Strona 1 z 1

[Kendrzej] Kross Sign DS + SR Suntour Duro 130

: 08.01.2011 18:20:03
autor: Kendrzej
Rama: Kross Sign DS 2006
Widelec: SR suntour Duro 2008 (130mm)

Kierownica: Truvativ Hussefelt
Mostek: Truvativ Hussefelt
Gripy: NO NAME
Stery: VP...

Siodło: Active
Sztyca: Race Face Ride
Zacisk: NO NAME

Korby: Truvativ Howitzer, 36z
Support: Truvativ
Zębatka: Truvativ,
Łańcuch: KMC
Pedały: VP-559

Przerzutki: Shimano
Kaseta: Shimano

Koło przód:
Obręcz: NO NAME, 36 otworów, 26"
Szprychy: NO NAME, 36szt.
Piasta: NO NAME, 36 otworów
Opona: Kenda, 26"
Dętka: Kenda, 26"

Koło tył:
Obręcz: Alexrims DM24, 36 otworów, 26"
Szprychy: NO NAME, 36szt.
Piasta: Joy Tech, 36 otworów
Opona: Kenda K-RAD, 26" x 1.95
Dętka: Kenda, 26"

Hamulec Avid BB5, klamka: Tektro :arrow: V-brake

Modyfikacje:
-Amortyzator
-Koła
-Opony
-Przerzutki
-Hamulce

: 08.01.2011 18:41:11
autor: Vin_OSW
Na identycznej ramie zaczynałem ^^

: 08.01.2011 20:04:28
autor: Kendrzej
Dlatego ją wybrałem :D
A jak skill?
Bo mi słabo idzie... - albo rama, albo umiejętności - z resztą jutro wyskoczę z kolegą pośmigać...

: 08.01.2011 20:22:14
autor: Vin_OSW
Ja na niej latałem duże rzeczy i nic.

: 08.01.2011 22:03:26
autor: TheStashEk
Ale pocisk :shock: sam mialem podobnego

: 09.01.2011 00:53:06
autor: Pawel94
Spoko spoko będzie z tego maszynka tylko trzeba dać trochę czasu ja też powoli powoli i zbliżam się do celu, jak na początek jest nieźle ja miałem gorzej :D

pierwsze co złóż to porządne tylne koło, potem jakiś porządny hamulczyk na tył następnie zajmij się przodem przejściowo polecam kupić piastę z reduktorami z osi 20mm na oś 10/9mm mam i bardzo chwalę, zmień amorek, przedni hampel, a na końcu takie rzeczy jak napęd bo bez tego można jeździć (to znaczy na słaby bo bez to się nie da :mrgreen: )

: 09.01.2011 08:20:49
autor: Kendrzej
Pawel94, z napędem mi się nie spieszy - marnie jest dlatego, że nie mam napinacza... :D



Vin_OSW, jaki rocznik ramy?
I czym różnią się stare DS (z łapką) od DS2 (z kodem kreskowym)? Bo ja nie widzę żadnej różnicy pod względem wizualnym, prócz koloru i grafiki...

: 09.01.2011 11:59:50
autor: Pawel94
Co do różnic między ramami te starsze były lepiej pospawane o ile się nie mylę. Co do napędu przecież powiedziałem wymieniaj na samym końcu, ja też jeżdżę bez napinacza ;) pierwsze co to wymień koła na coś mocnego bo to podstawa roweru (pomijam tu rame i amor bo bez dobrych kół nic ci po nich rower musi się pewnie toczyć a nie że złoży ci się kolo w pół po dropie).

: 09.01.2011 12:45:04
autor: michalnz
No, to masz można powiedzieć rarytasik w postaci starego DSa. Ogarnie spokojnie, tak jest lepiej pospawany niż kros z kodem. Od siebie powiem, że jeśli tylko koła mają mocowanie pod tarczę to niech sobie śmigają spokojnie na razie. Podociągaj szprychy na maxa i pojeździsz sobie na lokalu spokojnie. Zamiast kół zainwestuj w hamulce hydrauliczne od razu, można deorki po 100 powyrywać. A w duro zdejmij opaskę z tłumika i zalej do obydwu goleni po 30-50 ml oleju na smarowanie.

: 09.01.2011 13:32:28
autor: Vin_OSW
Kendrzej ten sam model
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?t=57082

Nowe DSy mają trochę inne wzmocnienia, przy główce jest strasznie *******. Są gorzej pospawane.