Strona 1 z 1

[suport] Shimano SLX Poważny Problem

: 03.06.2011 21:21:17
autor: FKTuner
Witam. Podczas montażu suportu Shimano SLX do nowej (!) ramy Kellys wystapil niesamowity opór i na suporcie jest do polowy zjechany gwint a w ramie pierwsze dwa rzedy mufy, tak, że nie łapie miski wogóle.

Jakieś pomysły?? :(

Na allegro suport jest za 47zl, majatek to nie jest ale zawsze kolejne 50zl wydane... Orientuje sie gdzie taka rame moge nagwintowac??

: 03.06.2011 22:09:02
autor: adrian50005
Proponuje iść do dobrego rowerowego (typu rybczyński w Poznaniu)
I sie spytać czy może mają nrzynke takowa (daj im support) powinni mieć takie coś.
Tak na przyszłość jeżeli coś ciężko idzie(zwłaszcza gwinty itp) nie kręć na siłe albo daj do zrobienia to komuś co się na tym bardziej zna od ciebie.
Za założenie supportu w niektórych serwisach liczą sobie AŻ 10 zł.

: 03.06.2011 22:21:22
autor: FKTuner
Niejeden suport juz zakladalem, tyle ze wczesniej w ramach do dh... Ze wzgledu na kregoslup postanowilem lkupic nowa rame kellysa beasta i z prawej strony wszystko weszlo ok a z lewej sie wykrzaczylo :((

: 04.06.2011 06:09:04
autor: sznib
Suport powinien prawie do końca wkręcić się bez użycia narzędzi, z min. siłą, kluczem dopiero przy końcu. Czasem wejdzie lekko krzywo i po kilku obrotach jest opór. Wtedy należy wykręcić i wkręcać od początku, tak żeby prosto wszedł, NIE WOLNO kręcić na siłę!

: 04.06.2011 07:47:05
autor: pietryna
Czy nowym ramą nie ogarnia się najpierw mufy i główki jakimiś frezami zanim założy się stery i suport? Coś mi się obiło o uszy...

: 04.06.2011 08:55:01
autor: FKTuner
Nie raczej ale ten Kellys to jest porazka i zaluje tego zakupu... Trzeba d** ogarnac i podjechac do Eurobike, moze zaradza cos na to.

: 04.06.2011 13:41:53
autor: Vin_OSW
pietryna pisze:Czy nowym ramą nie ogarnia się najpierw mufy i główki jakimiś frezami zanim założy się stery i suport? Coś mi się obiło o uszy...
o.O wkręcane stery? I gwintowanie ramy z fabryki gdzie to robią?

: 04.06.2011 15:36:05
autor: ak47
Warto sfazować główkę ramy przed montażem sterów. Usunięcie lakieru pozwala sterom równo siąść w gniazdach. Łożyska dłużej wytrzymają, a i mniejsza szansa, że coś będzie trzeszczeć.

Frez ma tyle wspólnego z gwintem co chocapic z gównem