Strona 1 z 1

Z1 BAM urwany tłumik

: 12.02.2011 01:01:40
autor: szczerb_
Właśnie kończyłem sobie wesoło serwis BAMa, jarając się super płynną pracą, której jutro doświadczę. Dokręciłem tłumik trzymając samą nasadkę w ręku, czując opór założyłem grzechotkę i cholerstwo strzeliło jak tylko zacząłem delikatnie ciągnąć. Goleń po prostu trzymałem w ręku, a ręce miałem ciągle nieco tłuste od starego oleju, więc na pewno już było wcześniej uszkodzone.

W każdym razie - pamiętam, że kiedyś czytałem w takich sytuacjach rady "idź do ślusarza", ale nie mogę nic z tego wygooglać teraz.

Więc:
1. Co dokładnie ślusarz z takim tłumikiem hscv ma zrobić?
a) Nawiercić, nagwintować, wkręcić kawałek pręta, zaspawać, nagwintować?
b) Po prostu dospawać i nagwintować?
c) Coś co mi teraz nie przychodzi do głowy?
2. Poleci mi ktoś dobrego ślusarza w Łodzi, który by coś takiego zrobił?

: 12.02.2011 10:52:18
autor: kubabike
szczerb_ nie zrozumialem czy pekło od góry czy od dołu.
Jesli od góry to da sie dosztukować pręta z gwintem. MNie sie stało lwasnie cos takiego. Pekł pret tłoka na wysokości gwintu wkrecanego w korek. Naprawił mi to pan Kasiński na Legionów 51. Dobry fachowiec.

: 12.02.2011 11:09:41
autor: szczerb_
Chodzi o dół. Ten element, którym się przykręca do goleni. A do Rysia właśnie jadę ;) Oby był w sobotę poza sezonem.

: 12.02.2011 12:33:51
autor: szczerb_
Tłumik już leży u tokarza. Jakby ktoś się zastanawiał co z czymś takim zrobić, to wydumaliśmy, że najsensowniej będzie te 3mm które zostało stoczyć na końcu tylko, żeby było gładkie, nawiercić i wkręcić na klej pręt stoczony tak, żeby zachować oryginalne M8 i długość, a w tamten kikut wejdzie M6.

Przy odrobinie szczęścia w poniedziałek napiszę jak się operacja udała.