Strona 1 z 1
Magura gustav rozkład na części pierwsze :)
: 27.08.2010 16:33:32
autor: FRZurU
Witam !
Jako że nudzi mi sie po robocie postanowiłem zrobić remont kapitalny moim magurkom. Rozebrałem je już doszczetnie bez rozłączenia plastikowego wkładu ze zbiorniczkiem od jażma. Jak się to robi ? Ja pdejżewam taki jakbyu pierścien z dwom wpustami okrągłymi ze to się odkręca ale jakoś srednio to chce iść(patrząc od strony przeciwnej do przewodu tak w srodku). Ma ktoś z tym jakieś doświadczenie ? chodzi o te heble
http://tandem-fahren.de/Mitglieder/Chri ... vM2000.jpg
Pozdrawiam
ps w razie czego moge podesłać foty do jakiego etapu doszedłem.
: 27.08.2010 18:03:46
autor: FRZurU
widze ze skonczyla sie era magury... ale moze jednak ktos pamieta jak grzebal przy swoich ?;>
: 27.08.2010 18:14:45
autor: SegatiV
FRZurU hej, spokojnie, jest piątek, a Ty po 1,5h chcesz odpowiedź? Ludziska teraz jeżdżą, piją piwko, szykują się na imprezkę itd

Spokojnie, ktoś się znajdzie, tylko ja, taki ***** siedzę w domu, i męczę dupę przed kompem

A taka impreza w Kato ;(
: 27.08.2010 19:45:09
autor: .proXof
Też by mi się to przydało. Kupiłem za 40zł, wyremontowałem i chciał bym jeszcze ładnie pomalować
: 27.08.2010 20:05:08
autor: blackdemon
Male pytanko do posiadaczy gustawa

Tez macie luz miedzy zaciskiem a tym adapterem?
: 28.08.2010 11:54:56
autor: FRZurU
mam nowy adpter i nie wyczówam większych luzów. To jak z moim pytaniem ?
: 30.08.2010 21:04:40
autor: FRZurU
kurde zadna z 200 osob ktora ten watek widziala nie miala nigdy doświadczeń z gustavami ?:O
: 31.08.2010 08:07:27
autor: dragstedh
Wyslij jakie foty, to moze cos sie da odpowiedziec.
: 31.08.2010 13:17:35
autor: Roman_Maxx
FRZurU napisz konkretnie jakie luzy i w którą stronę?
Po kiego grzyba chcesz rozbierać Gustav'y?
Zakładając, że ktoś przed tobą nalał tak jakiegoś przypadkowego płynu hamulcowego a nie Royal Blood, to i tak można wszystko wypłukać bez doszczętnego rozbierania!
: 31.08.2010 20:39:46
autor: Killo
Nie koniecznie trzeba zalewać Magurki Royal Blood'em który swoje kosztuje. Równie dobrze i skutecznie sprawuje się w tej roli LHM, czyli płyn do hydrauliki citroena. Kosztuje on dużo dużo mniej a parametry ma zdecydowanie te same jak nie lepsze (o ile w ogóle nie jest to kubek w kubek to samo).
Tak z ciekawości pytanie do użytkowników: Czy prawdą jest to że jak odwrócicie rower do góry nogami to heble się Wam zapowietrzają?
: 31.08.2010 21:54:12
autor: Roman_Maxx
"Killo" nie zgodzę się z Tobą, co do stosowania płynu Citroenowskiego zamiast oryginalnego Magury - to zwyczajnie powoduje gorsze działanie hamulca - gęstość jest podobna ale inna lepkość. Oryginał Magury może i kosztuje ale tego się nie pije tylko używa do hampla, gdzie wiele nie wchodzi.
Co do drugiego pytania to tak może zdarzyć się tylko, jeśli nie masz szczelnych membran pod dekielkami zbiornika wyrównawczego - widziałem takich użytkowników, którzy nie mieli ich wcale ??? (a tak przy okazji to Ty Kolego używałeś kiedykolwiek Gustava?)
: 01.09.2010 08:32:45
autor: Killo
Jeździłem na Royal Blood i LHM'ie jakoś nie pamiętam specjalnej różnicy ani w modulacji, ani w sile, ani tym bardziej w pracy. Jedyna różnica to to że mam HS33, dlatego też może różnica nie była aż tak odczuwalna?
Podobno Royal Blood ma o kilka procent mniejszą gęstość od LHM, a i też podobno ma mniejszą lepkość. Tyle że która firma podjęłaby się produkcji tak szczątkowej ilość "specjalistycznego" oleju mineralnego, jak innego schodzi kilka ładnych ton rocznie?
Pytam bo nie jeździłem na Gustavie, a słyszałem że coś takiego podobno występowało nagminnie, wolę zweryfikować z osobami które tego używają na co dzień. Tym bardziej że chętnie w nie bym się wpakował (o ile znalazłbym takowe w dobrym stanie technicznym)
