GT Chucker-Opinie | Wybór ramy 4x/dual.
GT Chucker-Opinie | Wybór ramy 4x/dual.
Nazwa tematu zamiera wszystko.
Podejdzie ta rama na dual/4x z amorem 100mm.?
Podejdzie ta rama na dual/4x z amorem 100mm.?
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Las3k_91 Ldz GTIX Master lepszy.? : )
GT w końcu nie jest zła firma, a jak znalazłem wcześniejszy post to gość jeździł chyba z 888 i jeszcze z czymś. Nie ważne że 13latek jeździł na tym i połamał, ważne z jakim amorem jeździł. Bynajmniej tak mi się wydaję.
W takim układzie, jaką polecacie lekką ramę nadającą się do 4x dual, używana z amorem 100mm około. Nie chce Dartmoora nowego, z góry mówię i ta kwestia nie podlega negocjacji ; ]
Budżetowo to do 550zł, chociaż jak kupię ramę za 200zł to będę zadowolony bo mam kasę na inne części ; ]
Jeśli ktoś chce zaproponować mi Pitbulla to dziękuję ; ) Może i fajna rama, ale nie dla mnie. Wolę już kupić Dragstar'a którego miałem i byłem zadowolony a wyjdzie mnie taniej i w podobnej wadze i według mnie z lepszą geometrią ; )
GT w końcu nie jest zła firma, a jak znalazłem wcześniejszy post to gość jeździł chyba z 888 i jeszcze z czymś. Nie ważne że 13latek jeździł na tym i połamał, ważne z jakim amorem jeździł. Bynajmniej tak mi się wydaję.
W takim układzie, jaką polecacie lekką ramę nadającą się do 4x dual, używana z amorem 100mm około. Nie chce Dartmoora nowego, z góry mówię i ta kwestia nie podlega negocjacji ; ]
Budżetowo to do 550zł, chociaż jak kupię ramę za 200zł to będę zadowolony bo mam kasę na inne części ; ]
Jeśli ktoś chce zaproponować mi Pitbulla to dziękuję ; ) Może i fajna rama, ale nie dla mnie. Wolę już kupić Dragstar'a którego miałem i byłem zadowolony a wyjdzie mnie taniej i w podobnej wadze i według mnie z lepszą geometrią ; )
Używany author prokop myśle że w tej kasie da rade ale troche poszperać trzeba by . Czemu nie zostaniesz przy zumbi ? Z innych jakie mi przychodzą do głowy to Jackal stary, ns-y i coś takiego znalazłem http://www.poison-bikes.de/frame.php?Ma ... =201011246 ale swoje pewnie kosztuje a w polsce nie dostaniesz na 90% .
Joniu 03 Prokop całkiem fajna rama, ale już u mnie w mieście jest ; ] Potem będzie że taka sama bla bla bla; ] Zumbi sprzedane, ciężkie był, poza tym chciałem coś innego. Jackal to drogi jest ; p A tą ramę co pokazałeś bardzo ładna, ale pewnie niedostępna ; ] Chociaż cały rower wyszedłby z 5-5,5k co nie jest drogo, bo osprzęt dość ciekawy, tylko tak jak mówiłem ze znalezieniem tej ramy będzie problem.. : )
Szukam dalej,
skura Który rok.? To mówisz że zadowolony jesteś.? ; ] No właśnie w tamtych ramach nie mniej niż 170mm
Patrzyłem po necie, całkiem ładne geo jest przy amorze 100mm ; )
Szukam dalej,
skura Który rok.? To mówisz że zadowolony jesteś.? ; ] No właśnie w tamtych ramach nie mniej niż 170mm

-
- Posty: 701
- Rejestracja: 14.03.2008 19:41:21
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Kontakt:
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Posty: 1357
- Rejestracja: 27.09.2009 09:11:26
- Kontakt:
Pablo666 na ramce mi sie jezdzilo super,kat glowki jak katy zurawia budowlanego,lecz zbyt zlego nei moge powiedziec,mialem w nim na poczatku drop offa 3 130mm,lajtowo wytrzymal,nastepnie manitou stance kingpin,tez to zniosl,po tym mialem w nim marzocchi super T rv 07 185mm(na lagach 200) i odziwo wytrzymywal nasze tutejsze dropy,niedoloty rowniez,lecz ja,tak jak boogiel napisal,waze tyle co piorko:),polegl przy 66 vf 170mm,doslownie na plaskim jechalem i bec...glowka odwalona (Wojtas moze ci podeslac fotki) ale pozatym wytrzymala 2 lata katowania przez brat + moj sezon 

http://allegro.pl/show_item.php?item=1818165286
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Speca p3 to nawet nie ma co porównywać z chuckerem.
Chuckerów kilka u nas było. Większość pękała pod główką. Niektóre pod i nad. Ale może coś poprawili. Jak dla mnie rama bez szału. Cały chucker to była zawsze dobra opcja na początek, a potem wymieniało się ramę i amor i składało coś przyjaźniejszego
A P3 to klasa. Bardzo popularna kiedys wśród fourcrossowców w polsce, zresztą nadal kilku jeździ na tych p3 i p2 poprzedniej generacji. Były lekkie, dobrze wykonane i miały dożywotnią gwarancję. Rama całkiem uniwersalna - dobrze sprawdzi się w 4x, a można też pojezdzić w dircie i streecie.
Tylko że te roczniki 2004 to jedne z pierwszych P3 (od 2003 bodaj robią). Wersje od 2005 są chyba troche poprawione.
Chuckerów kilka u nas było. Większość pękała pod główką. Niektóre pod i nad. Ale może coś poprawili. Jak dla mnie rama bez szału. Cały chucker to była zawsze dobra opcja na początek, a potem wymieniało się ramę i amor i składało coś przyjaźniejszego

A P3 to klasa. Bardzo popularna kiedys wśród fourcrossowców w polsce, zresztą nadal kilku jeździ na tych p3 i p2 poprzedniej generacji. Były lekkie, dobrze wykonane i miały dożywotnią gwarancję. Rama całkiem uniwersalna - dobrze sprawdzi się w 4x, a można też pojezdzić w dircie i streecie.
Tylko że te roczniki 2004 to jedne z pierwszych P3 (od 2003 bodaj robią). Wersje od 2005 są chyba troche poprawione.
http://chr.rybnik.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości