Strona 1 z 5

Karbonowy Session Gwina!

: 01.07.2011 06:43:56
autor: frango
Panowie i Panie... pojawiła się kolejna karbonowa zjazdówka! Tym razem od jednego z największych graczy na rynku! Od Treka!
Wygląda na to, że przód jest węglowy, a tył alu, jak w V10c.
Na razie niewiele więcej wiadomo... rozkminiajcie foty z MSA.

http://dirt.mpora.com/news/trek-session ... shots.html

Obrazek

Re: Karbonowy Session Gwina!

: 01.07.2011 11:07:22
autor: giantatxonedh
Karbonowe GT pękały... Ta rama musi mega kosztować i ja osobiście bałbym się wydać na to kase... Wolał bym czekać na pierwsze crash pęknięcia i opinie.....

Tak poza tematem. Jeśli to rower tego typa to współczuję tej sprężynie w DHX'e że taką grubą ''''''''' wagę :D utrzymuje.

Wracając: Nie zmienia to faktu ze jak bym miała taki rower to bym z nim spał w nocy, jadł przy nim obiad, mył go przez cały dzień, i nie ruszał się na krok od niego. A wydalając się nie trzymał bym klamki od drzwi tylko kiere..

: 01.07.2011 11:22:08
autor: piotrex
frango pisze: przód jest węglowy, a tył alu, jak w V10c
albo moim lifelinie :P

: 01.07.2011 12:22:15
autor: JustMe
giantatxonedh pisze:crash pęknięcia
giantatxonedh pisze:Karbonowe GT pękały
giantatxonedh pisze:ak poza tematem. Jeśli to rower tego typa to współczuję tej sprężynie w DHX'e że taką grubą ''''''''' wagę :D utrzymuje

: 01.07.2011 13:24:20
autor: bamix71
...beee!...."kupa" i tyle!nie podoba Mi się :(

: 01.07.2011 13:51:09
autor: BikerJG
Czasami zastanawia mnie czy jak ktos ulepi rame z gliny inni tez zaczna to robic. Glupie napedzanie kasy, glupie zmiany, mogli to zastosowac conajmniej 2 lata temu ale po co skoro mozna zarobic 2 razy.

BTW to tak jak zmiana uszczelek w foxach 40 2011 vs 2012 i glupi napisik kashima, mimo ze nie ma roznicy itak sporo ludzi kupi "nowsze"

Tutaj chodzi o $ nie o postep technologii i kazdy zdaje sobie z tego sprawe.

: 01.07.2011 14:06:59
autor: wróżka_amelia
BikerJG pisze:Czasami zastanawia mnie czy jak ktos ulepi rame z gliny inni tez zaczna to robic. Glupie napedzanie kasy, glupie zmiany, mogli to zastosowac conajmniej 2 lata temu ale po co skoro mozna zarobic 2 razy.

BTW to tak jak zmiana uszczelek w foxach 40 2011 vs 2012 i glupi napisik kashima, mimo ze nie ma roznicy itak sporo ludzi kupi "nowsze"

Tutaj chodzi o $ nie o postep technologii i kazdy zdaje sobie z tego sprawe.
A Ty to potem kupujesz...

: 01.07.2011 14:35:49
autor: Vin_OSW
giantatxonedh pisze:Jeśli to rower tego typa to współczuję tej sprężynie w DHX'e że taką grubą ''''''''' wagę :D utrzymuje.
Twój poziom jest nader wysoki...

Mnie się tam podoba taki bajacz ;D Ile jest mniej na wadze? :)

: 01.07.2011 14:40:50
autor: EZrider
piotrex pier*olone znajomości...

Pomimo, że mają całkiem przyjemną zawiechę to nigdy nie robiły na mnie wrażenia i nie zrobią. Session 10 lepszy był.

: 01.07.2011 15:00:55
autor: Sert93
giantatxonedh pisze:Nie zmienia to faktu ze jak bym miała taki rower to bym z nim spał w nocy,
WTF?

@DOWN

To też, ale zwróć uwagę na odmianę czasownika :D

Re: Karbonowy Session Gwina!

