Strona 1 z 1

Marzocchi 66 RV 2007 - zmiana skoku 180mm -> 150mm

: 17.02.2011 20:56:24
autor: s3b00
Siema. Czy mógłby mi ktoś dokładnie opisać jak to zrobić? Czytałem już na HCFR ale dalej wszystkiego nie rozumiem. Słyszałem, że trzeba włożyć 3cm (w moim przypadku) tulejki pod sprężyny negatywne.. Może ktoś ma jakieś foty? Pozdro

: 17.02.2011 21:00:53
autor: michalnz
To jest proste jak drut, na trzpień wsuwasz podkładki i dopiero wkładasz w lage z tymi podkładkami, tak, żeby mniej wystawało na dół trzpienia o te 3cm.

: 17.02.2011 21:02:17
autor: s3b00
To jest proste jak drut, na trzpień wsuwasz podkładki i dopiero wkładasz w lage z tymi podkładkami, tak, żeby mniej wystawało na dół trzpienia o te 3cm
a moglbys to jakos narysowac w paincie czy cos:P?

: 17.02.2011 21:49:06
autor: miki_ck
s3b00 a rozebrałeś amora tak w ogóle? Jakbyś to zrobił, przyjrzał się chwilę to byś wykminił o co chodzi.
masz:
http://lh5.ggpht.com/_vl8riqKEna8/Rjahe ... 197975.jpg
nie ten model, nie ten rocznik ale zasada ta sama ;)
Jeśli jeszcze masz wątpliwości:
Po odkręceniu korków na sprężynach znajdziesz plastikowe tulejki (w prawej ladze 4cm,w lewej 3,5cm). Możesz ich użyć docinając tak, żeby było 3+0,5cm i 3+1cm, albo dobrać rurkę pcv i z niej dociąć takie fragmenty.
3cm tulejki idzie na tłumik, pod sprężynę negatywną - wcześniej musisz odkręcić taką nakrętkę z dołu tłumika, nasunąć tulejkę i skręcić tłumik z powrotem. Potem składasz amora dając na sprężyny resztę tulejek.

: 17.02.2011 21:52:54
autor: michalnz
Juz mu narysowałem i wysłałem na pinku, ale dobrze ze to wstawiles, moze nie bedzie sie powtarzał temat. Pozdro