Strona 1 z 3

Składanie roweru na ramie Trek Session 88 DH

: 30.12.2010 10:10:40
autor: trek88
na nowy sezon składam od podstaw swój rower, rama zostaje razem ze steram (bez dampera), cała reszta idzie do wymiany. Jakie byście zamontowali części do tej ramy? budżet jest obecnie nieograniczony, pytam, bo chciałbym zamontować jakieś ciekawe i niepopularne części, żeby rower był jedyny w swoim rodzaju. Czekam na pomysły, z góry dzięki.

Dane ramy:
suport 83mm
ośka 12x150
rozmiar M
sztyca 31,6
zacisk 35,8
dł. dampera 222mm, 70mm skoku
mocowanie ISCG
stery z redukcją na 1 i 1/8 cala

: 30.12.2010 10:17:38
autor: KaczorAC1
Radziłbym się Tobie sprecyzować bo zaraz zaczną pisać specjaliści z częściami po XXk. Ja gdybym składał tak rower na pewno zainwestował bym w bosa przód/tył. Co do reszty to kwestia wagi i stylu jazdy...

: 30.12.2010 10:23:23
autor: piotrex
ponadto preferencje tak kolorystyczne jak i inne fetysze...

: 30.12.2010 10:24:44
autor: trek88
No Bos byłby świetnym rozwiązaniem, tylko z tego co wiem to w Polsce żadnego serwisu nie ma ani dystrybutora ;/ i nie wiesz gdzie można je dostać w jakiejś przyzwoitej cenie ? no i tak szczerze to największy problem mam z wyborem kół, zastanawiam się czy składać coś własnego (na przykład Chris Kingi + Mavic 721 + DT Aerolite), czy kupić coś gotowego jak na przykład Mavic Deemax Ultimate albo DT Ex1750 ?

kolorystyka - koła jakieś może bardziej kolorowe, reszta czarny, biały i czerwone wstawki na przykład

: 30.12.2010 10:40:52
autor: piotrex
BOSa mozna kupic przez jedna firme w PL,ktora ma z nimi uklad,jak chcesz namiary to odezwij sie na pw.Z tym ze licz sie z takimi cenami jak na stronie bosa.
Serwis ogarnie na pewno Vario Bike.
Co do kol ja bym skladal,jak jestes lekki to ZTRki,albo na chrisach albo na hope'ach.
Jak gotowy secik to Industry Nine.

A na przyszlosc nie pisz postow pod postem,uzywaj opcji edytuj.

: 30.12.2010 11:03:27
autor: LestatBiker
trek88 a myślałeś nad nowym Dorado z przodu? Treka 88 z dorado jeszcze nie spotkałem.... Jak ja na Twoim miejscu miałbym nieograniczony budżet pakowałbym sie w jaknajwiecej części karbonowych, Będzie lekko, mocno i unikalnie, oczywiście nie żałując szmalu na Ti śrubki oraz spręzynkę do dampera, co do dampera poluj na Ave .

: 30.12.2010 11:09:36
autor: Cubus5
Ja bym to widział tak:
- Bos Rare
- Bos Stoy
- Deemax Ultimate srebrny/ Industry Nine
- Avid Code 2011
- Korby e13
- Napinacz Wezze
- Mostek,kierownica,pedały coś customowego (w usa tego sporo)
Z tego co mi wiadomo to Larsson jest dystry Bosa. A jak chcesz na rekomendowany serwis wysłać to do uk.

: 30.12.2010 11:15:01
autor: EZrider
Elka Stage 5 na tył/XF Vector najwyższy model + 888 Evo Ti.

: 30.12.2010 11:29:36
autor: mateusz54
manitu dorado carbon
Damper Fox RC 4 2011
HAMULCE HYDRAULICZNE CODE przód + tył tarcza 203 mm galwaniczny
kierownica renthal
KOŁA CROSSMAX SL DISC CL srebrny

: 30.12.2010 11:32:43
autor: piotrex
mateusz54 o ile sie nie myle crossmaxow nie ma na 150x12..

