Strona 1 z 1

7point + Fox DHX 5.0 air? Opinie.

: 11.01.2011 16:26:26
autor: jbl
Jak w temacie, co sądzicie o powietrznym amorku w ramie 7point (2008r) ? Będzie to dobre połączenie na polskie dh i ogólnie pojęte fr, czy lepiej pozostać przy RS Vivid 4.1 ? Prosiłbym o wypisanie wad/ zalet takiego połączenia. Pozdro

: 11.01.2011 16:34:13
autor: ablee
jbl z powietrznym damperem ta ram będzie mieć 6" skoku.

: 11.01.2011 16:47:25
autor: SkowronWro
ablee pisze:jbl z powietrznym damperem ta ram będzie mieć 6" skoku.
a co to ma za znaczenie czy damper sprezyna czy powietrze jezeli chodzi o wielkość skoku :roll: :roll: :roll: Według mnie powietrze pod tyłkiem średnio sie nadaje do takiej zabawy, jest czulsze od sprezyny ale praca mnie sie nie podobała, miałem u siebie dhx 5.0 air i w powietrze wiecej nie wejde

: 11.01.2011 16:48:40
autor: jbl
Oznaczenie na foxie to 8,75x2,75 tak samo jak w vividzie

: 11.01.2011 17:05:10
autor: venon666
roznica jest taka ze damper sprezynowy ma zwykle wiecej skoku niz damper powietrzny o tej samej dlugosci montazowej

: 11.01.2011 17:39:52
autor: Las3k_91 Ldz
bullshit

: 11.01.2011 18:18:51
autor: Spaced
Taaaaak. A czerwone rowery są szybsze.

Ja dhx aira raczej bym unikał z tego powodu, ze to nie jest najlepszy damper, a nie z jakis wyimaginowanych pomysłow.

: 11.01.2011 19:21:17
autor: LestatBiker
Spaced pisze:Taaaaak. A czerwone rowery są szybsze
Nieprawda bo czarne i niebieskie :P
ablee pisze:z powietrznym damperem ta ram będzie mieć 6" skoku
Padam na kolana! :mrgreen:

: 11.01.2011 19:26:02
autor: Spaced
LestatBiker nie no nie chciałem mówic od razu, ze moj jest szybszy :P

: 11.01.2011 21:56:25
autor: Las3k_91 Ldz
Najszybsze są RAW, bo są najlżejsze :!:

: 11.01.2011 22:09:40
autor: GgG
Nie wiem jak 7p, ale dampery do Sunday'a były specjalnie zaworowane pod zawieszenie, żeby uzyskać dobrą pracę. Wsadzając pierwszego lepszego powietrzniaka praca zawieszenia może się upośledzić.

: 11.01.2011 22:48:01
autor: Spaced
GgG sunday miał 2 problemy. Po pierwsze w momencie wyjscia miał bardzo niskie przełozenie i wiekszosc damperów miała za duzo tłumienia (obecnie nie problem). Po drugie miał degresywny koniec skoku poniewaz był projektowany pod 5tha (rc4 byloby idealne jakby pasowało ;) ) - wymagał progresywnego dampera - koniec skoku aira jest progresywny. Tylko, ze z 7 pointem nie wiadomo do konca jak to jest. Nie ma co przedkladac sundaya na 7 pointa bo to 2 rózne ramy. To tak jak zakladac, ze vp free albo nomad pracuja podobnie do v10.

Dla mnie vivid bo ladnie pracuje, a dhx przelatuje przez skok za bardzo (chyba, ze mala puszke zdobedziesz ale to nowsze roczniki) i ogólnie dhxy nawet coile moim zdaniem praca nie zachwycaja.

: 12.01.2011 06:58:29
autor: nopainnogame
Ciekawych teori można się tu dowiedzieć ... PS: najszybsze jest połączenie raw z czerwonym :lol: