Strona 1 z 1

Szybkie pytanie dot.888

: 14.04.2011 20:00:50
autor: Wujek_cieta_riposta
Witam. Mam możliwość kupienia półrocznych 888 RCV z 2010 roku za 350zł od kumpla. Jedyny mankament i powód tak niskiej ceny to ukręcona regulacja tłumienia powrotu, która po ukręceniu oczywiście nie działa. Kumpel próbował otworzyć amora ale w związku z faktem, że nie brakuje mu siły, ukręcił również gniazdo pod klucz w tej samej ladze ( nie oglądałem dokładnie nowych 888, nie wiem jak konkretnie to wygląda, ale podobno jest w nich gniazdo pod klucz, taki jak do kaset? ). Co do stanu amora, to oprócz opisanych wyżej fajerwerków jest w 100% sprawny i nie skatowany ( wiem dokładnie jak i gdzie był używany, bo sprzedaje go mój kumpel. ) Możecie ocenić ile wyniosłaby naprawa takiego widelca? Jeżeli brałby ten widelec, to docelowo zamontowałbym tam protone'a , jak to najlepiej rozwiązać, skoro regulacja jest upierdzielona? :roll:

: 14.04.2011 20:21:18
autor: michalnz
Bierz później będziesz się zastanawiał !

: 14.04.2011 20:28:47
autor: Spaced
To jest cena samej puszki. Stary za tyle to sam bym brał i najwyzej jak gregorio policzy sobie za drogo to zrobic to czym juz wszystkich zmeczylem - zamontowac tłumik ava ;)

: 14.04.2011 20:29:40
autor: diesel2117
Weź, o ukręconej regulacji jest już na forum, lajtowo da rade to zrobić, a jak nie to nowy tłumik okolo 350zl, to za 700 taki amorek to cudo ;)

: 14.04.2011 20:29:48
autor: SegatiV
Bierta, bo ja wezmę ! :D

: 14.04.2011 20:33:22
autor: Wujek_cieta_riposta
Mały update! Sprawa przed chwileczką trochę się już rozjaśniła, kumpel teraz zastanawia się czy sprzedać, bo otrzymał ofertę naprawy z serwisem za 250zeta , ale on myśli teraz czy nie sprzedać żeby kupić totema, bo na tych 888 mu się średnio jeździ ( tak mówił ).

: 14.04.2011 20:45:16
autor: Wujek_cieta_riposta
To nie jest przypadkiem 2009 nie 2010? http://img51.imageshack.us/f/73834366.png/ Bo zdjęcie przedstawia dokładnie ten egzemplarz o którym jest temat.

: 14.04.2011 20:49:57
autor: GgG
To jest 2008 albo 2009. W rcv masz oba gniazda odkręcane kluczem od kasety, skoro chcesz do tego protone to uszkodzone wywalisz i zostawisz tylko to sprawne.

: 14.04.2011 20:53:54
autor: Wujek_cieta_riposta
A technicznie między 2009 a 2010 jest duża różnica?

Pamiętam o luźnych ślizgach i pękających lagach dolnych w 888 2008', czy wersja 2009 jest już poprawiona i wolna od w.w. wad?

: 14.04.2011 21:22:01
autor: Vin_OSW
Wujek_cieta_riposta pisze:A technicznie między 2009 a 2010 jest duża różnica?
2010 ma lepsze ślizgi.

: 14.04.2011 22:03:07
autor: Spaced
2010 tylko rc3 jest lzejsze czy rcv tez?

: 15.04.2011 23:37:11
autor: Wujek_cieta_riposta
[quote="diesel2117"]
Weź, o ukręconej regulacji jest już na forum, lajtowo da rade to zrobić, a jak nie to nowy tłumik

Moglibyście mi podać link do tego tematu? Próbowałem szukać, ale ta wyszukiwarka po faceliftingu strony nie chce zbytnio ze Mną współpracować a chciałbym wiedzieć ile wyniesie Mnie naprawa... Kumpel w ciągu kilku dni odpowie mi czy na pewno będzie sprzedawał, bo chciałby kupić nowego boxxera race/ totema z rurą 1/1.8 cala do technicznego dh/fr.
Gregorio odpowiedziało, że rozbiorą amora, wymienią od razu cały tłumik, zrobią pełny serwis, natomiast co do ceny nie dowiedziałem się dokładnie ile zawołali, ale kumpel zrelacjonował, że w chu# dużo...

W dalszym ciągu 350zł za lekko uszkodzone półroczne 888 RCV z 2009 roku, to raczej nie jest dużo :D .

: 16.04.2011 11:30:53
autor: SegatiV
Po prostu bierz...

: 17.04.2011 12:15:09
autor: miechooo
Tutaj jest o mojej ukręconej regulacji ale w 66 VF2.
http://dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=63387
Chyba różnicy dużej nie ma, a jeśli jest niech ktoś mnie poprawi. Spokojnie idzie to naprawić bez jakiegokolwiek wkładu finansowego, a w gregorio za nowy tłumik liczą sobie 240zł.