Strona 1 z 3

[quilong] Iron Horse Synday + 888rcv

: 27.02.2011 12:33:23
autor: quilong
Rama: Giant Glory FR 2007, S :arrow: Iron Horse Sunday M 2009
Widelec: Rock Shox Domain Coil 180 1.5' :arrow: 888rcv
Damper: Fox DHX 3.0 :arrow: Rock Shox Vivid 4.1

Kierownica: Paco :arrow: Truvativ Boobar 780mm
Mostek: Syncros :arrow: Marzocchi
Gripy: Dartmoor :arrow: Funn
Barendy: No Name :arrow: Funn
Stery: VP :arrow: Dartmoor Exile :arrow: K9 -2* + KCNC

Siodło: WTB Silverado
Sztyca: No Name :arrow:Truvativ :arrow: ACCENT :arrow: Truvativ
Zacisk: Giant :arrow: No Name

Korby: Truvativ Holzfeller
Support: Truvativ Holzfeller
Zębatka: Dartmoor 38
Łańcuch: No Name :arrow: BIBLE :arrow: KMC 8s
Pedały: Shimano DX :arrow: HT PA12A ("plastiki")

Napinacz: Truvativ Boxguide :arrow: DARTMOOR Blade :arrow: DARTMOR slider :arrow: E13
Przerzutki: Shimano Deore :arrow: SRAM X-4
Manetki: Shimano Deore :arrow: SRAM X-4 :arrow: SRAM X-5 8s
Kaseta: Shimano Alivio 7s z 8s :arrow: 6s z 8s :arrow: Sunrace 12-25 8s

Koło przód:
Obręcz: Rigida (dartmoor) :arrow: MTX 31
Szprychy: DT :arrow: Sapim
Piasta: Octane One
Opona: Maxxis Minnion F 2.5, 2ply, 42a
Dętka: No Name

Koło tył:
Obręcz: Mavic 325 :arrow: MTX 33
Szprychy: DT
Piasta: Novatec 150 x 12 :arrow: + oś alu
Opona: Maxxis Minnion F 2.5, 2ply, 42a
Dętka: No Name

Hamulec przód, klamka: Avid Elixir R :arrow: Zacisk Saint, Klamka SLX przewód UNEX
Hamulec tył, klamka: Avid Elixir R :arrow: Zacisk Saint, Klamka SLX przewód UNEX

Waga: 19.07 kg :arrow: 18.80 kg :arrow: 19.80 kg :arrow: 19.60kg

Geometria:
WB: 1188mm
HA: 63*
BBH: 345mm

: 27.02.2011 12:45:18
autor: Sert93
Ciekawe pedały, wyglądają topornie. Te ramy są genialne, wyglądają super, chociaż trochę dziwnie z tym Domainem, jest taki cienki, w porównaniu do innych Glorek z Totkami.

Co to za wózek w przerzutce?

: 27.02.2011 12:52:33
autor: quilong
Pedała to przecież zwykłe DX'y, co do domaina to miał być boxxer...ale trafiła sie okazja i się skusiłem.
Wózek dorobiłem sam z 5mm alu.

: 27.02.2011 14:50:15
autor: pico931
z czego jest zrobiona ta osłona na damperze?

: 27.02.2011 16:22:31
autor: ablee
Wygląda mi to na dętkę.

: 27.02.2011 16:35:29
autor: quilong
dętka maxxisa tylko, że ta zjazdowa (2.5' ?)
Rower może nie jest na highendowych częściach, ale starałem, się go dopracować, wszystko działa idealnie, a parę rzeczy będzie jeszcze dopracowanych, w najbliższym czasie to zmiana sztycy i tylnej opony na highrollera 2.5, 2ply 60a.
Oczywiście rower nie był jeszcze jeżdżony, trzeba będzie troszkę popracować nad zawieszeniem.

