Strona 1 z 1

Rock shox 454uturn 2009 regulacje

: 21.01.2011 17:06:05
autor: pitbul
Witam mam problem z ogarnięciem tych wszystkich pokręteł w 545 :( Kto mi wytłumaczy pokolei ,która regulacja do czego służy? czym się objawia i co dzieki niej zyskujemy? :roll:

Air Uturn no więc zmiana skoku od 95-140mm + zawór powietrzny na górze przy pokrętle ,w celu utwardzenia amortyzatora?

regulacja tłumienia powrotu czerwone pokrętło w prawej dolnej goleni wiadomo do czego służy

compression niebieskie duże pokrętło w prawej górnej goleni ,odpowiada za kompresje jak nazwa wskazuje odpowiada ono za kompresje albo amor mega miekki albo utwardza się w polowie skoku aż do blokady.

zawór powietrzny w lewej dolnej goleni czyli w tej samej ladze gdzie znajduje sie uturn. Do czego on służy? jak powinien być ustawiony?

Floodgate nie widze różnicy po przekreceniu tego pokrętła.


PS: Wiem wiem... wszystko jest pięknie opisane na stronie harffy... Lecz mi to zbyt wiele nie mowi bo jedna regulacja powinna być raczej ustawiona względem drugiej a jak to ustawić nie napisali. :x

: 21.01.2011 19:09:52
autor: psycho144
Co to jest Floodgate?
Działanie systemu objawia się tym, że amortyzator mimo jego zablokowania, w wypadku wystąpienia znacznych nierówności terenu, będzie się uginał. System Floodgate pozwala regulować to, jak silne drgania, mają powodować zwolnienie blokady amortyzatora. System Floodgate jest regulowany, w zależności od modelu, wewnętrznie (przy pomocy klucza imbusowego 2.5 mm) lub zewnętrznie, złotym pokrętłem GATE. Im wyższy jest poziom Floodgate, tym większa siła drgań jest potrzebna, aby zwolnić blokadę amortyzatora.

: 21.01.2011 21:02:28
autor: brooce
1. http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?t=41183 - myślę że tu masz wszystko ;)


2. Strona rockshox'a -> manuale -> też wszysto wyjaśnione (choć nei wiem czy tam w Polskiej wersji też znajdziesz)

: 21.01.2011 22:04:12
autor: MUSZEL
Floodgate nie widze różnicy po przekreceniu tego pokrętła
tym sie bawisz, jak całkowicie zablokujesz amora