Strona 1 z 2

[qbaqm] Transition Blindside + FOX 40RC2 + DHX 5

: 31.01.2011 01:42:41
autor: qbaqm
Rama: Transition Blindside
Widelec: Fox 40 RC2 (niebiestki Ti spring)
Damper: Fox DHX 5 (500lbs)

Kierownica: Octane One CHEMICAL PRO 31.8 2012
Mostek: Answer DH Direct
Gripy: Dartmoor
Stery: Cane Creek

Siodło: Carbon (99g)
Sztyca: GUB bike 27.2mm
Zacisk: PACO 34.9

Korby: FSA Moto MegaExo
Support: Aerozine
Zębatka: Dartmoor 36T
Łańcuch: Connex 9sG
Pedały: Shimano M520 SPD

Napinacz: Dartmoor Rush
Przerzutki: Sram X7
Manetki: Sram X9
Kaseta: Shimano Sora

Koło przód:
Obręcz: Mavic EX729
Szprychy: DT Champion
Piasta: NS
Opona: Maxxis DHF 2.7 60A
Dętka: MAXXIS

Koło tył:
Obręcz: Mavic EX729
Szprychy: DT Champion
Piasta: NS
Opona: Maxxis DHR 2.7 60A
Dętka: MAXXIS

Hamulec przód, klamka: Shimano Saint m820 + tarcz XT 203mm IceTech
Hamulec tył, klamka: Shimano XT m785 + tarcz XT 203mm IceTech
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Planowane modyfikacje:
- nowy napinacz Weeze


Waga: ~18,9 kg

: 31.01.2011 02:01:18
autor: GgG
Fajny rowerek, ale z wagą to przesadziłeś :) 55 nie miały przypadkiem 160 a nie 180mm? Czemu chcesz zmienić 5th?

: 31.01.2011 08:18:07
autor: lollex
Sa wersje ze 160mm, zreszta widac to po zdjeciu. Obreczy tez bym nie zmianiał :) fajny kolorek.

: 31.01.2011 09:43:45
autor: Vin_OSW
lollex czytaj ze zrozumieniem.

: 31.01.2011 15:20:44
autor: qbaqm
No waga jest zabójcza ;) miał 165 ale dałem podkładki i ma teraz rowne 180mm ;D
A dampera nie zmieniam bo jest sto razy lepszy niż ten fox RP2...

: 31.01.2011 17:36:52
autor: F4rr3ll
ciekawe , bo mi z fabrycznym foxem wyszedł niecałe 18 , a prawie to samo

: 31.01.2011 19:09:11
autor: GgG
qbaqm Kurcze, napisałeś "damper" w modyfikacjach, pomieszało mi się to z przyszłymi zmianami... 5th to genialny damper, dlatego chciałem spytać, czemu chcesz go zmienić :)

: 31.01.2011 23:30:06
autor: qbaqm
Spoko ;) jestesmy tego samego zdania. Wg mnie to też jest wystrzelony w kosmos damper ;) nie zamieniłbym go na nic innego ;P od razu praca zawieszenia diametralnie sie zmieniła

: 31.01.2011 23:43:15
autor: adrian50005
qbaqm to jeszcze do fajnego bicka na poznań zmienić ci te piątki czy grzebałeś coś w nich i mają tłumienie :twisted:

: 31.01.2011 23:59:17
autor: qbaqm
nic nie zmienialem oprocz podkładek i zmiany oleju na motorexa 7.5 ;)

: 17.02.2012 13:50:31
autor: qbaqm
Mały UP! ;)

: 17.02.2012 14:07:53
autor: lubella
fiu fiu! fajna maszyna

: 17.02.2012 16:51:46
autor: miki_ck
Skrobnij jakąś recenzję kierownicy jak trochę pojeździsz.
I łańcuch skróć bo wyraźnie za długi :P

Ale ogólnie jest bardzo fajnie :)

: 17.02.2012 21:25:52
autor: maciekbike
dobre to masz !

: 17.02.2012 22:08:59
autor: PiterForce5
Najlepszy Blindside jakiego widziałem, nawet w stanach tak ładnie złożonego nie ma, chodzi mi głównie o estetykę ale i części też niezłe.
Zamierzasz sie tym ścigać czy to maszyna na lokalne trasy i wypady do BP?
Zalukaj na mego tranzystora ;)

: 17.02.2012 22:55:44
autor: EZrider
Ło w pyte.
Napisz coś o kierownicy.

: 18.02.2012 10:08:29
autor: qbaqm
Kierownica jest strasznie wygięta w str ridera. Głupie uczucie, kiedy się jeździło wcześniej 3 lata na Truvativ holzfeller ;)

: 18.02.2012 10:26:36
autor: miki_ck
qbaqm pisze:Kierownica jest strasznie wygięta w str ridera. Głupie uczucie, kiedy się jeździło wcześniej 3 lata na Truvativ holzfeller
Hmm, obie mają 9 stopni gięcia do tyłu :roll: Chyba bardziej o różnicę w szerokości chodzi ;)

: 18.02.2012 13:05:14
autor: boogiel
Dopiero dziwnie to się na paco jeździ...
Nitro, octane i holzfeller są dosyć podobne, jak dla mnie świetne gięcia.