Strona 1 z 2

[Hamulce] Przód + Tył / DH/Enduro

: 24.06.2011 17:56:05
autor: loszaty
Emanko wszystkim.

Jak w tytule poszukuję hamulców na przód oraz tył. Na 1 komplet mam do przeznaczenia ok. 200 - 300 PLN.

Macie może swoje typy jeżeli chodzi o ten przedział cenowy? Lepiej zainwestować w bardziej konkretny na przód czy na tył? A może lepiej "dozbierać" na coś lepszego?

Z góry dzięki za odpowiedzi i za wyrozumiałość.

5!

: 24.06.2011 18:05:30
autor: Vin_OSW
loszaty pisze:Na 1 komplet mam do przeznaczenia ok. 200 - 300 PLN.
Znaczy się na 1 koło 300 zł, czy na oba?

: 24.06.2011 18:08:42
autor: loszaty
na 1 około 300. przez komplet miałem na myśli hamulec + klamka, ale jeśli cenowo jest to bez sensu to na 1 hamulec mam do przeznaczenia koło 200 - 300 pln. :P

: 24.06.2011 19:30:16
autor: diesel2117
Czyli w sumie daje ci to 600zł..
Szukaj saint-ów (4 tłoczkowe) jeśli nie to j7 / stroker ace

: 25.06.2011 17:03:13
autor: KubaLa
6 stówek za nowe sainty albo j7? Gdzie?
Z tego co patrzyłem to przedział cenowy na J5 to jest...

Re: [Hamulce] Przód + Tył / DH/Enduro

: 25.06.2011 17:23:01
autor: Kendziior11
Za takie kase dostaniesz sainta ale jednego za 550 zl :P czy jakos tak

: 25.06.2011 17:27:22
autor: Banan725135650
loszaty pisze:Lepiej zainwestować w bardziej konkretny na przód czy na tył?
Zdecydowanie na przód - to dużo ważniejszy hamulec.
Muszą być nowe czy używane też wchodzą w grę? Jeśli tylko nowe to tak jak wyżej - Juicy 5 - bardzo względy hamulec z dobrą modulacją i siłą hamowania.

: 25.06.2011 17:35:36
autor: wojak1992
Komplet SLX.

Re: [Hamulce] Przód + Tył / DH/Enduro

: 25.06.2011 17:44:14
autor: Kendziior11
TO ja sie tak dołacze mam Hayesa 9
i poprostu chce cos mocniejszego moze byc urzywka no i zeby nie bylo drogie....
co polecicie ?
chodzi o tego slx ?
http://allegro.pl/hamulec-tarczowy-shim ... 58908.html

a i tak cenna gdzies do 300 zl max

Zapomnialbym dodac chodzi mi o Przedni Hembel

: 25.06.2011 18:10:41
autor: Vin_OSW
Kendziior11 pisze:mam Hayesa 9
i poprostu chce cos mocniejszego
To już coś na 4 tłoczkach, albo V2 :P
No chyba, że masz jakiś trefny, bo mój były nine był jak kotwica ;D

Re: [Hamulce] Przód + Tył / DH/Enduro

: 25.06.2011 18:57:02
autor: Kendziior11
Nieno spoko chamuje sobie > ale ja waze 75 kg wiec na zjezdzie wyrabia nawet ale i tak to nie tego co chce ;p
czyli pewnie jakies sainty lub cody ?

: 25.06.2011 22:20:27
autor: Banan725135650
Kendziior11 pisze:chamuje
Kendziior11 pisze:urzywka
Od budżetu na heble odlicz koszty słownika ;)

: 26.06.2011 09:49:10
autor: EZrider
Elixir 5. Jednorazowo awaryjny (tzn. jak coś padnie to po pierwszej wymianie jest spokój bo fabryka lubiła nasrać do płynu), a poza tym kotwica z dobrą kontrolą. I nie ma miliona powalonych regulacji które ciekną i odkręcają się z przewodem.

PS staraj się je kupić z G3CS bo G2 do niczego są. Albo w ogóle bez tarcz i wtedy XT, G3 czy coś tańszego nieco we własnym zakresie.

: 29.06.2011 18:47:31
autor: loszaty
@Banan725135650 czyli przód. wolałbym żeby to był jednak nowy hamulec, wtedy mam pewność że na trochę ze mną zostanie. a Juicy 3? bo patrząc na ceny (Allegro itp.) to raczej tak wypadnie.

a, i czy ktoś może mi wytłumaczyć jakie są różnice w wielkości tarcz hamulcowych? 185mm, 160mm itd. - nie do końca ogarniam.

dzięki raz jeszcze! :)

: 29.06.2011 19:23:23
autor: boogiel
KubaLaPL ehehe, kpl. J5 za 250 mozna mieć jak sie złapie okazję. Za 600zł można na czilałcie wyrwać juicy 7, nowe slx, jakieśtam elixiry, starsze sainty. Jest dużo opcji. Ja osobiście mogę polecić juicy 7 i starsze sainty- mam oba heble, oba bardzo podobne, ale J7 minimalnie lepszy jeśli chodzi o modulację. No i plusem jest regulacja( ta czerwona).
Te moge od siebie polecić.

: 30.06.2011 14:14:28
autor: miechooo
Ja swoje Juicy 7 wyrwałem za 550zł z tarczami 203mm w idealnym stanie i jestem z nich bardzo zadowolony. Musisz szukać, a trafisz na okazje ;)

: 30.06.2011 16:36:18
autor: piotrex
do 600pln szukalbym juicy carbonow-lzejsze j7.

: 08.07.2011 16:38:37
autor: loszaty
emanko ponownie.

mógłby ktoś mi wytłumaczyć jakie są różnice w wielkości tarczy hamulcowych i dlaczego w większości HT na przód daje się większą tarczę? chodzi o różnice w sile hamowania czy o coś jeszcze?

z góry dzięki.

: 08.07.2011 16:59:20
autor: boogiel
większe tracze- lepsze hamowanie.

niektórzy daja większą na przód- ale więszkość śmiga 203 na przodzie i na tyle.