: 27.02.2011 17:55:29
autor: Lajkamil
Twój rower jest świetny! Genialnie prezentują się te niby banalne kolory :)
Chciałbym się dowiedzieć czy tobie też coś ,,ociera'' w okolicy górnej części napinacza. Bo ja mam tak , że jak kręcę korbą do tyłu czuję wyraźny opór ;/ rozkręciłem jedną stronę a tam wyraźne obtarcia od łańcucha , nie wiem co to może być ;( przecież nie można jakoś rozszerzyć tego napinacza.

: 27.02.2011 18:12:30
autor: Sert93
Lajkamil pisze:Chciałbym się dowiedzieć czy tobie też coś ,,ociera'' w okolicy górnej części napinacza.
Mam ten sam napinacz, a raczej prowadnice, kwestia regulacji, pobaw się śrubkami, zobacz czy masz podkładę przy śrubce mocującej prowadnice do ramienia.

: 27.02.2011 18:20:03
autor: karolsulk
ta rama jest najlepsza :) mam taka sama i jestem z niej zadowolony w 200% :D Gratuluje fajnego rowerka :]

: 27.02.2011 23:22:22
autor: quilong
Jeśli chodzi o napinacz to wszystko zależy od regulacji, gdy jest dobrze wyregulowany to nic nie ociera.

Złożyłem rower i znalazłem 2 problemy:
-luzy na osiach/tulejach które łącza łożyska z rama/linkami miał ktoś z tym problem? Ewentualnie jak go rozwiązał.
-cieknący dhx 3.0 na zbiorniczku wyrównawczym, w miejscy gdzie dhx 5.0 ma regulacje pro pedal, jak temu zaradzic?

: 16.03.2011 20:48:31
autor: PiterForce5
Jak się Elixiry sprawują? Nic nie obciera?
Sam zamierzam takowe kupić więc pytam bo chodziły pogłoski o problemach.

: 16.03.2011 22:52:07
autor: quilong
Z elixirów jestem bardzo zadowolony, nie mam z nimi żadnych problemów. Jednak mogły by mieć ciut większa siłę hamowania, gdy by nie to, że za komplet elixirów dałem tyle co za jednego coda to wybrał bym te drugie. Dźwignia sprawia wrażenie bardzo delikatnej, i jest dość wiotka jeśli się nie dokręci mocno śrub (dla mnie to wada), jednak nic z nią jak do tej pory się nie stało. Całkiem możliwe, że zmienię przewody na te w stalowym oplocie, myślę, że wtedy będzie można pocisnąć siła w krytycznych momentach(brakowało mi siły hamowania jedynie na bardzo stromych ściankach przy suchej nawierzchni, gdy mocniej naciskałem klamkę ewidentnie było czuć wiotkość). Tak to hamuje delikatnie jednym palcem.

Wniosek mój jest taki:
enduro - elixir
dh - code

: 17.03.2011 23:34:21
autor: Rumun-lca
Domain tu świetnie pasuje, ogólnie niezły rower:)

: 18.03.2011 08:19:18
autor: quilong
Co do elixirów to dodam że elixir r różni się od elixira 5 dźwignią, na korzyść r'ki. W elixirze 5 jest bardzo dziadowska, wykonana z giętej blachy.

: 19.06.2011 18:45:31
autor: quilong
Małe zmiany, w planach boxxer na przód.

: 19.06.2011 20:16:43
autor: off_road
Co do dampera, tam jest taka maluteńka uszczelka cza ją wymienić niestety ;)

: 19.06.2011 21:09:19
autor: quilong
off_road - próbowałem się tam dostać przy ostatnim serwisie, ale niestety nie miałem strzypczyków do segerów, ale po zalaniu nowym olejem okazało sie, że wszystko jest ok :D

: 16.08.2011 18:13:19
autor: quilong
Parę zmian :mrgreen:

: 16.08.2011 19:25:36
autor: miki_ck
Bardzo fajnie się prezentuje z tymi 888 :)
Jedyne do czego mogę się doczepić to przesadnie ciężka dętka z tyłu... Bo ogólnie mi się bardzo podoba rower, fajnie zgrany i "skromny" kolorystycznie.