Strona 1 z 1
Co to jest?
: 01.06.2011 21:55:31
autor: Sert93
Kumpel podesłał mi pewną ciekawą licytację na allegro
http://allegro.pl/amortyzator-noleen-ra ... 27566.html
Wie ktoś na jakiej zasadzie to działa, po co jest slot na baterie i w ogóle czemu to ma służyć oprócz temu, że ma być przednim widelcem?
: 01.06.2011 22:04:34
autor: spz
http://www.neebu.net/~khuon/cycling/bik ... shock.html
To na papierze bo recenzji zbytnio pochlebnych nie zbiera to cudo

: 01.06.2011 22:33:22
autor: Sandwitch
Golenie sztywne, amortyzuje tylko uginaniem się przy główce ramy ... To nie może dobrze pracować :P
: 02.06.2011 00:46:52
autor: Killo
To jest amortyzator pantogarfowy jeden z najbardziej znanych i kozackich amorków jakie produkowano, cukierek! Co do wybierania podobno według użytkowników pracowało to bardzo fajnie i było bardzo czułe co do wagi z powietrznym damperem było lżejsze niż 3/4 amortyzatorów do XC. Gdzieś kiedyś czytałem polski test tego ustrojstwa. Ahh chciałbym tego amorka mieć!!!
Co do Crosslink Smart Shock2'a nie mam pojęcia ani danych. Wiem że jest to perełka jakich mało!
: 02.06.2011 06:03:10
autor: muras
Rarytasik ! Co do pracy pantografow to miałem kiedyś okazję chwile pojeżdzic na AMP; ( konstrukcja nieco inna ale idea ta sama) wrażenie było niesamowite, amor dosłownie łykał gałązki na ścieżce. Nie wiem czy jaki kolwiek teleskop może sie z tym równać. Do tego waga i bez porównania wieksza sztywność. Jedyne wady to skomplikowanie konstrukcji i jednak większa podatność na uszkodzenia. A co do Smart Shocka to nie pamiętam szczegółów ale tłumik miał piezoelektryczny zawór który reagował na szybkość przepływu oleju dobierając wartość tłumienia jakby z wyprzedzeniem.
: 02.06.2011 12:25:05
autor: pico931
jaka jest dokładnie waga tego cudeńka ?
: 02.06.2011 16:04:19
autor: wasall
Waga (gramy): 1720
a po co baterie w tym ?
: 02.06.2011 16:35:33
autor: pico931
Czujnik w trakcie jazdy odczytuje prędkość tłoka oraz lokalizację i wysyła dane do układów elektronicznych. Układ zwraca sygnał do zaworu piezo, reguluje zawór w celu zwiększenia lub zmniejszenia przepływu oleju. Rezultatem jest zwiększony kontakt opony z ziemią. Amortyzator sam dostosowuje się do trasy po której się poruszamy.
Standardowa bateria trzyma 20 godzin.
: 02.06.2011 16:49:03
autor: adrian50005
Pamiętam dawnoo temu też był temat o tym ( też pojawił sie na allegro taki amortyzator).
Recenzje tamten zbierał tez dobre - gdzieś był wtedy link do jego recenzji.
