Strona 1 z 1

Piasty tyl 135x12???? Turner dhr vs Intense m3 vs trek 10

: 27.02.2011 19:29:41
autor: GEORGE
Witam,
mam dwa pytania:
1. czy sa jakies piasty na tyl 135x12 w cenie do 300-400 zl, nowe?? Nie moge nic znalezc innego niz Hope, ktory zdecydowanie wykracza poza moj budzet :)
2. ktora z tych dwoch ram byscie polecili do zjazdu - Turner Dhr 06 czy Intense m3???

Dzieki za pomoc

Dodam jeszcze do puli treka 10, bo podobna cena do pozostalych.

: 27.02.2011 19:45:17
autor: pietryna
Jeśli mówisz o pomarańczowym M3 z allegro to szykuj się na kumpli podbijających cenę.
http://allegro.pl/intense-m3-16-super-s ... 69453.html
Już raz zostało sprzedane. I już od razu jest bez słowa komentarza w opisie dlaczego... Pewnie I raz kupił kolega jakiś...

: 27.02.2011 19:53:48
autor: GEORGE
Jezeli mowa o m3 to faktycznie myslalem o tej pomaranczowej :)

: 27.02.2011 19:56:37
autor: KefirQn
pietryna Miałeś doradzić :) no ale dobrze że ostrzegasz kolegę.

Od Siebie powiem tyle ze M3 bdb pracuje , jest stabilna i zwinna :D ( takie moje odczucia po jeździe ) jedyne co może przeszkadzać to waga ( choć ja nie narzekałem , nie jestem z tych ultra co ma być wszystko lekkie )

co do Turnera to z tego co mi kumpel mówił ( posiadacz ) to turner tyra strasznie łożyska w ramie , no i ma mniejszą sztywność niż m3. i chyba jest lżejsza.

Tyle mogę od siebie dodać myślę że chociaż troszkę pomogłem. Pozdrawiam

: 27.02.2011 20:09:46
autor: Spaced
Kefir - to jest 06 czyli kanciaste rurki jescze. Wtedy nie byly lekkie. Zaleta turnera jest to, ze wystarczy jedna mała dziurke zrobic na mocowanie dampera zaraz za obecna i na prawde sie geo poprawia ;) Duzo ludzi tak robi i bardzo sobie chwali. W sumie to 2 bardzo rózne ramy wiec kwestia tego czego sie szuka.


A co do piast - nie ma na CRC przeceny na nuke juz?

: 27.02.2011 20:21:15
autor: wojtasu
Co do piast:
http://allegro.pl/piasta-a2z-dh-10-i-12 ... 04875.html

Ale tak jak Spaced mówi może cos na CRC zobacz.

btw. Wam tez tak 'muli' CRC :) ?

: 27.02.2011 21:28:17
autor: GEORGE
No faktycznie na CRC jest Nuke Proof za ok 350 zl. Wiec chyba jak cos to ja bede musial kupic, mino ze ten kolor zolty srednio mi sie widzi :)
Czy znacie mozde cos tanszego niz te 350 zl???
Co do Turnera to ten co mam na oku to jest z tym nawierconym mocowaniem na damper.
Rama raczej ma byc do zjazdu, raczej nie do latania, wiec co z tych dwoch byscie polecili????

: 27.02.2011 21:49:36
autor: piotrex
1) dabomb hs-r12
2) ja bym probowal turnera

: 27.02.2011 21:58:40
autor: Spaced
Jak wiercony to turner. W sumie ramy porównywalne ale mi m3ka nie odpowiada, szczegolnie do kraju.

: 28.02.2011 10:22:45
autor: agressor
kupilem novatek 135x12 za 245 zl chyba od vtc

: 28.02.2011 11:19:27
autor: boogiel
Może z piast DaBomb head spin?

: 28.02.2011 16:53:40
autor: Slash
mam turnera dhr 06, co prawda niedlugo ale jestem pod wrazeniem jego stabilnosci, wydaje sie byc tez bardzo sztywny. natomiast minusem jest spora waga...

: 28.02.2011 19:31:57
autor: akSiorek
Ile wychodzi wagowo taki turner, a ile m3 ?

Re: Piasty tyl 135x12???? Turner dhr vs Intense m3

: 28.02.2011 20:31:54
autor: Spaced
Turner 5.6kg z damperem. Nie wiem jak M3

: 28.02.2011 22:14:40
autor: EZrider
Formula DHL-135.

: 01.03.2011 08:45:11
autor: IgorCeKa
Georg jestem posiadaczem turnera dhr'a od pół roku, rama nie jest urodziwa może lecz jej praca zachęca (mam w niej dhx 5.0), zawieszenie chodzi bardzo płynnie, rama jest "długawa" lecz np ja preferuje min bazę kół 119 cm, wcześniej miałem kone stab supreme i bh 04 i te ramy się chowają przy pracy turnera. Co do wagi ramy to nie należy ona do lekkich lecz jak się postaramy to na dobrych komponentach mi wyszedł rower 18,7 kg z oponami 2ply ;)

: 01.03.2011 12:13:12
autor: drMadej
Miałem okazje jeździć na obudwu ramkach , turnera używałem 2 sezony- co prawda starszy rocznik ale geometria była bez zmian.W turnerze dobijały mnie ciągle powstające luzy na popychaczach dampera( łożyska igiełkowe), rama jeżdzi fajnie ale ma dość długi wachacz , w nowszym roczniku problematyczne jest też umiejscowienie dampera (pasuje tylko romic albo damper ze zbiornikiem na kablu).Zawieszenie to jednozawias więc jeśli nie lubisz jak zawieszenie blokuje się przy hamowaniu to rama nie jest dla ciebie.
M3 to moim zdaniem dużo lepsze zawieszenie , nie blokuje sie przy hamowaniu nie buja , damper umieszczonyh bardzo nisko przez co rama świetnie skręca i jest bardzo stabilna , ale praca tej ramki wymusz pewien styl jazdy , jeśli lubisz dużo skakać na trasie to na m3 będzie ciężej niż na turnerze.
Na koniec napisze że teraz jeżdżę na norco atomic , i ta rama najlepiej odpowiada moim preferencjom , jest skoczna , skrętna i zawieszenie ogarnia , ale każdy ma inny styl jazdy i moim zdaniem tym należy kierować sie przy wyborze ramy.

: 02.03.2011 09:01:02
autor: GEORGE
A dodajac jeszcze do tego treka 10, to jak wypada na tle pozostalych???