Strona 1 z 3
[Czlenson] Antidote Lifeline Carbon + RS Boxxer WC
: 23.10.2010 17:10:44
autor: Czlenson
Rama: Antidote Lifeline Carbon 205mm, rozmiar M
Widelec: Rock Shox Boxxer WC 2010
Damper: Cane Creek DBAir (normalna puszka)
Kierownica: Reverse Base 790 (przycięta do 770mm)
Mostek: Foride IS 50
Gripy: ODI ruffian
Barendy: ODI
Stery: Dartmoor Exile
Śruba steru: Amoeba RS-D230
Siodło: WTB Devo
Sztyca: Nuke Proof Warhead 30,9
Zacisk: KCNC mtb clamp 34,9
Korby: Shimano SLX 170mm (FC-M665)
Support: Accent BB-EX2
Zębatka: Shimano, 36 zębów
Łańcuch: Wipperman Connex 9sG
Pedały: NS aerial pro 2010
Napinacz: e13 LS1+
Przerzutka: Shimano Zee RD-M640 DH
Manetki: Sram X-7
Kaseta: Shimano SLX 11-28T
Koło przód:
Obręcz: Mavic EX721, 32h
Szprychy: DT Competition Black
Piasta: Nuke Proof Generator Front 20mm 32h
Opona: Maxxis HR II 2.4 42a 2-ply
Dętka: Maxxis ultralight 26 x 1.90/2.125
Koło tył:
Obręcz: Mavic EX721, 32h
Szprychy: DT Competition Black
Piasta: Nuke Proof Generator Rear XL 150 x 12mm 32h
Opona: Maxxis HR II 2.4 42a 2-ply
Dętka: Maxxis ultralight 26 x 1.90/2.125
Hamulec przód: Shimano Saint M810, tarcza 203mm Shimano Deore XT SM-RT76
Hamulec tył: Shimano Saint M810, tarcza 203mm Shimano Deore XT SM-RT76
Modyfikacje planowane: ?
Waga: 15,5 kg

: 23.10.2010 17:32:44
autor: michalnz
Nie no bajka, chyba aż się kiedyś do Krosna przejadę, żeby zobaczyć na własne oczy :O
: 23.10.2010 17:52:41
autor: ablee
Jest demon ;]
: 23.10.2010 18:06:26
autor: Czlenson
michalnz - jest w krakowie, w krosnie stoi w zimie

: 23.10.2010 18:16:13
autor: michalnz
Czlenson W takim razie jeszcze bliżej hehe.
Niestety moja maszyna już rozłożona na kawałki także pewnie na wiosnę

: 23.10.2010 22:40:16
autor: Spaced
Pierwszy lifeline, ktory na prawde mi sie podoba. Spoko maszyna na prawde.
Jedno mnie tylko zastanawia - proto jest cieższe od wersji późniejszej? Bo zakładałbym, ze na takim setupie dalej od 17kg będzie.
: 23.10.2010 22:44:06
autor: .proXof
Dziwnie wygląda, ale opisz nam swoje wrażenie z jazdy.
: 24.10.2010 10:01:08
autor: Czlenson
Spaced pisze:Pierwszy lifeline, ktory na prawde mi sie podoba. Spoko maszyna na prawde.
Jedno mnie tylko zastanawia - proto jest cieższe od wersji późniejszej? Bo zakładałbym, ze na takim setupie dalej od 17kg będzie.
Dzięki! Proto waży dokładnie 3,3 kg bez dampera. Cały napinacz waży ok 160g. Do wiosły może coś jeszcze urwę.
.proXof pisze:Dziwnie wygląda, ale opisz nam swoje wrażenie z jazdy.
Poki co bylem na nim tylko w Wisle tydzien przed zakonczeniem sezonu na nie swoim damperze i na rowerze zlozonym 7 godzin przed wypadem, kompletnie nie ustawionym. Ale wrażeniem mnie powalil

Jak się wiecej najezdze to cos wiecej napisze.
: 24.10.2010 11:56:51
autor: Spaced
Czlenson chodziło mi o to, ze myslalem, ze jeszcze lzej bedzie biorac pod uwage setup

A rama lekka. Az za bardzo :P
Masz jakies info o tym foride flacie?
: 24.10.2010 12:23:21
autor: wojtasu
Z przdu i z tylu brakuje po malutkiej pomaranczowej wstawce i było by cudnie

: 24.10.2010 13:51:03
autor: EZrider
Gdyby zmienić Boxxera na Foxa, DHX 5.0 na RC4 i opony na jakieś Schwaby to byłby set marzenie.

