[GgG] Rocky Mountain Flatline + Manitou Dorado Pro
: 14.04.2011 20:57:24
Rama: Rocky Mountain Flatline 2 2008 M
Widelec: Marzocchi 888rc3 2009 203mm
Manitou Dorado tcp+ Pro 203mm 2011
Damper: Fox DHX 5.0 2009 241x 76 po tuningu Mojo
Fox DHX Rc4 2011
X-Fusion Vector HLR 2011 241x76
Sprężyna 275x3 progressive
325x2.5 progressive Ti
350x2.75 Progressive Ti
Nuke Proof 400x3 Ti
Kierownica: Funn FatBoy 785mm / 15mm
Kore Torsion 770mm
Mostek: Sunline V-one
zintegrowany Easton Havoc DH
Gripy: Rocky Mountain
Barendy: czerwone NS
Stery: FSA Orbit Z 1.5 z redukcją do 1 1/8
Siodło: Author SuperSport
WTB Silverado
Sztyca: Truvativ XR Double Clamp
Thomson Elite Layback
Zacisk: Rocky Mountain
Korby: Race Face Ride DH 170mm
Shimano XT FC-M771
Support: Race Face X-Type 83mm
Shimano
Zębatka: Race Face 36t
Łańcuch: Sram pg-1031
Pedały: HT AN26SS czarne
Napinacz: FSA Gravity Chain Device
e13 lg1
Przerzutka: Sram x9 krótki wózek
x7 na krótkim (9-tka poległa
)
Manetka: Sram x7
Sram x9 2010
Kaseta: Shimano Tiagra 11-25
Koło przód:
Obręcz: Mavic 325 32 otwory
Szprychy: DT Champion
Nyple: DT aluminiowe, czarne
Piasta: Rocky Mountain, 32 otwory, 20mm
Opona: na zdjęciu Continental Digga 2.5 zwijana
Dętka: Decathlon 26x 1.95-2.125
Koło tył:
Obręcz: Mavic 325 32 otwory :arrow:Mavic ex729
Szprychy: DT Champion
DT Revolution czarne
Nyple: DT aluminiowe, czarne
czarne 
Piasta: Rocky Mountain, 32 otwory
Chris King ISO Disc 150mm x 12mm "Mango"
Opona: na zdjęciu Continental Digga 2.5 zwijana
Dętka: Decathlon 26x 1.95-2.125
Hamulec przód, klamka: Shimano Saint m810 2011
Hamulec tył, klamka: Shimano Saint m810 2011
Tarcza przód: Avid G2 203mm
Shimano XT Ice tech 203mm
Tarcza tył: Avid G2 160mm
Shimano XT Ice tech 180mm
Modyfikacje: Długie piny w pedałach, korba przerobiona pod 83mm
Plany na przyszłość: Dalsze odchudzanie: przednie koło, potem detale jak oś tylnego koła na alu, lżejsza sprężyna ti, może jakieś śrubki ale to już jak będą okazje i nie będzie co zmieniać. Planuję jeszcze stery z redukcją kąta główki, przewody w oplocie. Chciałbym doprowadzić rower do takiego stanu, że będzie maksymalnie dopieszczony i nie będę miał już do czego się przyczepić jeśli chodzi o firmę / jakość / wagę

Waga: 18kg (zestaw na fotce)
Widelec: Marzocchi 888rc3 2009 203mm

Damper: Fox DHX 5.0 2009 241x 76 po tuningu Mojo


Sprężyna 275x3 progressive



Kierownica: Funn FatBoy 785mm / 15mm

Mostek: Sunline V-one

Gripy: Rocky Mountain
Barendy: czerwone NS
Stery: FSA Orbit Z 1.5 z redukcją do 1 1/8
Siodło: Author SuperSport

Sztyca: Truvativ XR Double Clamp

Zacisk: Rocky Mountain
Korby: Race Face Ride DH 170mm

Support: Race Face X-Type 83mm

Zębatka: Race Face 36t
Łańcuch: Sram pg-1031
Pedały: HT AN26SS czarne
Napinacz: FSA Gravity Chain Device

Przerzutka: Sram x9 krótki wózek


Manetka: Sram x7

Kaseta: Shimano Tiagra 11-25
Koło przód:
Obręcz: Mavic 325 32 otwory
Szprychy: DT Champion
Nyple: DT aluminiowe, czarne
Piasta: Rocky Mountain, 32 otwory, 20mm
Opona: na zdjęciu Continental Digga 2.5 zwijana
Dętka: Decathlon 26x 1.95-2.125
Koło tył:
Obręcz: Mavic 325 32 otwory :arrow:Mavic ex729
Szprychy: DT Champion

Nyple: DT aluminiowe, czarne


Piasta: Rocky Mountain, 32 otwory

Opona: na zdjęciu Continental Digga 2.5 zwijana
Dętka: Decathlon 26x 1.95-2.125
Hamulec przód, klamka: Shimano Saint m810 2011
Hamulec tył, klamka: Shimano Saint m810 2011
Tarcza przód: Avid G2 203mm

Tarcza tył: Avid G2 160mm

Modyfikacje: Długie piny w pedałach, korba przerobiona pod 83mm
Plany na przyszłość: Dalsze odchudzanie: przednie koło, potem detale jak oś tylnego koła na alu, lżejsza sprężyna ti, może jakieś śrubki ale to już jak będą okazje i nie będzie co zmieniać. Planuję jeszcze stery z redukcją kąta główki, przewody w oplocie. Chciałbym doprowadzić rower do takiego stanu, że będzie maksymalnie dopieszczony i nie będę miał już do czego się przyczepić jeśli chodzi o firmę / jakość / wagę


Waga: 18kg (zestaw na fotce)