Strona 1 z 1
Karonite - nowa opcja tunu BoXXera
: 10.04.2011 14:42:23
autor: ArthurGreen
Od maja pojawi się kolejna opcja tunu Boxxa no i ośki maxle;
http://www.keronite.com/
http://dirt.mpora.com/news/rockshox-box ... onite.html
Nie doczytałem, ale nie wiem w jaki sposób i po co zwiększać sztywność maxla. Niech lepiej trwałość producent zwiększy.

: 10.04.2011 16:12:01
autor: pico931
no rzeczywiście 25 gram to bardzo dużo wagę zbili w stosunku do WC 2011
a między 2010 a tym nowym tylko 5 gram różnicy , katalogowo oczywiście
: 10.04.2011 16:27:57
autor: troyo
raczej nie chodzi o wage tylko o odpornosc dolnych goleni na zarysowanie dzieki tej powloce ceramicznej ktora jest w **** twardsza od twardego anodowania ...
: 10.04.2011 16:47:50
autor: SegatiV
: 10.04.2011 17:26:10
autor: pico931
wprowadzone zmiany:
• BoXXer Keronite® model is lightest BoXXer made! At 2,689 grams, it is also the lightest DH fork on the market
• Updated damping featured in World Cup and R2C2 models for increased wheel traction
• Redesigned valve for long-travel-specific Mission Control DH damping system gives more responsiveness
• BoXXer World Cup model receives entirely new Solo Air spring for reduced friction and increased durability
• Updated Maxle Lite DH for additional stiffness and optimal bearing preload
• New damping-adjust knob shapes and detents for increased grip and engineered for ease of use, with or without gloves.
• Decals positioned under clear coat with hard-anodized black crowns for durability
: 11.04.2011 09:34:19
autor: BikerJG
Wg mnie powinni o tym wspomniec a nie robic z tego wielkie halo. Z 2 strony robia co moga zeby zarobic

: 11.04.2011 11:00:16
autor: GgG
• New damping-adjust knob shapes and detents for increased grip and engineered for ease of use, with or without gloves.
--->
nowy kształt regulacji tłumienia - pokrętło i zaczepy do zwiększenia
przyczepności i zaprojektowane z myślą o łatwości użycia bez konieczności zakładania rękawiczek
Dobre tłumaczenie

: 11.04.2011 15:19:18
autor: ciosu
Akurat co do pokręteł w 2010 to się zgodze, były tak ostro wycięte ząbki, że bez rękawiczek nie podchodź. W 2011 jest to o niebo lepiej rozwiązane

: 13.04.2011 16:06:56
autor: mysticar
troyo pisze:raczej nie chodzi o wage tylko o odpornosc dolnych goleni na zarysowanie dzieki tej powloce ceramicznej ktora jest w **** twardsza od twardego anodowania ...
przecież sami piszą o co chodzi

:
''Lighter is faster-faster is better''
: 13.04.2011 16:25:42
autor: Spaced
Keronite to raczej mała sprawa ale miła bo lakier z goleni zedrzec mozna. W kilku miejscach mam pare zadrapań. Jak juz sie tyle płąci za sprzet to byłoby dobrze zeby trzymał fason
Ale dziwi mnie, ze nie reklamuja ostrzej zmian w tłumieniu. Na ten rok boxxy powinny lepiej pracowac.
: 13.04.2011 17:14:49
autor: EDDIE
No ja mam nadzieje że coś zrobią z tymi boxxerami na 2013, bo 2010 i 2011 są strasznie zmulone. A 2012 niestety jest bez zmian

: 13.04.2011 21:42:41
autor: ciosu
Miałem boxxa WC 2010 i teraz mam 2011, i muszę powiedzieć, że ten 2011 dużo gorzej mi pracuje.
Nie ma tej płynności co 2010 i jakiś taki trochę twardszy (pomimo podobnego ciśnienia). Bardzo możliwe, że RS znowu poskąpił oleju na dole, bo kolega rozbierał swojego 2011 i nie wyciekło z niego nic (bo jedna kropla to nic), potem 2 dni dobrze pracował i potem znowu było to samo.
Ale to tylko powtarzam co usłyszałem, ja swojego jeszcze nie otwierałem.
Z drugiej strony, możliwe że to jakaś różnica (której moim zdaniem być nie powinno) między 2010 BOX (którego mialem) a 2011 OEM, którego mam teraz.
Może na weekend otworzę tego dziada to zdam relacje, bo może faktycznie trzeba mu zastosować serwis od razu po zakupie
: 13.04.2011 22:02:05
autor: SegatiV
Może zamiast biadolić itd. pobawcie się w zmianę lepkości oleju? W tłumiku, tego smarującego itd?
: 13.04.2011 22:07:28
autor: Spaced
EDDIE pisze:No ja mam nadzieje że coś zrobią z tymi boxxerami na 2013, bo 2010 i 2011 są strasznie zmulone. A 2012 niestety jest bez zmian

Jakie zamulone? To jest tak rozmyty termin ze w zasadzie nie mam pojecia co masz na mysli. Za duzo tłumienia? Na minimalnym ustawieniu jest go mało. Moze nie włacza sie tryb klekoczącego pogo jak w rozkreconym na maxa marzu ale mój PRZESERWISOWANY WC 2010 miał bardzo dobra ilość tłumienia i nie miał takiego luznego uczucia na poczatku skoku jak starsze boxxy. Wiecej zastrzeżen mialem do HSC niz LSC ale to pierwsze raczej nie zamula. Miałes sprawnego, przeserwisowanego boxxera team/wc? Bez wadliwego tłumienia odbicia ? (byla seria na poczatku w teamach). Zastanawiam czy trafilem na jakis magiczny egzemplaz bo jeszcze przed zmiana tłumika wszyscy z niewiadomych powodow zdziwieni byli ze mi pracuje dobrze...