie wiesz za duzo o zawieszeniu
szymon102
Posty: 1467
Rejestracja: 27.04.2008 09:42:26
Lokalizacja: N.Sącz
Kontakt:

Post autor: szymon102 »

No mi też wydaję się, że to jedno zawias ponieważ wahacz rusza się po jednym łuku mającym pkt. obrotu w Jednym łożysku, w którym wahacz jest połączony z przednim trójkątem :) Jeśli chodzi o kopanie czy coś to jest ono zniwelowane, iż suport jest jakby pływający i przemieszcza się chyba do tyłu za pomocą połączenia z wahaczem. http://cloverleaf.pinkbike.com/album/GT2011Launch/
Dodatkowe zdjęcie:
Załączniki
GT2.jpg
GT2.jpg (155.03 KiB) Przejrzano 2461 razy
GT.jpg
GT.jpg (162.69 KiB) Przejrzano 2496 razy
S:sztyca CB Joplin,shiver na części,manitou black,sherman 1,5"203mm skoku.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

szymon102 to czy to jest 1 zawias to kwestia pktu odniesienia, teoretycznie tak ale warto nadmienic ze jest to idrive bo zmienia to zachowanie bika.

Do tego meczy mnie to, ze dalej istnieje mit 1 zawiasu jako złego roweru. Wszystko od umieszczenia pktu obrotu zalezy. Tu jest wysoko, normalnie wymagałoby to rolki ala canfield/balfa/appalache/corsair ale idrive załatwia tą sprawe.
bamix71
Posty: 1182
Rejestracja: 19.10.2008 14:21:08
Lokalizacja: ELBLĄG
Kontakt:

Post autor: bamix71 »

...ramy wyglądają na dopracowane ale wizualnie to są "obrzydliwe"...
Radix
Damian04
Posty: 549
Rejestracja: 08.08.2007 21:01:02
Kontakt:

Post autor: Damian04 »

A mi tam sie fury barzo podoba wizualnie jak i technologicznie, geometrycznie :D Z chęcią bym taką przygarnął :D

A co do pierdzielenia że jest to ch*jowa ramka, "bo to jedno zawias" jest dla mnie totalną głupotą... :P
SELL OGARNIJ! --->http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=25075252
BikerJG
Posty: 1875
Rejestracja: 30.08.2005 00:01:45
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BikerJG »

Spaced techniczny pkt widzenia w sprawie konstrukcji ramy rowerowej to jedyny mozliwy pkt. Studiujesz historie? psychologie? bo chyba nie zaden mechaniczny czy tez budowlany kierunek.


Blagam nie irytuj mnie juz swoimi wypowiedziami, ten gt to 1 zawias, dziala jak 1 zawias z tym ze nie kopie, ale pkt obrotu jest jeden, ogolnie temat rzeka.
Nigdzie nie napisalem ze 1 zawias dziala zle, tylko ze jest systemem gorszym od DOBREGO wielozawiasu, reszta zalezy od gustu i p odniesienia, jedni lubia skocznie, inni kleja ile sie da.

A i widze ze bardzo uwiera cie moja m6 :) OK M6 to go*no, wogole nie dziala, twoje banshee jest lepsze, tak jak i gt, koniec :)



PS
Damian04 nie powiedzialem ze zla, tylko ze mi sie nie podoba, kwestia gustu ;P
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

BikerJG uzyłem m6 jako porównania bo to rama jaka znasz. Mówilem ci, ze nie uwazam jej za zła rame tylko ze jest przereklamowana. To 2 rózne sprawy.
Owszem, rozdziela naped, ale co z tego jak nie pracuje, z naukowego pkt widzeni
To tu znaczy sie nie pisałes, ze źle działa bo piszac ze nie pracuje miałes na mysli, ze działa dobrze? Nie mydl mi oczu. A na kierunku jestem technicznym, elektronice akurat ale niestety ale o zawieszeniu wiem wiecej od ciebie.


