Strona 1 z 1

PROTOTYP Easton direct mount stem

: 20.06.2011 13:16:46
autor: Kokolino
Prototypowy mostek easton :-) na pierwszy rzut oka strasznie cienki w sesie materiału mało :-) http://www.vitalmtb.com/photos/features ... turman,109 i tu drugie zdjecie http://www.vitalmtb.com/photos/features ... turman,109

: 20.06.2011 14:37:48
autor: frango
Trochę lipka, bo trzeba ściągać gripy, itd.
Fakt, nie robi się tego zbyt często, ale...

No i wygląda rachitycznie :?

: 20.06.2011 14:58:24
autor: Spaced
Ojtam rahitycznie. Rozwiazanie jest dobre chociaz 77 designz ma lepsze (ale jednak ogranicza to długosc moskta). Regulacje bym tylko wywalil i 50mm zostawil.

: 20.06.2011 17:06:09
autor: LestatBiker
Czekam aż ktoś wymyśli jakieś zipy mocujące kierownicę z widelcem żeby zbić na wadze.

: 20.06.2011 17:08:39
autor: Spaced
LestatBiker pisze:Czekam aż ktoś wymyśli jakieś zipy mocujące kierownicę z widelcem żeby zbić na wadze.
Przy tylnej śrubie jest tyle samo materiału co przy wielu mostkach, przy przedniej wiecej. Waga jest bita na 2 mniej śrubach. 77 designz miałem w łapach i na prawde ogarnia.
Lajtowanie na pale nie ale tutaj to na prawde jest dobrze pomyślane.
Boże czemu u nas albo wszystko co lekkie wytrzyma albo wszystko co lekkie peknie? Czasem warto sie zastanowic ;)

: 20.06.2011 17:24:09
autor: SegatiV
Spaced, bo wiesz, co cieżkie, jest niezniszczalne...

A to że w niektórych rzeczach materiału jest pełno w miejscach gdzie nie jest to potrzebne, a w newralgicznych miejscach już słabo, to inna sprawa.

Niektórzy zatrzymali się na 8-16 śrubach w mostku, i tego nie przeskoczysz, trzeba poczekać aż ewolucja sama sobie z nimi poradzi.. :D

LestatBiker teoretycznie są takie grube "zipy", i można by ich używać ;)

: 20.06.2011 17:56:15
autor: Czlenson
frango pisze:Trochę lipka, bo trzeba ściągać gripy, itd.
Bardzo uprzykrzające ...
Spaced pisze:Regulacje bym tylko wywalil i 50mm zostawil.
50mm przy obecnych przegubowcach to prawie jak mostek xc.
Spaced pisze:Lajtowanie na pale nie ale tutaj to na prawde jest dobrze pomyślane.
Ale już mostek foride Ci nie podchodzi :) a rozwiązanie podobne, tyle że jeszcze o 2 śruby mniej.

Obrazek

Mostek ogarnia bez problemu, gleby już przeżył, drzewa przyjął, bardziej o kiere martwię się. Foride jak i ten Easton łapie kiere na wiekszej szerokosci niz np sunline czy straitline co jest wg mnie na plus.

: 20.06.2011 18:01:49
autor: Spaced
Czlenson pisze:Ale już mostek foride Ci nie podchodzi :) a rozwiązanie podobne, tyle że jeszcze o 2 śruby mniej.

Jestem sceptyczny bo pamietam pomysły z drążonymi śrubami. Jak ktos lubi takie pomysły to moze i wiecej szalonych mieć ;) Do tego takie rozwiazanie skraca mostek, a ja uważam ze tak długo jak ludzie nie chca brac ram rozmiar za duzych (ja np. teraz moze bym wzial) to w wielu ramach mostek 50-55mm ma sens. Foride ma ile tak z ciekawosci?

: 20.06.2011 18:07:19
autor: yasiuuu
Spaced pisze:Foride ma ile tak z ciekawosci?
45mm szybko mierząc...

: 20.06.2011 18:51:14
autor: piotrex
45/50

: 20.06.2011 19:24:49
autor: morthias
Panowie - przede wszystkim ile widzieliscie mostkow peknietych nie z winy uzytkownika (i mowie tu o mostkach cnc, a nie spawanym szicie sprzed lat) ? Ja moze jeden i to w bmx. Przy 200 mm skoku z przodu naprawde mozna poszalec z lajtowaniem tego elementu bez ryzyka ze cos sie stanie.

Poza tym - lajkuje go za wyglad ;).

: 20.06.2011 21:51:56
autor: EDDIE
O kurde! Na tym foto od boku, gdzie widać grubość mostka nie wiele większą od naleśnika to aż mnie wcieło. Ten mostek gnie się w oczach :shock: Ja bym go określił jako zawodniczy ultra mostek, do pierwszej mocnej wywrotki.
morthias pisze:Panowie - przede wszystkim ile widzieliscie mostkow peknietych nie z winy uzytkownika (i mowie tu o mostkach cnc, a nie spawanym szicie sprzed lat) ? Ja moze jeden i to w bmx. Przy 200 mm skoku z przodu naprawde mozna poszalec z lajtowaniem tego elementu bez ryzyka ze cos sie stanie.
Ja nie muszę widzieć dużo, wystarczy mi, że prawie by mi kiera odpadła przy sunlinie...
Obrazek

: 20.06.2011 22:27:02
autor: LestatBiker
EDDIE Trzeba było zipy a nie mostek kupić ;] Tymczasem wcinam zapiekankę, smacznego wcinającym o tej porze zapiekanki i Wasze zdrowie bo popijam łiskacza ;]

: 21.06.2011 00:45:38
autor: Spaced
piotrex pisze:45/50
Potwierdzone? Bo 77 o podobnej konstrukcji jest krótszy. Bodajze 43.5mm.
LestatBiker pisze:EDDIE Trzeba było zipy a nie mostek kupić ;] Tymczasem wcinam zapiekankę, smacznego wcinającym o tej porze zapiekanki i Wasze zdrowie bo popijam łiskacza ;]
Jak nie masz nic do wniesienia do tematu to nie wiem po co postujesz.
EDDIE pisze:O kurde! Na tym foto od boku, gdzie widać grubość mostka nie wiele większą od naleśnika to aż mnie wcieło. Ten mostek gnie się w oczach Ja bym go określił jako zawodniczy ultra mostek, do pierwszej mocnej wywrotki.
Miałem w łapach i probowałem zgiać mostek 77 designz, który jest cienszy i nic sie nie gnie.
Obrazek


A co do twojego mostka - ja jestem przeciwnikiem montowania śrub w taki sposób. To nie ma nic wspolnego z obecnym mostkiem, który inaczej (pewniej ) obejmuje śrube w miejscu, w którym ci pękło przy czym szerzej łapie kierownice co tez pomaga.
Do tego powiedz mi kiedy ostatni raz easton miał wpadke z projektem? Bo ja nie pamietam w ogole takiego przypadku. A mostki racingowe to raczej zaden racer nie bedzie ryzykowac wyniku ala Mick Hannah w RPA ;)

: 21.06.2011 04:19:35
autor: KFP
77 ogarnia bardzo dobrze długość ma 43mm jedyny minus tego mostka to że nawet na kiere z niskim wzniosem ciężko się zakładało i się lekko porysowała więc jak ktoś chce go mieć z kierownicą o dużym wzniosie to może zapomnieć ;)

: 21.06.2011 10:42:42
autor: wujekeman
Ale zakładałes po przykreceniu do półki? bo w sumie jakby najpierw na kierę obie cześci załozyc a potem przykrecić do półki to nie powinno kiery rysowac....