: 01.07.2011 15:30:51
autor: mavashi
Chyba takie zboczenie, woli spać z rowerem niż z dziewczyną. :D

: 01.07.2011 16:48:26
autor: EZrider
wróżka_amelia pisze:A Ty to potem kupujesz...
Dzięki temu może nam powiedzieć, że to nie jest warte ceny.

: 01.07.2011 17:16:22
autor: AlanCK
Wyczytałem że waga oscyluje w granicach 35lbs to by wychodziło poniżej 16kg - mega lekko zważając że czołówka raczej nie ma maksymalnie wylajtowanych sprzętów

btw. jaram sie nie wąsko tą ramką, może za dwa lata uda sie taki sprzęcik kupić w przyzwoitej kasie ;)

: 01.07.2011 18:15:42
autor: Korean_Boy
podejrzewam ze za 2 lata to on bedzie dopiero dostepny dla zwyklych zjadaczy chleba .

: 01.07.2011 19:39:36
autor: szymon102
BikerJG pisze:Tutaj chodzi o $ nie o postep technologii i kazdy zdaje sobie z tego sprawe.
...i z tym się zgadzam. Ja osobiście wolałbym mieć tańszą, aluminiową wersję a resztę kasy przeznaczyć na jakiś wypad w góry z rowerem. Nie wiem dlaczego, ale wiele osób uważa, że czym rower droższy czy lżejszy tym są szybsi.

: 01.07.2011 20:16:06
autor: pietryna
Ja już to sobie uświadomiłem... czas na jazdę.

: 01.07.2011 20:17:41
autor: piotrex
EZrider pisze: piotrex pier*olone znajomości...
dlaczego pierdolone?tez mozesz sobie kupic ta rame..

: 01.07.2011 23:10:51
autor: SegatiV
BikerJG pisze:Tutaj chodzi o $ nie o postep technologii i kazdy zdaje sobie z tego sprawe.
Ameryki nie odkryłeś, tylko dochodzi też do tego dodatkowy czynnik. Do niedawna ludzie bali się włókna, teraz ludzie sami zaczynają łaknąć "carbonu", to i go dostają.
szymon102 pisze:Ja osobiście wolałbym mieć tańszą, aluminiową wersję a resztę kasy przeznaczyć na jakiś wypad w góry z rowerem.
Droga wolna. Ludzie w takich komentarzach zapominają że każdy chcę czegoś innego i na co innego patrzy.

Dodam też że stwierdzenie "ja osobiście wolałbym..." brzmi jakby ktoś Cię zmuszał do kupna tej ramy, a prawda jest taka że Ty kupisz alu i będziesz mieć na wypady, a inny kupi ramę i zrobi z nią co będzie chciał.

Dywagacje na ten temat nie mają sensu.

: 02.07.2011 07:29:39
autor: SegatiV
BikerJG pisze:SegatiV Tutaj chodzi o to ze jestesmy manipulowani zeby wydac kolejna kase, aczkolwiek nie warto bo nie widac tu specjalnych innowacji procz niejako "ryzykownego" nazwijmy to materialu (historie z GT etc)
Żaden ryzykowny. Właśnie ta świadomość nie pozwalała wcześniej wprowadzić innowacji.
Ale z tym "wyciąganiem kasy" masz niejako rację, nie można na rynek rzucić wszystkiego od razu, odwieczne prawa... Hejterzy niech zostaną przy alu i starych ramach, inni kupią włókno, każdy będzie zadowolony, nie widzę sensu najeżdżania.
BikerJG pisze:Tylko ze Lifeline pekaly juz w wersji alu, ciekawe jak bedzie teraz wiec co do znajomosci nikt normalny nie zaplaci "sugerowanej" ceny za ta rame na ta chwile - moze kiedys to sie zmieni, i jestem pewien ze gdybys mial zaplacic za to duze pieniadze wybral bys cos innego.
To żeś dowalił, porównywać prototyp do - w sumie - całkowicie innej konstrukcji - teraz mają wahacz cnc.
A ze sprzedażą zdziwił byś się :)