Strona 1 z 1
Boxxer Race 2008 motion control
: 24.06.2011 06:58:42
autor: speedy
Boxxer Race 2008
Mam pytanie odnośnie motion control w ww.modelu.
Jak będzie reagował skręcony na maxa motion control, podczas skoku?
Amor ugnie się czy pozostanie sztywny?
Drugie pytanie dotyczy zmiany skoku, gdzieś czytałem że istnieje możliwość zmiany skoku z 203 na 178 mm? W jaki sposób?
Re: Boxxer Race 2008 motion control
: 24.06.2011 07:52:55
autor: HugO
Zależy w którą stronę skręcisz motion control na maxa na - masz szybkie tłumienie powrotu a na + masz całkowicie zblokowany amor. Co do skoku rs jest chyba regulowany w środku za pomocą tulejek???
: 24.06.2011 08:06:35
autor: speedy
A pośrednie zblokowanie? Tak do połowy?, wiem, ze jak na "-" to amor normalnie działa a na "+" to się blokuje ale zostaje tak ok 5 cm skoku.
: 24.06.2011 08:35:22
autor: ravfr
HugO pisze:Zależy w którą stronę skręcisz motion control na maxa na - masz szybkie tłumienie powrotu a na + masz całkowicie zblokowany amor
Motion to tłumienie kompresji, nie powrotu.
speedy ustawiasz jak Ci pasi , na pewno nie ma sensu jeździc z zablokowanym widłem.
: 24.06.2011 09:02:12
autor: Pudel
Speedy musisz miec cos nie tak z tlumiekiem albo masz za malo oleju bo nie powinno Ci zostac 5 cm skoku jak go skrecisz na max (czyli na +). Widel powinien byc wtedy sztywny.
Re: Boxxer Race 2008 motion control
: 24.06.2011 09:06:08
autor: HugO
Jak ustawiasz na + amor wraca wolniej, jest twardszy i progresywny się robi jak ustawiasz na - wraca szybciej, bardziej miękki i jest liniowy bardziej.
: 24.06.2011 09:14:53
autor: freed
Mylicie powrót z kompresją. Górna niebieska regulacja wolnej kompresji może być ustawiona max w pozycji numer 3 ( 3-ci klik ) później już działa jakby blokada skoku i nie radze na tym latać.
: 24.06.2011 09:58:05
autor: quake
Motion Control w modelu Race nie ma czegos takiego jak Floodgate.
Z tego tez powodu, amortyzator raczej sie nie ugnie, jesli skrecisz kompresje na max.
Mozna zrobic mala modyfikacje i za pomoca nakretki, wkreconej na pret w tlumiku MOCO, zrobic sobie wewnetrzna regulacje Floodgate. Wtedy, dzieki temu, ze obudowa tlumika MOCO to po prostu twarda, plastikowa sprezyna, mozna jezdzic na calkowicie skreconej kompresji - tak jak w modelach Team i WC.