Oleje i smary

Grooke
Kontakt:

Oleje i smary

Post autor: Grooke »

Witam!
Planuję pobawić się trochę z odpowietrzaniem,zalewaniem hamulców, jak również z serwisem amorka.
Mam takie pytania:
Czym najlepiej będzie zalać duro tripple? Ważę około 65kg. Duro będzie przerobione na 150-170mm. Myślałem nad Motorexem 7.5 / 5 W, jednak nie wiem czy będzie za miękki/twardy - po prostu nie znam się na tym:P
Co do hamulców, jest to shimano deore i gatorbrake 4tłoczkowy(tak wiem, porażka..) myślałem o zalaniu go(shimano) Delphi LHM+(podobno sprawdza się), natomiast G. jakimś tańszym dotem4.
Chodzi mi o to aby nie zapłacić zbyt wiele, tj. około 70zł na hamulce + 40/50 na amorka.
Proszę nie pisać rzeczy typu "zmień amorka", "kup nowe hamulce", "strata kasy".
Jeżeli nie masz zamiaru napisać czegoś sensownego, pomocnego, nie pisz wcale.

@ Edit: Co do smarów to czym polecacie "uszczelnić" amorka? I w jakich miejscach dać więcej/mniej smaru?
pietryna
Kontakt:

Post autor: pietryna »

Grooke, kup sobie motula 5 i 10. Dla marzocchi 10 za lepki 5 lekko za słaby wg mnie. Mieszając uzyskasz odpowiednią konsystencję jak nie masz regulacji powrotu.

Dot 4 to wydatek 5zł za pół litra. http://allegro.pl/delphi-plyn-hydraulic ... 86409.html - to też całkiem tanie.

Spokojnie się zmieścisz w 60-70zł za całość.

Uszczelnienie amora to tylko uszczelki. Dajesz smar na uszczelki dolne. Niektórzy ładują na uszczelki olejowe i między uszczelki ogólnie. Robiłem ostatnio 888. Smar sylikonowy(7zł tubka ~60ml) w połączeniu z olejem wchodził w reakcję glutowacenia(które to gluty zacinały mi komorę powietrzną - protone) więc zrezygnowałem. Otwarta kąpiel to otwarta kąpiel. Teraz wszystko chodzi idealnie płynnie.
wielkiezuo
Kontakt:

Post autor: wielkiezuo »

pietryna, super, ale duro triple to nie marzocchi.
Gratuluje pomysłu wyciągania duro tripla na 170mm - zamiast oleju kup sobie nowe zęby.
pietryna
Kontakt:

Post autor: pietryna »

Own3d. Przeczytałem Drop Off Triple.