Strona 1 z 8

Nowy napinacz od WEEZE 4X i TheEnd

: 15.12.2010 10:00:52
autor: ArthurGreen
Nowa propozycja od Weeze.. Już czekam na prototyp

http://www.pinkbike.com/photo/5967553/

Waga będzie oscylowała między 50-60gr

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

: 15.12.2010 10:13:28
autor: LestatBiker
Rozumiem że rolka została zastapiona ślizgiem, nie?

: 15.12.2010 10:34:14
autor: ArthurGreen
LestatBiker pisze:Rozumiem że rolka została zastapiona ślizgiem
Dobrze waść rozumiesz..

: 15.12.2010 10:39:35
autor: michalnz
I pomyśleć, że wożę 350g w swoim...

: 15.12.2010 10:44:51
autor: bamix71
...widziałem ten projekt jakieś czas temu...fajnie że firma się rozwija i czekam na wersję alu jak taka wejdzie na rynek :wink:

: 15.12.2010 10:58:52
autor: mlynooo
i ze niby pod zębatkę 36 ?? bo to na jakieś małe wygląda.

generalnie to wypas ;]

: 15.12.2010 11:04:28
autor: LestatBiker
ArthurGreen bo wiesz, post napisałem zanim dodałeś więcej fotek, bo był tylko rysunek, a na 1 nie za bardzo to widać więc nie byłem pewien :wink:

Kurde, 54 g z śrubkami! Za rok pewnie będzie jeszcze lżejszy, i idę o zakład że można jeszcze pare gram urwać z tego.

: 15.12.2010 12:03:50
autor: bodzio2k
Ten pierwszy jest spapugowany (zgapiony) z napinacza flesh(flash?) Irka Dulniawki z Mielca, na którym jeździł w tym roku Barnaba "Szatański" Szczepański i jego nie mniej znany ziomek Michał Śliwa.

: 15.12.2010 12:10:59
autor: ArthurGreen
bodzio2k stary wyjadaczu. Mylisz się i to bardzo.

http://www.carbocage.com/

byli pierwsi ;)

Obrazek

: 15.12.2010 12:12:25
autor: frango
Jak bardzo karbon odporny jest na ścieranie łańcuchem?

: 15.12.2010 12:19:11
autor: LestatBiker
frango Sadzę że ogólnie jako materiał nie jest odporny na ścieranie, ale zauważ że miejsca gdzie najczęściej obciera są zabezpieczone i nie powinno się nic z nim dziać.

: 15.12.2010 12:22:18
autor: bamix71
bodzio2k...zdziwiłbyś się kiedy Segativ mial już ten napinacz(szkice oraz plany) :lol: więc nie jest spapugowany...

: 15.12.2010 12:45:20
autor: frango
No właśnie patrzę na ten ze złotymi śrubkami i nie bardzo widzę te zabezpieczenia...

: 15.12.2010 13:10:35
autor: LestatBiker
frango myslałem ze ten pierwszy masz na myśli, a co do 2 sądzę że najwyżej gdzienioegdzie pare rysek zaliczy nic poza tym, nic co by wpływało na jego wytrzymałość.

: 15.12.2010 13:14:22
autor: kel0
Moim zdaniem koncepcje weez'a są podłapane z Flesh Components oraz mozzarta - Widać uderzające podobieństwo.
Dobrze, że mamy 3 dobre PL firmy, które dobrze podpatrują światową konkurencję i na bazie ich produktów robią swoje, często lepsze i tańsze.
Szkoda jedynie, że jak któraś z naszych firm coś zrobi to takie weeze zrobi niemal to samo tyle, ze z karbonu - To nie jest zdrowa konkurencja.

Co do produktu Carbocage To oni mają napinacz z rolką na dole http://www.ridemonkey.com/forums/showth ... p?t=196202
A FleshComponents stworzył napinacz z dwoma klatkami, bez zbędnie oporujących rolek, kółeczek itp Chłopaki zrobili krok do przodu a Weeze go przygarnął jak swój.

bamix71 Od szkiców i projektów do napinacza z którym można pojechać w góry i pokazać światu daleka droga. A Flesh był pod tym względem pierwszy.

: 15.12.2010 13:22:41
autor: Spaced
LestatBiker slidery mi sie w straicie mało przecieraja ale to jest magiczny plastik jakis. Z carbonem nie wiem jak to bedzie. Ciekawy jestem.

: 15.12.2010 13:23:33
autor: SegatiV
Co to jest ten fleshComponents? Nie mogę tego zgooglować.

: 15.12.2010 13:27:31
autor: michalnz
ArthurGreen pisze:Waga będzie oscylowała między 50-60gr
No administrator a pisze, ze coś waży 60 groszy... :mrgreen:

: 15.12.2010 13:30:05
autor: LestatBiker
kel0 dla mnie napinacz bez rolek i innych systemów dociążających łańcuch to nie napinacz tylko osłona, klatka zapobiegająca spadaniu łańcucha. Równie dobrze mozesz się czepiać podobieństwa markowych ram a tego co w tajwańskim katalogu można znaleść. Podobny przykład: Jedną z pierwszych ram z systemem nazwanym ,,maestro" była presa canario, dopiero po kilku latach zostało to opatentowane przez gianta. Mamy wolny rynek i tyle. Fajnie jakby nasze polskie firmy zaczęły produkować lub wspólnie projektować części.