Strona 1 z 2

[CiabekP1] 888RCV 07&Kona Coiler 06

: 17.03.2011 19:37:15
autor: CiabekP1
Rama: NS Bikes Surge 2009 15"
Widelec: Marzocchi 888 RCV 200mm 2007

Kierownica: Truvativ Hussefelt risebar 66cm :arrow: przedłużona do 760mm
Mostek: Truvativ Hussefelt 31.8
Gripy: Dartmoor Race
Stery: Dartmoor Moloko
Siodło: Earthworks Slim
Sztyca: Octane One
Zacisk: Paco


Korby: Dartmoor React
Support: Dartmoor HardBar
Zębatka: Dartmoor Sting 36t/5mm
Łańcuch: HG40
Pedały: Dartmoor Bloody Marry

Napinacz: Dartmoor Tracko
Przerzutki: Shimano Deore RD-592 Shadow
Manetki: Shimano Deore XT
Kaseta: Shimano HG40


Koło przód:
Obręcz: Dartmoor Fortress 36o. 26''
Szprychy: DT Champion
Piasta: Dartmoor Dee Force
Opona: Maxxis Minion DHF 60a maxxpro 2.35
Dętka: Kenda 2.35

Koło tył:
Obręcz: Dartmoor Fortress 36o. 26''
Szprychy: DT Champion
Piasta: Dartmoor Vee One
Opona: Maxxis High Roller 60a maxxpro 2.35
Dętka: Kenda 2.35
Hamulec przód, klamka: Avid Juicy 3 203mm G2CS
Hamulec tył, klamka: Avid Juicy 5 160mm G2CS

Waga: 15 kg

Plany:
Kona Coiler & Marzocchi 66 RC2X
Kona Coiler & Marzocchi 66 RC2X
Kona Coiler & Marzoccchi 66 RC2X
Kona Coiler & Marzoccchi 66 RC2X

: 17.03.2011 20:52:47
autor: michalnz
Daj 66 na 150 o ile można i bedzie miód.

Re: [CiabekP1] Specialized P.1 08 & Marzocchi 66RC 05

: 17.03.2011 21:37:21
autor: CiabekP1
Nie , szkoda sensu. :)

Re: [CiabekP1] Specialized P.1 08 & Marzocchi 66VF2*LT 06

: 17.05.2011 21:46:53
autor: CiabekP1
Up , nowy amortyzator , nowy jak nowy , na tym secie jeżdżę aktualnie tak już od miesiąca tylko sobie teraz wspomniałem o bike checku na dhz. Na tym secie jeździ mi się bosko ,dobre geo itd. Proszę nie zadawajcie pytań np. : czego zmieniłem z 66rc na 66vf2lt , Zmieniłem ponieważ 66rc kupiłem za bardzo śmieszne pieniądze w stanie niezbyt dobrym , pojeździłem i kupiłem praktycznie nowe 66vf2lt które jak dla mnie są mega :)

: 18.05.2011 08:03:12
autor: boogiel
to ma 190? w ogole co to jest to "lt" ?

: 18.05.2011 09:38:08
autor: ablee
boogiel jest to wersja OEM, która była montowana miedzy innymi w Scocie Nitrous. Symbol LT oznacza "long travel", w wolnym tłumaczeniu większy skok.

: 18.05.2011 10:10:53
autor: Hemp
Fajny pies :) btw mega czoper ale ladniutki ;]

Re: [CiabekP1] Specialized P.1 08 & Marzocchi 66VF2*LT 06

: 18.05.2011 21:29:13
autor: CiabekP1
eee co ty nie jest chopper dodam że kąt główki to 66* a odległość osi kół to 1065mm i wysokość supportu 339mm , Myślę że geometria jest idealna do tego oś suportu jest na lini osi kół :)

: 19.05.2011 17:21:41
autor: Hemp
Każdy ma inne preferencje ja np zle bym sie czul na takim rowerze co nie zmienia ze jest faktu ze jest ladny :D

Ja u siebie mam 150 z przodu ;] i mi styka ;d

Re: [CiabekP1] Kona Stinky Dee-Lux 06 & Marzocchi 66VF2*LT 0

: 02.07.2011 14:14:23
autor: CiabekP1
up :D

: 02.07.2011 14:25:18
autor: Mariancobretti
wszystko ładnie i fajnie, ale to nie jest Stinky Deluxe, tylko jakiś pomalowany Coiler.

Re: [CiabekP1] Kona Stinky Dee-Lux 06 & Marzocchi 66VF2*LT 0

: 02.07.2011 14:28:12
autor: CiabekP1
ty , faktycznie , pomyłka już poprawiam

Re: [CiabekP1] Kona Coiler 06 & Marzocchi 66VF2*LT 06

: 02.07.2011 14:31:59
autor: CAPEF
sprzedałeś tego speca czy masz dalej? bo ja bym mógł go chcieć :)

Re: [CiabekP1] Kona Coiler 06 & Marzocchi 66VF2*LT 06

: 02.07.2011 14:33:49
autor: CiabekP1
Sprzedany za miliony monet

: 03.07.2011 13:29:12
autor: grzesiekfrchelm
To 14.7 kg to waga podana dla kony?

: 03.07.2011 13:40:35
autor: diesel2117
Jezu!
jakie to piękne!
Zakochałem się :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: [CiabekP1] Kona Coiler 06 & Marzocchi 66VF2*LT 06

: 03.07.2011 20:06:21
autor: CiabekP1
grzesiekfrchelm O sory nie zauważyłem to jest waga speca , jak zważę kone to podam ale strzelam w okolice 16-17kg
diesel2117 dzięki :) !

: 08.07.2011 11:06:53
autor: tosiekDH
Moim zdaniem waga będzie w granicy 18 kg ;) kolorystycznie fajnie :D ale ilość skoku z przodu jest straszna :? to go może chyba zabić :D

Re: [CiabekP1] Kona Coiler 06 & Marzocchi 66VF2*LT 06

: 08.07.2011 12:25:09
autor: CiabekP1
To jest raczej nie możliwe , z tyłu 171mm i z przodu 190mm , jak dla mnie dobre proporcje. Ludzie do tego przeważnie wkładają 66 a nawet totemy z tego co widziałem i jeżdżą lata , poza tym znajdź mi jakiegokolwiek połamanego czy pękniętego Coilera , wydaje mi się że to jest rama nie do zajechania. W sumie to wszystko można zajechać/zniszczyć jak się nie dba i chce. :)