Strona 1 z 2
[Damper] DHX RC4
: 13.06.2011 22:30:03
autor: Durin16
http://www.pinkbike.com/photo/6705454/
To zdjęcie powinno powiedzieć wszystko ... czekam na decyzje kanadyjczyków czy damper bd można oddać na serwis gwarancyjny a jak nie to jak sobie z tym poradzić... wymienić korpus?
Prosze o porady ...
: 13.06.2011 22:43:55
autor: EZrider
O kurde. Sprawdź jeszcze czy to odosobniony przypadek czy jakaś wada. Wtedy łatwiej na gwarę i przy okazji nas ostrzeżesz.
: 13.06.2011 22:46:23
autor: maciek000111999
: 13.06.2011 23:34:20
autor: GgG
Wyrwało Ci całe gniazdo do mocowania segera?
: 13.06.2011 23:47:48
autor: BikerJG
Norma w RC4. Gwara uznana jesli takowa posiadasz.
: 14.06.2011 13:07:38
autor: Durin16
No to już mamy potwierdzenie że to norma ; ) dzięki za info, jutro bd wiedział czy gwarancje mi uznają to dam znać ; )
Gniazdo do mocowania segera jest nadpęknięte ; | widać to doskonale na zdjęciu ...

Re: [Damper] DHX RC4
: 14.06.2011 23:18:39
autor: slayer90
Dlaczego norma ??
Kurde może ja zacofany z tymi Foxami ale jesteś pierwszym przypadkiem jaki znam z takim czymś.
Dwóch kolegów , wraz ze mną mamy rc4, oni mają je ponad rok i smigają, skaczą, dobijają i wszystko OK.
Ja mojego mam krótko ale też go nie żałuję i ( odpukać ) narazie działa.
Może z tym jest tak jak z śrubami blokującymi oś w 36 i 40 .
: 14.06.2011 23:48:10
autor: Digas
slayer90 dlaczego norma?:) no wiesz, jeśli sprzęt takiej klasy sprawia właścicielom taką niespodziankę i to nie w pojedynczych przypadkach, to można już śmiało powiedzieć, żeby użytkownicy RC4 byli na to przygotowani. Tym bardziej, że nie wygląda to na typową i przypadkową awarię, ale na ewidentne niedopracowanie ze strony foxa.
Re: [Damper] DHX RC4
: 15.06.2011 01:18:58
autor: slayer90
Digas pisze:slayer90 dlaczego norma?:) no wiesz, jeśli sprzęt takiej klasy sprawia właścicielom taką niespodziankę i to nie w pojedynczych przypadkach, to można już śmiało powiedzieć, żeby użytkownicy RC4 byli na to przygotowani. Tym bardziej, że nie wygląda to na typową i przypadkową awarię, ale na ewidentne niedopracowanie ze strony foxa.
Ale właśnie to jest pierwszy przypadek jaki widzę ( no może nie jestem w temacie ) ale nawet na pinku czy google nie ma podobnych !! ( chyba, że się mylę ). Fox kolegi przeszedł wiele, od zakupu w 2009r z USA nie ma gwarancji serwisuje go sam i jakoś się ta część trzyma.
Przyznaję nie jest to za mocne w tym miejscu ale napewno jakby to było wadą fabryczną to dawno by to już zmienili.
Pomyśl ile profesjonalnych zawodników na tym jeździ i jakby się takie coś stało w trakcie zjazdu na mistrzostwach to już nikt by Foxa nie kupił
Gwarancję napewno uznają bo ewidentnie jest to ich wina !! ale założę się , że Fox nie sprawdza każdego odlewu rentgenem tak jak się to robi w przypadku szyn kolejowych i stąd takie efekty
: 15.06.2011 07:06:55
autor: diesel2117
slayer90 ,
Digas Dlatego ja osobiście bym wolał zainwesotwać w x-fusion vector

: 15.06.2011 09:07:17
autor: Durin16
Wg mnie Digas ma racje ponieważ jeśli kolega wyżej BikerJG twierdzi tak to znaczy że raczej widział taki przypadek i jest to ewidentnie niedopracowanie ze strony foxa ... po drugie zawodnicy PŚ na pewno nie jeżdżą na takich damperach jakie są w sprzedaży, mają swoje tuningi ...
: 17.06.2011 23:35:51
autor: Durin16
No więc informacja wpłynęła taka że mam wysłać damper do kanady, w kanadzie to poślą do serwisu i tam dopiero zobaczą czy to może być przyjęte na gwarancji ... niewiem czy koszty przesyłki nie przewyższą ceny naprawy u nas w polsce

...
: 18.06.2011 07:57:30
autor: pietryna
Jeśli cult bikes sprzeda ci łaskawie ten element...
: 18.06.2011 08:00:38
autor: ravfr
Durin16 pisze:No więc informacja wpłynęła taka że mam wysłać damper do kanady, w kanadzie to poślą do serwisu i tam dopiero zobaczą czy to może być przyjęte na gwarancji ..
jak widać następstwa kupowania bez polskiej czy europejskiej gwarancji bywają kosztowne. Napraw na miejscu , raz ,że koszty ,dwa czas reklamacji .

: 18.06.2011 10:10:24
autor: Godryk
slayer90 Tak się składa ze przeglądam na pinkbike od dłuższego czasu nieszczęsną kategorie broken bikes/parts (staram się być na bieżąco

) i powiem tyle ze awarie RC4 jaka wystąpiła u
Durin16a Widziałem już koło 20 razy. Zawsze to samo miejsce. Zwykle mocowanie seggera nie było nawet pęknięte a po prostu wyrwane. Wiec raczej można tu już mówić o wadzie w RC4...
: 18.06.2011 10:35:08
autor: Vin_OSW
pietryna pisze:Jeśli cult bikes sprzeda ci łaskawie ten element...
Cały korpus?

: 18.06.2011 12:20:02
autor: pietryna
Nie no... nie wiem jak to się nazywa. W instrukcjach foxa jest ten element(bez korpusu i rezerwuaru) określony "eyelet".
Using ½ inch bar stock, insert this into the DU bushing bore and turn the eyelet counter-clockwise to unthread the reservoir body from the eyelet.
: 18.06.2011 13:26:57
autor: Spaced
Jaka norma? Wiekszosc znajomych ma rc4, sam mam duzo czasu i dobijałem juz konkretna ilosc razy i nic sie nie dzieje.
A co do powodu - robiłeś sam serwis wczesniej? Bo normalnie przy dobiciach nie ma takiego ciśnienia chociaz to wszystko zalezy jak mocne dobicie. Tez mi na dobiciu zeger puscił ale na przedzie i nie byłem zdziwiony czy obrazony. Mocno walniesz to wszystko pójdzie.
A co do serwisu - zumbi nie serwisuje? Sprawdz ile serwis/ czesc w tftuned/mojo/suspension center.
: 18.06.2011 15:09:26
autor: troyo
Pierwsza seria rc4 miala zbyt plytki rowek na segera i przy strzalach potrafily wypasc i narobic szkod.
Foxowi odpisz, ze koszty wysylki bylyby okropnie drogie i zeby wskazali europejskiego dystre , ktoremu mozesz to wyslac.