Strona 1 z 1
Sprawdzanie lepkości oleju
: 04.06.2011 20:04:21
autor: wojak1992
W związku z luzami w Domainie zadzwoniłem do autoryzowanego serwisu Rock Shoxa w Rzeszowie, facio mi oznajmił że jak luzy nie są duże to tuleje wystarczy "dobić", nie trzeba ich wymieniać. Zawiozłem mu go, wczoraj odbieram rower, po przyjeździe do Dębicy okazuje się że amor jest zmulony na maksa, bardzo słabo reaguje na małe nierówności. Czy on po prostu po dobiciu tych tulei musi się od nowa dotrzeć, czy gościu się pomylił i wlał zbyt lepki olej do tłumika? Da się sprawdzić to jakoś?
Ps. Zostałem na dzień dobry opieprzony, mianowicie o to że zamiast oryginalnego oleju RS, użyłem Castrola, jak stwierdził serwisant mogło to być przyczyną luzów

: 04.06.2011 22:02:24
autor: diesel2117
wojak1992 pisze:Ps. Zostałem na dzień dobry opieprzony, mianowicie o to że zamiast oryginalnego oleju RS, użyłem Castrola, jak stwierdził serwisant mogło to być przyczyną luzów
Tu się z leksza zgodzę z kolesiem...
Kiedyś taki jeden typek lał olej od przekładnic skrzyni biegów od ikarusa (autobus miejski), bo miał odpowiednia lepkość za darmo (pracował w KZK-gop ) i po jakimś pół roku zaczą mu ten olej zżerać amorka od środka, widać to było na czerwonym tłumiku od pike 409 (motion control czy jakoś tam)
On chyba ci ich nie dobijał, a przekręcał o 90" jak już, jeśli tak to jest kwestia paru godzin jazdy, żeby się dotarł

: 04.06.2011 22:16:58
autor: Vin_OSW
diesel2117 pisze: wojak1992 napisał(a):"Ps. Zostałem na dzień dobry opieprzony, mianowicie o to że zamiast oryginalnego oleju RS, użyłem Castrola, jak stwierdził serwisant mogło to być przyczyną luzów "
Tu się z leksza zgodzę z kolesiem...
Kiedyś taki jeden typek lał olej od przekładnic skrzyni biegów od ikarusa (autobus miejski), bo miał odpowiednia lepkość za darmo (pracował w KZK-gop ) i po jakimś pół roku zaczą mu ten olej zżerać amorka od środka, widać to było na czerwonym tłumiku od pike 409 (motion control czy jakoś tam)
Tylko, że Castrol jest też do amorków, a nie tylko silnikowe Castrole

Sam mam castrola w Totemie i DHX 5 Air i nie narzekam

: 04.06.2011 22:40:54
autor: wojak1992
Dokładnie tak jak Vin_OSW mówi, zalałem go Castrolem przeznaczonym do amortyzatorów. A co do ślizgów, facio mówił o dobijaniu tulei..
: 04.06.2011 22:42:07
autor: Vin_OSW
Ogarnij czy są nasmarowane uszczelki

: 04.06.2011 22:46:29
autor: wojak1992
Już dzisiaj wieczorem go rozebrałem i przesmarowałem wszystko - różnicy nie ma
