Strona 1 z 1

PROTONE AIR KIT co o tym sądzicie ?

: 25.04.2011 20:38:29
autor: Przemysław
Witam załączam link
http://allegro.pl/protone-air-kit-do-ma ... 05743.html


Czy to się opłaca ? wpadł mi do głowy pomysł by do starego marcoka włożyć taki tuning. Czy taka reanimacja ma sens lub może już ktoś się w to bawił, proszę o opinie, dziękuję.

: 25.04.2011 20:44:32
autor: SegatiV
Działa, jest porządnie wykonane, niedrogie... Co tu dużo mówić, tylko brać. Ja miałem jedynie strach przez korkiem z tworzywa, ale to raczej psychika, niż coś poważnego :)

Nie wiem jak z używanym amorem, ale nie powinno być problemu.

: 25.04.2011 20:50:13
autor: pietryna
Niedrogie to bym polemizował.

Korek z tworzywa poszedł się... Mam aluminiowy.

: 25.04.2011 20:55:47
autor: Przemysław
O który korek chodzi bo niewiem , można go pompować pompką standardową do amorków i ile płąciliście za montaż czy to już w cenie?

: 25.04.2011 22:39:07
autor: pietryna
Sam to zakładałem ale 450-490zł to jest sam zestaw. Nie wiem jak inne smary ale mój sylikonowy reagował z olejem tragicznie - więc z mojej strony tego układu nie polecam. Ta maź z glutami jaka powstawała przy każdym zatrzymaniu sklejała amora. Teraz jest na samym smarze(tylko te 25ml w kąpieli, ale to odseparowane od smaru jest) i działa już dobrze.

Pompujesz to standardową pompką.

Korek - ten element wkręcany w górną goleń.

: 25.04.2011 23:10:38
autor: tatuator
Z tego co słyszałem to nie zaleca się do montowania w używanych amorkach gdyż golenie mogą być zniszczone od wewnętrznej strony i moga powstać problemy ze szczelnością miedzy komorami czy coś.. Wytłumaczcie jak zamontować to samemu.. Najbardziej interesuje mnie kwestia smaru/oleju.. Jak wyczyścić ile oleju wlać?

: 26.04.2011 08:13:07
autor: pietryna
Napisałem.

25ml oleju do dolnej lagi jako kąpiel smarująca, a do komór tylko smar sylikonowy. http://allegro.pl/smar-silikonowy-silpa ... 74999.html żadnego mieszania oleju z tym smarem bo się robi gówno niesamowite.

A rysy na goleniach będzie widać pod światło.

: 26.04.2011 09:57:08
autor: dedekFR1
Lepiej oblukaj czy nie masz rys od środka goleni spowodowanych ocieraniem sprężyny, u mnie w 888 rc2x wc, których już nie mam, nie działało to, bo był problem ze szczelnością między komorami i amor się zapadał.

: 27.04.2011 11:39:55
autor: GgG
Kolega założył do nowego nigdy nie uginanego totema i coś mu puszczało powietrze, układ ogólnie nie miał szczelności. Zakładał nawet temat na tym forum.
Ja sam myślałem o protone do moich 888, ale to co widziałem u kumpla trochę mnie zniechęciło.
W razie czego gwarancja jest niby uznawana dopiero po zamontowaniu w "serwisie rowerowym" lub u dystrybutora który zdziera za to dodatkowe 100zł. Na rowerowy.com są dostępne te sprężyny, można kupić taniej jeśli ma się zniżkę, a montaż w rowerowy kosztuje 50zł.

: 27.04.2011 14:01:42
autor: DonAdam
GgG pisze:a montaż w rowerowy kosztuje 50zł.
nie wiem jak na rowerowym ale dystrybutor dodaje także Teflonglide