Strona 1 z 1

[yasiuuu] Specialized Enduro Comp + Fox 36 TALAS RC2

: 23.04.2011 18:31:11
autor: yasiuuu
Rama: Specialized Enduro Comp 2003 100/132mm (regulowane damperem)

Widelec: Fox 36 RC2 TALAS 2006

Damper: Fox FLOAT R

Kierownica: Race Face NEXT 3/4 Carbon 2011 685mm

Mostek: FoRide Design alu/Ti

Gripy: Odi Ruffan

Stery: ChrisKing NoThreadSet Gold + podkładki KCNC gold

Siodło: WTB
Sztyca: "Tajwański Tytan" 400mm
Zacisk: Alu Gold + śruba Ti

Korby: RaceFace Turbine ISIS 5-bolts (śruby do tarcz MOWA Gold)
Support: VP Light 113mm
Zębatki: RaceFace 44/32/22
Łańcuch: Shimano CN-7701 (Dura-Ace)
Pedały: Shimano DX (PD-M646)

Przerzutka: [T]:Shimano XTR RD-M965 (odwrotnna sprężyna), [P] Deore LX (2003)
Manetka: Shimano XTR DualControl
Kaseta: Shimano Deore XT CS-M760

Koło przód:
Obręcz: SunRims Single Track 26"
Szprychy: DT Competition Black
Piasta: Marzocchi 20mm
Opona: Continental RaceKing 2.2x26"
Dętka: Continental

Koło tył:
Obręcz: SunRims Single Track 26"
Szprychy: DT Champion Black
Piasta: Novatec
Opona: Continental RaceKing 2.2x26"
Dętka: Continental

Hamulec przód: Shimano XTR M965 (DualControl) + tarcza Hayes V8
Hamulec tył: Shimano XTR M965 (DualControl) + tarcza Hayes V6

Dodatki: koszyczek na bidon z rowerka komunijnego, nakrętki na wentyle MOWA.

Waga: 14.41kg

Zmiany: inne siodło, nowe koła (może XT), klocki na metaliczne (mam "organic" i są do dupy).


Obrazek

Obrazek

a tu foto seryjnego rowerka (do mnie trafiła sama rama z damperem i przednią przerzutką): http://tiny.pl/hdv2j

: 23.04.2011 18:44:33
autor: diesel2117
Mi się to bardziej podoba niż big hit-y :lol:

: 24.04.2011 09:54:50
autor: yasiuuu
Podejrzewam, że paru zwolenników ram do enduro w DH też woleli by to od big-hit'a;-) Jednak ja używam tego zgodnie z przeznaczeniem, a gór Ci u nas dostatek..;-) "Polecam każdemu"!

: 24.04.2011 14:06:00
autor: JustMe
Mam pytanie jak się sprawują te opony w LW ? :)

: 24.04.2011 15:29:22
autor: yasiuuu
LW = Lasek Wolski?

Te opony ogólnie sprawują sie do dupy;-) Nie polecam, niski bieżnik powoduje, że opona nie trzyma tak jak powinna na suchym,a na jakiś kamyczkach czy kurzu to zapomnij o trakcji;-)

: 24.04.2011 15:51:41
autor: Banan725135650
yasiuuu pisze:14.41kg
Jak Ty to zrobiłeś? :shock:
Bardzo fajny bike ;)

: 24.04.2011 16:05:56
autor: yasiuuu
Banan725135650 pisze:Jak Ty to zrobiłeś?
Bardzo fajny bike
Spora część roweru jest złożona na komponentach XC (heble, przerzutka, kiera carbon, sztyca Ti, opony raczej do maratonów (lekkie), korby). Obręcze mają przyzwoitą wagę, rama z damperem to ok 3kg, FOX przyzwoicie ok 2.4kg. Więc waga nie jest jakaś rewolucyjna jak na pełnowartościowy rower AM/Enduro. DO tego troche alu/Ti śrubek i tak wagowo wyszło;-)

Jak mnie najdzie na nowe koła to spokojnie utnę z 200g na komplecie.


Zaznaczam, to nie jest rower do DH! Więc wagowo nie ma co nawet porównywać.

: 24.04.2011 18:16:38
autor: -=robert=-
Możesz powiedzieć coś o tej korbie? tzn. zastanawiam się czy wydoliłaby w sztywniaku, bo jej waga i cena są zachęcające :P (ważę niecałe 80 kg gotowy do jazdy)

: 24.04.2011 18:35:46
autor: yasiuuu
-=robert=- pisze:Możesz powiedzieć coś o tej korbie? tzn. zastanawiam się czy wydoliłaby w sztywniaku, bo jej waga i cena są zachęcające :P (ważę niecałe 80 kg gotowy do jazdy)
Na nic bym tej korby nie zamienił! Sam ważę ponad 80kg. Turbinke z powodzeniem używałem też w DH (np seryjne Intense M1 albo Giant ATX DH http://tiny.pl/hdv3c miały tę korbę - o czymś to świadczy). Waga bije na głowę całą obecną konkurencję, a prosty design komponuje się ze wszystkim:-) Korba obrabiana CNC, więc jak na dawne czasy to HiEnd.

Ważne tylko żeby celować w korby z blatami na 4 śruby, bo możesz wtedy zaadaptować blaty jakie tylko chcesz (dartmooor, e.13, blackspire, shimano, sram itd.)