Strona 1 z 2
Elka Stage 4 Fork Cardridge :)
: 17.12.2010 10:52:55
autor: KefirQn
No nie ukrywam że elka Ciśnie jak inna konkurencja :)
Ciekawi mnie jak to się spisuje w odniesieniu do innych takich gadżetów ;)
http://www.pinkbike.com/news/ELKA-Stage ... -2010.html
: 17.12.2010 11:05:32
autor: jasiek_krk
Pewnie całkiem nie źle wyjdzie

czas pokaże...
: 17.12.2010 12:11:32
autor: ArthurGreen
Idą ostro chłopaki - fajnie że jest jakaś opcja
: 17.12.2010 12:21:04
autor: Spaced
Wiem, ze sie powtarzam i fajnie ze jest konkurencja ale czemu to jest drozsze o ponad 100$ od avalanche? Dampery elka ma tansze. Rozumiem, ze lepiej marketing prowadza i pojawiaja sie na pinku ale 100$ to duza róznia przy upgrade amora za który dało sie juz dosc duzo.
http://www.avalanchedownhillracing.com/ ... ridge.html
Swoja drogą dawna cortina również oferuje tłumiki, za więcej niz elka ale maja tez boxxera z tłumikiem za 999$
http://www.cr1engineering.com/index.php#
: 17.12.2010 14:57:53
autor: rafimax
Sporo kasy a te catrige tylko do boxxera czy opcjonalnie do innych amorkow tez bo ja bym umiescil je w nowych 888 przy okazji skladania nowego roweru narazie chce kit od protone bo to jest ciekawe i sprawdzone a tlumik musi wystarczyc seryjny
: 17.12.2010 15:23:20
autor: Spaced
rafimax do 888 robi na pewno avalanche (jak wyzej pisalem za mniej bo za 299$ + 89$ za adapter) i CR1 tez robi (ale za wiecej i nie sprawdzone wiec nawet nie probowałbym)
: 17.12.2010 20:02:56
autor: rafimax
Uchhhhh... puki co to ELKA zostaje w strefie nieosiągalnej dla mnie. Na razie myślę nad 2półką a potem nad Protonem do niej a następne będzie takie ulepszenie jak pracę zmienię na lepiej płatną albo sponsora znajdę

: 18.12.2010 17:54:06
autor: Ciniak
Hmmm przepięknie wygląda to i działa pewnie cudownie. Ceny rzeczywiście powalają nas w Polsce. Ale nie ukrywam, że chciałbym mieć takie cudo w swoim amortyzatorze, chociażby ze względu na estetyczny wygląd ;P
: 18.12.2010 18:24:15
autor: Tom@s
wydaje mi się, że jakaś firma robiła też do Fox'a 36 ??
: 18.12.2010 21:52:57
autor: SegatiV
A czy przy Elkach też trzeba rozwiercać boxxa? Mimo wszystko wybiorę Ave, tańsza, a na pewno jest świetna, bo to Ava...

: 18.12.2010 21:58:12
autor: Cesiu
SegatiV Nie wiem jak przy Elkach ale przy AVA trzeba powiększyć otwór na dole, także jak Ci coś nie spasuje to nie ma powrotu

: 18.12.2010 23:10:31
autor: SegatiV
Cesiu, wiem, co można wyczytać z mojego posta. Z ciekawości pytam czy w tej opcji też tak trzeba. Choć wydaje mi się że tak, bo mniej miejsca zostaje w tradycyjnym rozwiązaniu.
: 18.12.2010 23:11:10
autor: troyo
Eeee przy avym montowanym w Race'sie trzeba wybic tulejke redukcyjna , ktorej w team'ie i wc nie ma . Nic nie trzeba rowzwiercac : P
: 18.12.2010 23:31:15
autor: Spaced
troyo to chyba o stare boxxy chodziło.
Cesiu Avy dostarczy ci wiertło. Jak nie umiesz dobrze dobranym wiertłem wywiercic otworu to lepiej nie dotykaj sie do amora wcale
Mnie elka ogólnie martwi bo jest bardziej skomplikowana co utrudnia serwis. Zreszta co zostało na pb w komentach poruszone jest ryzyko wiekszego tarcia, a wiec i mniejszej czułosci. Do tego elka to zakup w ciemno, nie robia amorów rowerowych, a o pracy avy juz troche wiadomo

: 18.12.2010 23:52:58
autor: Czlenson
W przypadku Elki nic nie trzeba wiercic. W race wybijasz tylko tulejke.
Co do serwisu, wysylasz do nich. Gdy wyjdzie jakas rewizja a elka czesto poprawiala np stage5, wkladaja Ci nowe flaki za friko.
Jesli dziala podobnie do stage5 to na samym zawieszeniu urywa sie kilka sekund na trasach

: 18.12.2010 23:57:41
autor: Spaced
Czlenson no super. Jest srodek sezonu, chce pojechac na rower w weekend i czekam 2 tygodnie (jesli w europie) albo 4-6 (jesli w stanach) na serwis + place za przesyłke.
A co do rewizji - w stage 5 byly bo pierwsze modele byly zwalone.
btw. to urwanie kilku sekund to sa bujdy na resorach. Nowe ramy to kilka sekund, nowy damper to kilka sekund. Jakby takie róznice sprzet by dawał to zawodnicy nie cieliby sie o setne czesci sekundy, a w czołówce regularnie nie byłoby niespodzianek.
: 19.12.2010 01:45:08
autor: Czlenson
Spaced pisze:urwanie kilku sekund to sa bujdy na resorach
Szefo no, nie mow mi jak jest bo jezdzilem na elce i dhx5 w LL i wiem na ktorym bylem odczuwalnie szybszy.
Spaced pisze:Jest srodek sezonu
No kaman, kto serwisuje zawieche w polowie sezonu

: 19.12.2010 08:51:00
autor: frango
Czlenson pisze:No kaman, kto serwisuje zawieche w polowie sezonu
Każdy, kto chce, żeby sprzęt działał poprawnie
Elka pewnie będzie bardzo dobrze działać, ale ja i tak bardziej celuję w tłumik AVA. Nie dlatego, że Spaced to pisze

ale dlatego, że przemawiają za tym pewne jego zalety. Najważniejsze z nich to cena i to, że AVA od lat jest wzorem jeśli chodzi o płynność pracy.
: 19.12.2010 08:52:06
autor: Cesiu
Spaced "jak nie spasuje" nie tyczyło się wywierconego otworu tylko pracy amora (choć to dosyć wątpliwe).