Swoja droga skoro rama nie kopie i lepiej pedałuje to czym jest gorszy taki system? Zawieszenie sie usztywnia przy hamowaniu troche bardziej (a i nie zawsze i nie koniecznie) i TYLE. Jak chcesz zdyskredytowac moja wiedze to użyj argumentów, wiedzy na serwis wysłac nie mogłes wiec prosze cie powiedz mi w czym jest gorszy 1 zawias Z TAK UMIESZCZONYM PKTEM OBROTU + idrive. Jest mniej czuły? Empire ap-1 ma identycznie przełożenie co spec demo. Gorzej predkosc wybiera? Wrzuc sobie fury do linkage i zobacz ile tu sie cofa koło, a ile w v10, m6, banshee, mondrakerze. Tu wiecej wiec lepiej predkosc bedzie przenosic.

Skoro wiesz wiecej ode mnie to podaj mi prosze co daje to, że zamiast stałego pktu obrotu przesuwa sie on? Prosze cie skoro wiesz, ze jest to taka wielka zaleta powiedz mi co to daje bo ciekaw jestem.



btw. Ta rama nie bedzie mega skoczna. Cały twój post wskazuje na to, ze nie wiesz o czym mówisz.
BikerJG
Posty: 1875
Rejestracja: 30.08.2005 00:01:45
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BikerJG »

Spaced Moze dla niektorych malo istotna lecz bardzo wazna i odczowalna zaleta jest trwalosc lozysk, nie pisz mi tu ze tak nie jest bo sie zalamie i wejde pod lozko z reka w majtkach :P Nastepna sprawa to sztywnosc, w 99% przypadkow jest lepsza w wielozawiasie (aaa tylko nie porownuj mi gianta ac do orange 223 ok? )

Ogolnie zalet jest multum... jednozawiasow jak i wielozawiasow, nie wiem jak ty, ale ja wole iz spac niz wymieniac tutaj zalezty i wady obu konstrukcji.

Osobiscie wole wielozawiasy i na tym zakonczymy wymiane zdan i syf w kolejnym temacie ok?

Peace!
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

BikerJG a teraz spójż na wielkość łożysk w fury i ogarnij, że rama jest z carbonu wiec dopracowanie sztywnosci nie jest problemem az takim. Tak to sa zalety ale od aplikacji to zalezy. Sztywnosc przy tej masie w carbonowej ramie osiagniesz wieksza niz w ramie alu wiec nawet zakladajac, ze porówujesz z wielozawiasem, nie powinno byc zle.

A co do syfu - forum do dyskusji służy - nie bedziesz próbować dyskredytować mojej wiedzy - nie bedzie syfu bo ja na relaksie argumentów używam.
BikerJG
Posty: 1875
Rejestracja: 30.08.2005 00:01:45
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BikerJG »

Spaced wszystko co napisales w powyzszym poscie to zalozenia bez podparcia, panie co wszytsko chce podpierac.

Moze takie fury wpadnie mi kiedys w lapy, wtedy bede ocenial, ale teraz bal bym sie carbonu i napewno nie ryzykowal zakupem. Moze poprsotu jestem staroswiecki :roll:


BTW, wiadomo jaka bedzie cena na rower?
MaciekFR
Posty: 181
Rejestracja: 06.07.2005 14:45:17
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: MaciekFR »

Prices::
Fury Team: US$5349
Ruckus 1.0: US$5349
Ruckus 2.0: US$3749
Distortion 2.0: US$2999
For sale: [url=http://tiny.pl/hwt49]Boxxer Team - Tanio![/url]
EZrider
Posty: 2479
Rejestracja: 30.03.2010 21:20:39
Lokalizacja: Los Angeles
Kontakt:

Post autor: EZrider »

BikerJG nie rozumiem jak jednozawias ma być mniej sztywny od wielozawiasu. Poza tym Giant AC to "faux bar" czy jak to tam. I jak chcesz pogadać na temat tego zawieszenia, to zapraszam. Chętnie się wiedzą i odczuciami podzielę. Wystarczy tylko pomyśleć podczas jazdy i wszystkie mity typu usztywnianie i cofanie korb o 5 obrotów można sobie w kakaowe oko wsadzić.
uzurpator
Posty: 576
Rejestracja: 17.07.2008 07:56:29
Kontakt:

Post autor: uzurpator »

Jednozawias, pierdozawias.

To jest URT :P
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość