Strona 1 z 1
Marzocchi 888 170mm + haro extreme x6
: 14.11.2010 13:38:34
autor: mitoza-mejoza
Witam serdecznie, wlasnie zastanawiam się nad takim połaczeniem. Docelowo w planach był marzok 888 lub junior . Teraz kiedy jest możliwosc zamiany Z1 na 888 naszla mnie rzecz nastepujaca. Czy nie wplynie takie połaczenie zle na geometrie . W sumei rama ma 18 cali wiec jest dosc wysoka i powiedzialbym ze przy 150 juz jest ok ale przy 140 mm skoku z przodu wyglada tak jakbym miał zad wyżej niż kierownice
Slyszalem ze ramy haro sa dosc dobre jesli chodzi o wytrzymalosc ale i tak z takim chooperem jaki mi powstanei zastanawiam sie nad napreżeniami w okolicahc glówki ramy
: 14.11.2010 13:58:06
autor: dawid1991
jakie 888 ? ;>
: 14.11.2010 14:02:05
autor: mitoza-mejoza
170 mm skoku 888 RC 2007
: 14.11.2010 14:22:18
autor: dawid1991
rc bylo w 2005

na plaskich polkach czy wysokich ?
: 14.11.2010 14:49:51
autor: mitoza-mejoza
wysokie , kurcze zdawalo mnie sie ze 2007 :P
: 14.11.2010 15:24:31
autor: =disbrainer=
tu masz fote z juniorem. dodaj sobie roznice w wysokosci pomiedzy amorami, to wyobrazisz sobie geo.
888 RC 170mm - 605 mm.
Junior T 170mm - 554,5 mm.

: 14.11.2010 20:29:23
autor: Las3k_91 Ldz
=disbrainer= pisze:888 RC 170mm - 605 mm.
Junior T 170mm - 554,5 mm.
Raczej:
888 RC 200mm - 605 mm.
Junior T 170mm - 554,5 mm.
888 RC 170mm - 575 mm.
: 14.11.2010 20:44:25
autor: =disbrainer=
Las3k_91 Ldz faktycznie, na stronie marzocchi jest blad. czyli wychodzi 2cm wyzej niz junior na zdjeciu.
: 14.11.2010 21:59:52
autor: mitoza-mejoza
Hmmm... wynika z tego, że wcale źle to nie bedzie się prezentować a co ważniejsze zachowa swoja funkcjonalność . a o to właśnie mi najbardziej chodzi
Dzieki serdeczne za pomoc

: 15.11.2010 02:27:10
autor: Spaced
mitoza-mejoza że co? 2cm róznicy od tego zdjecia to wbrew pozorom może byc bardzo dużo. Wypłaszczy ci głowke bardzo. Podniesie support i kokpit. Na takiej wysokosci obecnie jest wiekszosc amorów 200mm. Weź to pod uwage.
: 15.11.2010 09:51:58
autor: michalnz
Suport już jest wysoko i tu upatruję główny problem, bo +2 z przodu da Ci jeszcze 1cm na suporcie w górę. Osobiście podchodzą mi suporty na wysokości osi koła 26, lub trochę poniżej. Jeździłem też troche na suporcie 33cm + sag więc jakotakie rozeznanie w różnych ustawieniach mam. Na to będziesz wsiadał jak na konia.
Kokpit załatwisz flatem i niskim mostkiem, ale czy suport nie będzie przeszkadzał to ciężko powiedzieć. Niskie półki lub na maxa w dół na półkach.
Chyba, że śmigasz tylko w górach wtedy kąt główki Ci nie będzie przeszkadzał, tylko ten suport... Decyzja należy do ciebie, naświetliłem to mniej więcej.