Strona 1 z 2

Tajna broń Japońskich Kamikadze = KOWA

: 18.12.2010 15:43:36
autor: Roman_Maxx
Tak się podziało, że wiele firm światowych, kupuje od nich patenty jak FOX (anoda na goleniach zmniejszająca tarcie) lub próbuje ich naśladować, zobaczcie najnowszą lnie produktów; http://vimeo.com/14795786

Pełna linia produktów tutaj; http://www.kowa-ss.co.jp/mtb.html

: 18.12.2010 16:01:44
autor: GgG
Świetny akcent pana skośnookiego :)

Mam do Ciebie pytanie - skąd informacja o odkupieniu przez foxa powłoki na goleniach?

Temat Kowy był poruszony kiedyś na forum:
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic. ... light=kowa

a jeden z forumowiczów ma taki amortyzator w swoim rowerze:
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic. ... light=kowa

: 18.12.2010 16:11:44
autor: Digas
jak dobrze że dzisiaj ktoś poruszył ten temat... :) wczoraj zastanawiałem się, czy to można, lub będzie można kupić w Polsce (nie chodzi mi o zakup na zasadzie, ktoś ściągnął zza granicy i ma, ale raczej o jakiegoś dystrybutora) - czy ktoś ma jakąś wiedzę na ten temat?

: 18.12.2010 16:13:02
autor: Roman_Maxx
To formalny news FOX'a - notabene popatrz na kolor anody na FOX'ach 2011 - ten kolor czy coś Ci sugeruje?

: 18.12.2010 16:17:47
autor: troyo
Roman_Maxx pisze: kupuje od nich patenty jak FOX (anoda na goleniach zmniejszająca tarcie) lub próbuje ich naśladować
To zes dowalil. Prawa patentowe do tej powloki nie naleza do foxa tylko do Miyaki Company... :|

A te widły to zadna nowosc.

: 18.12.2010 16:18:04
autor: piotrex
jesli by to kogos interesowalo to ich dystrybutorem na Europe jest niemiecki Alutech.
Niestety ceny sa dosc wysokie-za oemowego sampla modelu 200sx licza sobie wiecej (netto czyli bez cla i vatu) niz Marzocchi za 888 evo ti.

: 18.12.2010 16:18:04
autor: Cubus5
Ten najwyższy model USD GF - piękny, chętnie bym się zaopatrzył i przetestował gdyby się okazja trafiła. Cena za najwyższy model 1850euro przeraża.

: 18.12.2010 16:20:22
autor: piotrex
ceny?juz podaje..
sugerowane ceny detaliczne na rok 2009/2010:
GF (up side down): 2399 USD
200 SX: 1999 USD
200-SI: 1699 USD
180-SF: 1499 USD
160-FR SC: 1299 USD
160-FR R: 999 USD
FR COIL: 680 USD

takie info dostalem od osoby podpisanej Mitsu-czyli goscia z filmiku :P.

: 18.12.2010 16:21:56
autor: Cubus5
piotrex ehh, zacząłem szukać i też znalazłem, powiem tak, dużo za dużo. Wszystkie najlepsze amortyzatory na rynku idzie kupić teniej.

Tajna broń Japońskich Kamikadze = KOWA

: 18.12.2010 16:22:47
autor: Roman_Maxx
"troyo" może zbyt mało precyzyjnie się wyraziłem ale chciałem powiedzieć, że takie hołubione marki, jak FOX także kupił, od Japończyków z Kowa technologie anody. Chytrusy a Włoch poszli w naśladownictwo technologii anodowania krystalicznego.

: 18.12.2010 16:24:32
autor: piotrex
Cubus5 ciezko sie nie zgodzic.. tak jak mowie-nawet oemowo te widelce sa po prostu cholernie drogie.

: 18.12.2010 16:25:56
autor: troyo
Roman_Maxx Kowa wykupila prawa do uzywania kashimy od Miyaki Co. Fox i Tech-in tak samo. Roznica miedzy foxem i kowa jest taka, ze fox jest jedyna nie japonska firma, ktorej pozwolono (za odpowiednia oplata) uzywac tej technologii.

: 18.12.2010 16:26:16
autor: Roman_Maxx
Amortyzatory KOWA są do kupienia on-line w niemieckim sklepie internetowym (wysyłaja do Polandii - sprawdzone empirycznie); http://www3.hibike.com/shop/catalog/tk/ ... groupID=-1

: 18.12.2010 16:29:45
autor: Cubus5
piotrex cholernie dużo chcą zarobić, widzą że jest popyt na dobre amorki dh to też próbują swoich sił. Koszty nie mogą być duże skoro topowe modele często można znaleźć za około 50% sugerowanej ceny.

: 18.12.2010 16:32:25
autor: Roman_Maxx
"troyo" nie chcę się mądrzyć ale zauważ proszę, że ta technologia to nie tylko DH (notabene mały procent tortu) ale przede wszystkim MX i tu jest już 2 producentów, którzy także kupiło tą technologię.

Dla zainteresowanych tą technologią; http://www.kashima-coat.com/pdf/English_pamphlet.pdf

: 18.12.2010 17:08:39
autor: balfa2step
Jestem uzytkownikiem modelu 200SI 2010
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic. ... light=kowa

Cena wysoka , ale warto dopłacić w stosunku do np boxa WC , głowne zalety :
półki obrabiane cnc( nie jak obeceni wiekszosc odlewy ) , wszystkie srubki Ti , otwarta kapiel olejowa , waga ok 2,7-2,8(realna waga z olejami itp) , regulacja skoku w zakresie 0-200 ( bez zmiany charakterystyki pracy)
dodatkowo spreżyna(opcjonalnie) , gdyby nieodpowiadał nam praca samego powietrza . Kulturą pracy niszczy konkurencję ( nie wiem tylko jak wypada w stosunku do foxa '11 ) mimo ze powietrzny nie ma problemu nurkowania ( jak np boxx WC )
Ogólnie szczerze polecam .

: 18.12.2010 17:18:49
autor: Roman_Maxx
Kolego "balfa2step" na takie opinie liczymy, bravo!!!

: 18.12.2010 17:47:09
autor: balfa2step
Poczekałbym jeszcze na opinie kilku uzytkowników forum ktorzy mieli okazję osobiscie pojezdzić na mojej kowie . Wsyzscy sa lub byli uzytkownikami boxxerów , 888 , fox-ów a mimi to po jeżdzie byli pod wrażeniem pracy kowy .

Pokrycie goleni jest super wytrzymałe , miałem wywrotkę na ns-ach amor goleniami uderzył i przejechał po deskach , nie ma nawet ryski .

: 18.12.2010 18:00:16
autor: Cubus5
balfa2step może uda mi się ciebie spotkać w przyszłym sezonie to chętnie bym się wymienił bajami na 1 zjazd i porównał Bosa do Kowy. Ciekaw jestem pracy, bo sam po zmianie z foxa 40 na bosa zaskoczony byłem pracą.