Strona 1 z 1
PYTANIE- Fox DHX 5.0
: 30.11.2010 20:21:35
autor: aDHdMichal
Witam. Zanim ktos zacznie cos pisac to od razu chce nadmienic iz nie znalazlem odpowiedniego tematu ani wujek google nic nie podpowiedzial.
Przechodzac do sedna sprawy mam pytanie odnosnie DHX-a.
Czy powinien `syczec` podczas pracy czy nie. Bo jedni mowia ze gdy syczy jest zapowietrzony a drudzy twierdza na odwrot ze to wlasnie kiedy nie ma `syczenia` wtedy jest zapowietrzony.
Drugie pytanie to jakie polecacie cisnienie.
Mam sprezyne 550 LBS i waze 75 KG. Rama to Giant Glory DH 07.

: 30.11.2010 21:05:12
autor: Mazur93
Syczenie to normalka w sprawnym damperze , ja pompuje minimum tego co zaleca fox czyli ok 125psi jeśli się nie myle .
: 30.11.2010 21:05:42
autor: Korean_Boy
550 i 75 kg w glorce ??? O_O zmien springa ...
: 30.11.2010 21:42:36
autor: aDHdMichal
jaka polecacie sprezyne.? 450 bedzie dobra.?
: 30.11.2010 23:42:25
autor: B_O_Y
syczenie to normalka
a jak cie denerwuje to zainwestuj w stopery
: 01.12.2010 09:37:12
autor: Hajdas
syczenie glorki jest i tak niczym w porownaniu do syczenia w BH ;] tam damper spiewa wrecz opere
: 01.12.2010 10:59:49
autor: michalnz
Jako ciekawostkę podam, że moją vanilkę r w signie fr2 było słychać z krzesełka na wierchomli jak ciąłem rockgarden

A była sprawna więc sykanie to według mnie norma.
: 01.12.2010 11:56:20
autor: GgG
Pierwsze słyszę, że syczenie dampera zależy od ramy..
aDHdMichal Jeździłem na kolegi glorce w której siedział dhx + 500lbs, pod troszkę ponad 80kg sag był w granicach 33%. Pod Twoją wagę 450 powinna być ok, poszukaj w dziale z rowerami jakie ludzie mają sprężyny w glorkach i zapytaj ile ważą. Ewentualnie możesz użyć kalkulatora ale one są niedokładne.
: 01.12.2010 12:43:44
autor: MadCow
Mam DHX 5 w Glorce i nic nie syczy, co do sprężyny to 500 przy 76kg też jest spoko. Wszystko zależy od tego jak bardzo miękki lubisz mieć rower.
: 01.12.2010 13:55:47
autor: mlynooo
tez pierwsze szysze ze syczenie zależy od tego czy damper jest sprawny. u mnie w omenie nic nie sycz praktycznie. wszystko zależy tylko od tego jakie lubisz tłumienie i od tego jaka masz twardość sprężyny. im twardsza sprężyna tym z większą siłą działa na damper i szybciej wypycha tłoczek, co za tym idzie --- trzeba bardziej skręcić tłumienie żeby nam nie wystrzeliło dupy. Im bardziej skręcone tłumienie tym olej ciężej przechodzi przez tłoczek i właśnie dlatego syyyyyczy.
mi przy springu 375 praktycznie nic nie syczy, a damper mam sprawny.
: 01.12.2010 14:08:47
autor: michalnz
mlynooo fakt, miałem bardzo mocno skręcone 500