Bomber 66 RC3 - pytanie o pokrętło
: 11.06.2011 22:20:06
Nie ma głupich pytań podobno, więc walę śmiało.
Chodzi o Bombera 66 RC3 z 2008 roku, tego białego z laskami na goleniach i zjebaną osią QR20 co na nim chinole się uczyły widelce składać.
Ten amorek ma 3 pokrętła. Jedno opisane mech preload - wszyscy wiemy do czego służy, drugie opisane enigmatycznie "R" też wiemy.
Ale jest i trzecie w goleni z kartuszem, pod spodem amora. Jest opisane jako "compression". Mam ten amorek już 3 sezon i właściwie to dalej nie wiem co w praktyce zmienia w charakterystyce pracy amortyzatora kręcenie tym pokrętłem (compression) w stronę minusa a co w stronę plusa. Ktoś mi wyjaśni?
Wyłuszczę zasadnicze pytanie jeszcze raz, co by prościej było:
co w praktyce zmienia w charakterystyce pracy amortyzatora kręcenie tym pokrętłem compression (tym czerwonym pod spodem goleni z kartuszem RC3) w stronę minusa a co w stronę plusa
Dzięki
Chodzi o Bombera 66 RC3 z 2008 roku, tego białego z laskami na goleniach i zjebaną osią QR20 co na nim chinole się uczyły widelce składać.
Ten amorek ma 3 pokrętła. Jedno opisane mech preload - wszyscy wiemy do czego służy, drugie opisane enigmatycznie "R" też wiemy.
Ale jest i trzecie w goleni z kartuszem, pod spodem amora. Jest opisane jako "compression". Mam ten amorek już 3 sezon i właściwie to dalej nie wiem co w praktyce zmienia w charakterystyce pracy amortyzatora kręcenie tym pokrętłem (compression) w stronę minusa a co w stronę plusa. Ktoś mi wyjaśni?
Wyłuszczę zasadnicze pytanie jeszcze raz, co by prościej było:
co w praktyce zmienia w charakterystyce pracy amortyzatora kręcenie tym pokrętłem compression (tym czerwonym pod spodem goleni z kartuszem RC3) w stronę minusa a co w stronę plusa
Dzięki