Strona 1 z 1

Manitou Stance Kingpin =>Warto do FR??

: 22.10.2010 23:02:30
autor: mociek92
Zainteresował mnie ten amor: ma chrom na goleniach i TPC+ i te (podobno)lepsze uszczelki. Jak myślicie czy taki amor ogarnie AM/FR ew. jakiś lekki zjazd? Ktoś miał z nim do czynienia?
http://cgi.ebay.at/MANITOU-STANCE-KINGP ... 230af2d83d

: 22.10.2010 23:21:06
autor: Las3k_91 Ldz
Nie, nie, nie, nie, nie kupuj tego szitu!
Miałem go ponad rok od nowości, kumpel też, razem z USA ściągaliśmy. Chodziły całkiem inaczej mimo tych samych ustawień i wnętrzności - oba do dupy. Kup sobie lepiej Juniora, jest o niebo lepszy. Dla porównania - wyszło nam niecałe 1300zł za 2 szt. z wysyłką, i to w lutym 2006, więc ta cena jest sporo zawyżona.

: 23.10.2010 08:04:17
autor: mociek92
Dzięki wielkie.Btw. szukam jakiejś dwupółki do 200 skoku i do 1100zł

: 23.10.2010 08:41:04
autor: ravfr
mociek92 w tej cenie 888 można szukać.

: 23.10.2010 08:54:23
autor: boogiel
Ja wczoraj 888vf 2005 za 700 wyrwałem:) wiec za 1100 możesz mic nawet rc2x: szukaj na allegro, są fajne z 2006:)

: 23.10.2010 09:57:32
autor: adrian22
Tak jak pisze Las3k_91 Ldz.
Miałem Kingpina trochę ponad pół roku, w zimie pracował jakby był zalany betonem, w lecie dobijałem go w miejscu.
Na dodatek lubił pękać przy mocowaniu osi koła, nawet jeśli było tylko lekko skręcone.

: 23.10.2010 14:42:54
autor: wfl
mociek92 pisze: AM/FR ew. jakiś lekki zjazd
mociek92 pisze:szukam jakiejś dwupółki do 200 skoku

Myślę, że powinieneś to jeszcze raz przemyśleć
Stance sie nie nadaje i nie opłaca za te pieniądze.

Na Twoim miejscu przemyślałbym marzocchi 55, 66, manitou travis single.
Z dwupółek może jakiś boxxer

: 24.10.2010 22:10:27
autor: mociek92
Obecnie mam 55 ale już mi się "znudziły" tzn pasuje mi coś wyższego.
Myślę o 66 VF są na allegro w fajnej kasie albo przeczekać.

: 24.10.2010 22:17:06
autor: Las3k_91 Ldz

: 24.10.2010 22:26:40
autor: diesel2117
mociek92 kupiem se kingpina tuz przed zima w zeszlym sezonie,w zime pojechalem na zawody,bylo ok,do czasu kiedy sie nie oziebil amorek,byl taki twardy,ze z 5 kumplami (51kg+50kg+69kg+55kg+86kg+ja) wbilismy go na 1.5cm,wiec odpusc go sobie :D

: 24.10.2010 22:32:20
autor: GgG
diesel2117 pisze:w zime pojechalem na zawody,
Zawody w zimie..? Robiłeś serwis w amortyzatorze? Bo jeśli tam jest olej a nie smar to powinno działać ok w niskich temperaturach, do tego ocenianie czegoś po zachowaniu w warunkach w których tego nie powinno się używać jest co najmniej niepotrzebne (deskę snowboardową testujesz w lecie?)

: 24.10.2010 22:42:33
autor: Las3k_91 Ldz
GgG, w jednej ladze olej, w jednej smar...
Tak owszem jest. Zresztą jak jest ciepło, to niewiele lepiej.
http://www.youtube.com/watch?v=7lXvSDX0-kY
Stary film ziomka, który ujeżdżął tę padakę, zwróćcie uwagę na brak pracy amora przy wyjściu z hopy w 1:20 - 1:24. Jako ciekawostkę napiszę, że mój identyczny wideł wykorzystywał na wybiciu jakieś 90% skoku, wrzucę foto jak pink odżyje, jego zero powyżej SAGu. Sprężyny obie średnie.

Edit - odżył. Ta sama hopa, te same ustawienia widła - http://www.pinkbike.com/photo/1820249/
Btw warto wspomnieć, że Air Assist rozszczelnia się momentalnie, wymiana uszczelek w Wigwamie nie przyniosła efektów, a regulacja tłumienia powrotu jest symboliczna. Za to regulacja szybkiej kompresji w środku trochę działa, TPC+ to nie jest aż taki syf.

: 24.10.2010 22:54:28
autor: diesel2117
GgG serwis byl robiony dzien przed nimi (zalany 5w midland light) a zawody to juz nie aktywny cykla ADHDcup organizowany przez ekipe z sosnowca :P na hugonie bylo a ze ten sport i w zime zmaga,to nei dalo sie nie powstrzymac :D
Las3k_91 Ldz ja akurat mialem w jednej olej w tlumiki + smarowanie a w drugiej wazeline techniczna na uszczelki + olej do smarowania i odziwo,mi trzymal powietrze tzn. podcisnienie,bo za twardy byl dla mnie:P

: 24.10.2010 23:21:36
autor: miki_ck
diesel2117 pisze:z 5 kumplami (51kg+50kg+69kg+55kg+86kg+ja)
sorry, ale musiałem zapytać: pytasz każdego kumpla o wagę i sobie notujesz gdzieś? :oops:

A amora na szczęście nie miałem ale pamiętam ile się jeden z kumpli musiał namęczyć i nakombinować żeby to jakoś pracowało. A i tak szału nie było.

: 25.10.2010 08:03:22
autor: diesel2117
miki_ck w mojej malej glowce udalo sie takie wyliczenia oszacowac :)

: 25.10.2010 10:24:34
autor: ddex
mialem dawno temu stanca jednopolke z ffd i regulacja skoku, no jak 66 nie chodzil ale uzywal calego skoku i nie mial z tym zadnego problemu, na trasach spisywal sie bardzo dobrze, no i w tamtych czasach zaplacilem za niego ok 200 zl wiecej niz za duro (za nowy), od ktorego byl milion razy lepszy. Z tego co kojarze kolejny wlasciciel byl bardzo zadowolony i naprawde zaskoczony. Do amora ladowalem smar synkrosa olej 7,5 w do smarowania i 5w do tlumika lub 2,5 na zime i dzialal bez zadnego problemu. Nie mowie zeby Cie zachecic do kupna, bo za te pieniadze bym w zyciu tego nie wzial. Mialem okazje tez uginac takiego stanca z tpc+ i byl wrecz nawet za miekki, wiec nie wiem skad problemy z uginaniem. Moze ludzie mieli to zle poskrecane w srodku albo co. Bo konstrukcja tego amortyzatora jest prosta jak budowa cepa i on nie ma prawa sie nie uginac jak wszystko jest sprawne.

: 25.10.2010 13:57:17
autor: blackdemon
Las3k_91 Ldz, TPC+ akurat ma bdb prace, jednak tylko w widlach wyzszej klasy (Travis, Nixon itp). No i oczywiscie trzeba dbac o olej w lagach, bo przez jego zasyfienie lub brak amor przestaje pracowac (wymiana najlepiej co miesiac, 10-20W)