Strona 1 z 3

[ir95] Devinci Wilson + duro Fr20

: 13.01.2011 20:48:38
autor: ir95
Rama: Balistic :arrow: Kross sign FR2 :arrow: devinci wilson
Widelec: XCR :arrow: sr santour duro FR20 150 mm skoku
Damper: Fox DHX 5.0

Kierownica: Truvativ Hussefelt
Mostek: Zoom :arrow: Truvativ Hussefelt
Gripy: merida
Stery: cane creek

Siodło: velo
Sztyca: Zoom :arrow: :?:
Zacisk: Zoom :arrow: :?:

Korby: duro :arrow: Truvativ isoflow :arrow: octane one
Support: shimano :arrow: truvativ giga pipe
Łańcuch: shimano

Przerzutki: deore XT
Manetki: Alivio
Kaseta: shimano 9 biegów

Koło przód:
Obręcz: Blizzard 36 otw. 26"
Szprychy: sapim
Piasta: novatec qr20
Opona: kenda nevegal
Dętka: maxxis dh 26"

Koło tył:
Obręcz: mavic ex325
Szprychy: dt champion
Piasta: ns coaster PRO DH
Opona: mobster

Hamulec przód: Hayes el camino
Hamulec tył: Hayes Nine

: 13.01.2011 21:25:48
autor: Vin_OSW
Jednak duro :P Nawet fajnie ;) Tylko damper powinien być odwrotnie i przez tą oponę z tyłu koło 24 chyba nic nie daje do geometrii :P

: 13.01.2011 21:40:05
autor: ir95
Vin a dlaczego powinien być odwrotnie? Miałem kase na duro była okazja to wziąłem.. ;D Oponki będę nowe kupował więc będzie lepiej.. ;)

: 13.01.2011 21:43:59
autor: michalnz
Możesz przywalić zbiorniczkiem o rame, daj go z przodu. Duro jakieś 20mm w górę i bedzie luxus :)

: 13.01.2011 22:06:24
autor: Vin_OSW
ir95 pisze:
Vin a dlaczego powinien być odwrotnie?
Bo w tym przypadku masz większą masę pracującą co przekłada się na mniejszą czułość :P Jest to minimalnie odczuwalne, ale zawsze :P

: 13.01.2011 22:16:14
autor: mirags20
napinacz by się przydał :D

: 13.01.2011 22:20:37
autor: adrian50005
Wkońcu jakiś sign o normalnej geometri :mrgreen:
michalnz jak chcesz duracza podwyższyć??
mirags20 zgodze sie jeszcze napinacz i będzi spoko loooko:D

: 13.01.2011 22:25:55
autor: patryk46
Vin_OSW pisze:Bo w tym przypadku masz większą masę pracującą co przekłada się na mniejszą czułość
Ahahaha no bez jaj to nie bolid F1 tylko rower :D

: 13.01.2011 22:34:14
autor: wojak1992
heh moje byłe duro :D podchodzi Ci praca? :wink:

: 13.01.2011 22:36:49
autor: mirags20
patryk46 Jak to nie F1? Przeczytaj to co mam pod tą kreską powiedział to kiedyś jakiś zawodnik co mistrzostwo zdobył ale nie pamiętam jaki :D

: 13.01.2011 22:56:57
autor: ir95
wojak1992 jak najbardziej.. w sumie dopiero dziś założyłem. Napinacz będzie niedługo podejrzewam że w następnym miesiącu. Hamulec nine z tyłu a z przodu prawdopodobnie el camino. Co tam chłopaki jeszcze poradzicie zmienic polepszyć? itp. damper postaram się zmienić tak jak Vin pisał i zobaczymy co dalej. ;)

: 14.01.2011 21:20:51
autor: Gonzo821
mirags20 pisze:Przeczytaj to co mam pod tą kreską
"Bo DH jest jak F1 w wyścigach."[/quote]

