Strona 1 z 1
Problem z napędem.. :/
: 03.02.2011 02:02:40
autor: Gonzo821
Elo..mam do was pytanko..Kupiłem dzisiaj nową zebatke na przód Dartmoor sting 32T i łańcuch core 3/32 z tyłu mam nowy reduktor na single z nową zebatką pod single która dostałem razemz reduktorem..po założeniu wszystko było ok jak obracałem kołem w miejscu..ale jak zaczołem jeździć przy silniejszym naciśnięciu na pedały coś szczela z tyłu.. jak oglądałęm to łańcuch idealnie lezy na zębatce..przy powolnym pedałowaniu nic sie nie dzieje..tylko jak gwałtowanie chce przyspieszyć i mocniej zapedałuje to coś szczela z tyłu tak jak by łańcuch przeskakiwał..i tu mam do was pytanie i proźbe...Co jest przyczyną tego szczelania i jak to naprawić..pozdro i z góry dzięki za odpowiedzi...
: 03.02.2011 02:51:11
autor: PIRAT
Gonzo821 pisze:ale jak zaczołem jeździć przy silniejszym naciśnięciu na pedały coś szczela z tyłu.. mocniej zapedałuje to coś szczela z tyłu
szczela?

: 03.02.2011 03:03:41
autor: Gonzo821
Znaczy nie stzela pod względem że pęka..tylko wydaje taki dżwięk tak jak by przeskakiwał na zębatce czy coś takiego..nie wiem sam dokładnie jak to opisać..
: 03.02.2011 06:46:30
autor: sznib
Może zgodnie z zasadami ortografii i interpunkcji?
: 03.02.2011 09:29:24
autor: Bombell
Pomijając kwestie wspomniane przez kolegów to jeśli wszystko nowe to musi się poprostu ułożyć i rozciągnąć. Na nowym napędzie nie powinno się od razu tak szaleć tylko pare/naście/dziesiąt kilometrów nakręcić.
A powiedz jeszcze jaka piasta z tyłu? Bo może zapadki i sprężynka też do wymiana by mogła już iść.
: 03.02.2011 09:47:46
autor: Gonzo821
Piasta Dartmoor Free-Force...ale piasta jest ok jakiś tydzinień temu zmianiałem łożyska i oś na nową i wszystko tam było ładnie przesparowane...
: 03.02.2011 10:10:59
autor: osato
Człowieku, ukończ gimnazjum chociaż i wtedy pisz samodzielnie posty bo tego się czytać nie da, albo w trakcie pisania niech siedzi przy Tobie mama/tata i niech zwracają uwagę na błędy.
A skoro przeglądarka podkreśla na czerwono tekst w trakcie pisania to znaczy, że coś jest nie tak.
Masz pewność, że poprawnie wszystko zakładałeś przy wymianie łożysk i osi?
: 03.02.2011 11:19:17
autor: maxxis
Jak przesmarowałes zapadki to się pewnie kleją i przeskakuje albo do wymiany , odkręć bębenek i sprawdź ich stan : )
: 03.02.2011 23:57:30
autor: SBT
Sorry że nie na temat chociaż częściowo tak (chociaż tak naprawdę nie wiem do jakiej kategorii osprzętu zalicza się hak). Wie ktoś gdzie można w Krakowie zrobić stalowy hak do ramy? Z góry dzięki za odpowiedź.
A tak w temacie to jak ostatni raz zmieniałem napęd też mi wszystko nie grało od początku.
: 04.02.2011 00:03:35
autor: GgG
Skoro masz signla to zapytam - łańcuch dobrze napięty? Łańcuch nie może latać, ale nie przesadzaj z tym. Czy linia łańcucha jest prosta, czy leci po skosie?
Ps. zainteresuj się przeglądarką internetową Mozilli, podkreśla błędy ortograficzne jak w wordzie. Wtedy łatwo upilnujesz pisania bez błędów.
SBT Hak musi być aluminiowy, żeby w przypadku urwania przerzutki uszkadzał się hak a nie wahacz ramy. Do jakiej ramy chcesz ten hak?
: 04.02.2011 00:09:04
autor: michalnz
Zapewne do signa fr/ds. Ładuj stalowy lub dużą podkładkę na ośkę pod nakrętkę. Ale gdzie drobić to nie powiem, bo nie wiem. BTW, w big hicie mam stalowy oryginalnie.
: 04.02.2011 08:10:53
autor: osato
GgG Opera i Chrome też podkreślają

: 04.02.2011 09:32:39
autor: SBT
GgG - hak potrzebuje do sztywnej ramy.
: 05.02.2011 11:23:07
autor: piotreksz
może nie wszystkie ogniwa w łancuchu chodzą ?
: 05.02.2011 13:10:52
autor: Bombell
SBT Ori stalowego raczej nie kupisz z powodów jak powyżej pisali. Więc musisz znaleźć jakiś zakład/gościa co ma frezarkę i najlepiej pokazać mu oryginalny hak.
A z tym napędem to naciągnąć, przesmarować i nakręcić kilometrów.
: 05.02.2011 22:25:32
autor: SBT
Bombell - chodziło mi właśnie o kontakt do takiej osoby/zakładu, która/y mogła by to zrobić. To że haka gotowego nigdzie nie dostanę to już wiem.