: 24.10.2010 16:37:47
autor: Czlenson
Spaced pisze:chodziło mi o to, ze myslalem, ze jeszcze lzej bedzie biorac pod uwage setup Wink A rama lekka. Az za bardzo :P
Ja wiem o co Ci chodzilo a dzieki żeś uznał ja za dobrze wygladajaca :P Sama ramka wazyc bedzie mniej w nadchodzacym roku a juz teraz zrobiona jest tak zeby nikt niczego nie popsul.
Spaced pisze:Masz jakies info o tym foride flacie?
Ladny, plaski, 750mm, waga miedzy 220-240g zalezy od egzemplarza. Niedlugo z czerwonego karbonu - tak pod krzywki i fotel

Jezdzi juz ich troche od dluzszego czasu i wszystkie dzialaja

: 24.10.2010 21:04:52
autor: Damian04
Bardzo jestem ciekawy jak tam ramka sie sprawuje
Czlenson pisze:Ladny, plaski, 750mm
będą jakieś dłuższe wersje ?? Bo trochę krótka jak dla mnie
Pozdro

: 24.10.2010 22:18:23
autor: Spaced
Czlenson ciekawe jak cena bo wagowo wypada jak easton wiec przy tej samej cenie jednak wolalbym eastona bo sprawdzony, jak mniej to foride moze.
A co do odpornosci ramy - nie oszukujmy sie to jest dalej aluminium. Moze lepszy profil etc. i zniesie lepiej przeciazenia ale nie gleby i głupie błedy. Lubie lekkie ramki ale ponizej 3.5kg bez dampera widze tylko carbon. Zwłaszcza, ze juz teraz do lekkich ramek ludzie pakuja sobie osłonki
Swoja droga bez naklejek anti wygląda lepiej. Chociaz to moze dobrze dobrany kolor i czesci.
: 26.10.2010 04:55:59
autor: ArthurGreen
W końcu się doczekałeś na Anti. Kolorystycznie wyszedł genialnie, ale ładna skromna grafika na dolnej rurze, nie zaszkodzi..Jeszcze można by zmieniarkę na krótszy wózek zmienić.
: 26.10.2010 12:29:17
autor: nopainnogame
Czlenson jak Ci się spisują obręcze,bo teraz sam mam "wielki" dylemat - 32,czy 36 szprych ?
: 26.10.2010 16:35:25
autor: Czlenson
Spaced - o wytrzymalosc moznaby sie klocic w nieskonczosc. Ja czuje sie na niej mega bezpieczny i totalnie nie martwie sie o nia ... podczas ostrzejszej jazdy jest to wielki komfort psychiczny

W dodatku, jesli juz nawet cos popsuje, dostane nowy element gdyz rewizje ramy powstaja tak aby wszystko bylo kompatybilne.
ArthurGreen - tak! Doczekalem sie

Chcialem bardzo XT'ka a on ma niestety sredni lub dlugi wozek. Grafika bedzie nadaktualna - chlopaki tworza nowe naklejki na konkretnie odswiezona wersje 2011 ramy ktora ide dzis sie podniecac

Jak tylko dostane naklejki, przykleje, zrobie fote i wstawie :P
nopainnogame - duzo Ci nie naopowiadam o nich bo wszystko w rowerze jest nowe, tez kola, wiec jezdzily narazie tylko w wisle. Wzialem 32 gdyz piasty nuke proof'a sa na 32h. Musze tez dodac, ze kola robione byly u Pana
ANDRZEJA RYBSKIEGO. Kto zna ten wie ze lepiej kol zrobic sie nie da wiec nie przewiduje popsucia sie ich

: 12.11.2010 13:25:49
autor: kasprzak
Czlenson, wiesz gdzie można dostać forida carbon flatbar'a ?
: 12.11.2010 19:33:27
autor: Czlenson
kasprzak pisze:wiesz gdzie można dostać forida carbon flatbar'a ?
W tej chwili chyba jeszcze nigdzie ale spytam przy okazji.