Ehhh..widze że nawet nie wiesz co piszesz i co autor miał na myśli...Najprawdopodobniej autorowi tego tekstu chodzi o to że DH w kolarstwie jest jak F1 wśród wyscigów samochodowych...A nie o wyważenie rowera tak jak to robią w f1..bo jeśli byś chciał rower tak dopracowany jak bolidy F1 to życze powodzenia w zbieraniu kasy i lepiej kup wiekszą świnke...
A przy okazji rowerek niczego sobie....
_____________
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?t=61867

: 14.01.2011 21:47:51
autor: mirags20
Gonzo821 Wiem co pisze bo on potem uzasadniał to czemu tak uważa i pisał że nowe części najpierw się wprowadza w DH a potem dopiero do zwykłych rowerów, a porównując zwykły rower do zwykłego samochodu a rower dh do bolidu to myślę że jest to dobre porównanie ponieważ w Dh są stosowane jedne z najnowszych/najlepszych technologi rowerowych :D i o takie porównanie autorowi właśnie chodziło czyli moje stwierdzenie wydaje mi się że jest całkiem uzasadnione.

: 14.01.2011 22:24:12
autor: Gonzo821
mirags20 pisze:Wiem co pisze bo on potem uzasadniał to czemu tak uważa i pisał że nowe części najpierw się wprowadza w DH a potem dopiero do zwykłych
OK...ale chyba wyraźnie pisze "W wyścigach".....To o co mają do tego cześci które puźniej są zastosowane w samochodach codziennego użytku?...Chyba żę chodzi o tak zwany "wyścig zbrojeń" to może i by sie to jakoś zgrywało...

: 14.01.2011 22:36:16
autor: mirags20
w wyścigach w samochodach masz różne kategorie : F1, F2 , WRC w rowerach masz DH, Xc, 4X i Dh jest tak jak F1 spośród tamtych i zobacz np. kiedyś było takie zestawienie gdzieś obejrzyj sobie technologie F1 sprzed paru lat a potem sprawdź czy nie były lub nie są teraz w samochodach używane tak samo z rowerami np. hamulce tarczowe na początku były tylko w DH a teraz nawet markeciaki je mają :D to jeden przykład ale jakby ta sprawdzić to jest wiele innych. I nie wiem może ty czołgiem jeździsz a nie rowerem skoro części rowerem skoro to do wyścigu zbrojeń porównujesz a synonimy do wyścigu to wydaje mi się np. zawody itp,

: 14.01.2011 22:47:57
autor: Gonzo821
mirags20 pisze:I nie wiem może ty czołgiem jeździsz a nie rowerem skoro części rowerem skoro to do wyścigu zbrojeń porównujesz a synonimy do wyścigu to wydaje mi się np. zawody itp,
Piszac "wyścig zbrojeń" miałem na myśli wyścigi kto ma lepszy sprzet i lepsza technologie...I sam przyznałeś że z synonimem wyścigu chodzi o zawody..a dokładniej moim zdaniem o klase,poziom, popularność,sławność itd. danej dyscypliny...A z resztą...zakończmy temat, bo ty bedziesz sobie to pisał pod postami i tak..A nie bedziemy tu ir95 robić spamu...bo sie jakiś admin doczepi..pozdro i sobie to rozkminiaj jak chcesz..ja powiedziałęm moje zdanie i tego bede sie czymał...

: 14.01.2011 22:49:08
autor: blackdemon
mirags20, ta.. W szosie kilka patentow jest juz od lat, a w DH to nowosc.

: 14.01.2011 22:58:48
autor: Gonzo821
blackdemon pisze:W szosie kilka patentow jest juz od lat, a w DH to nowosc.
Jeśli dobrze rozumiem to masz pewnie na myśli włókno węglowe (carbon)? ...

: 14.01.2011 23:08:56
autor: Vin_OSW
mirags20 i Gonzo821 znajdźcie sobie dziewczyny ;) Albo idźcie na rower ;)