: 30.12.2010 11:39:30
autor: trek88
To prawda nie ma takich crossmaxów.
Tutaj znalazłem treka z dorado i na ciekawym osprzęcie:
http://hyy.pl/images/35treksession88patT10.jpg
A co myślicie o: boxxer world cup 2011 + vivid coil lub air 2011, hamulce formula the one 2011 z tarczami na alu pająku 180mm i do tego koła deemax ultimate, korba, przerzutka i manetka xtr 970 z dodatkami yumeya?
a właśnie jak to jest z napinaczem weeza jest rzeczywiście wytrzymały i dobry czy łatwo go uszkodzić i działa przeciętnie?

: 30.12.2010 11:48:23
autor: nopainnogame
trek88 ten temat jest trochę bez sensu - z jednej strony masz chwilowo nie ograniczony budżet,a z drugiej szukasz czegoś w normalnych cenach ; ma być wyjątkowy z niepopularnymi częściami,a rzucasz wręcz podręcznikowym setem :?

: 30.12.2010 11:52:05
autor: maciekbike
trek88 ja widze go na Foxie 2011 , Rc4 , korba Race Face atlas , napinacz E13 bo jest taco , koła Deemax Ultimate , naped x.0 , kiere atlasa , heble code 2011 cr mag , mostek sunline , siedzenie slr :D

: 30.12.2010 12:04:51
autor: TomcioFR
trek88 od siebie mogę ci polecić napinacz weeze 4x i the end naprawdę doskonale wykonane nic nie ważą ,sztywne i łańcuch ani razu nie spadł , znajomy testował wersje the end`a i przez cały sezon jazdy (około 70dni w górach) i nie miał z nim żadnych problemów a napinacz sam w sobie jest wyjątkowy .

korby e13, naped sram x.0,zębatka weeze , amor przód FOX 40 CASHIMA COAT, tył fox dhx rc4 +ti spring , koła spinergy
http://www.power-tec.pl/Charakterystyka ... INERGY.pdf
sztyca extralite, hamulce elixir cr mag

: 30.12.2010 12:19:21
autor: GgG
trek88 pisze:manetka xtr 970 z dodatkami yumeya
Naprawdę dasz około 100zl za pierdoły typu jedna śrubka? Kup w takim razie zwykłą anodowaną alu za 5zł, resztę oddaj na cele charytatywne. Nie poczujesz różnicy a ktoś jeszcze skorzysta.

I jeśli chcesz złożyć coś na unikatowych częściach to nie łudź się, że dostaniesz wszystko u nas w kraju. Sprecyzuj ile ważysz, jak jeździsz (co weekend na wyciągu, czy bujasz się po osiedlu), czy chcesz lekko, mocno, sztywno itp. Jeśli chcesz tylko drogo to popatrz co jest najdroższego na allegro / rowerowym i to kup. W większości ludzie nie mają kasy na bardzo drogie części, to będziesz miał unikatowe.

: 30.12.2010 12:23:18
autor: ablee
trek88 to sprzedaj treka i kup coś rzadszego to będzie na pewno jedyny w swoim rodzaju ;]

: 30.12.2010 12:37:18
autor: ArthurGreen
LestatBiker pisze:Treka 88 z dorado jeszcze nie spotkałem..
Chyba na zawody nie jezdzisz skoro sliwy nie widziales:


[img}http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 5380_n.jpg[/img]
Obrazek

Poza tym temat dziwny i raczej milion opcji dostanies od 500 "ludziuf" To tak jak bys sie zapytał w wsi "Bzdziszewo", czy nas maskę Twojego Poloneza nakleić orła, czy może "ryjącą" dżdżownicę-też wiele opcji i doradców :mrgreen:

: 30.12.2010 12:57:37
autor: Impus
Jak ma być coś rzadko spotykanego to może Kowa na przód? Na tył Elka/Avalanche/BOS, kółka moim zdaniem najfajniejsze od I9. Korbę może Clavicula DH? Napęd jakiś kolorowy z serii X.0.

: 30.12.2010 13:58:17
autor: trek88
Ważę 75kg mam 174cm wzrostu, rower chcę żeby był dosyć lekki (między 14,5 a 16kg), ale przy tym aby zawieszenie działało bardzo równo, płynnie i żeby było czułe. Do tego mocne hamulce. Nie musi być bardzo drogi, najważniejsze żeby wszystko ze sobą współgrało, pięknie działało i było niezawodne.