Ramka fr/ss Banshee wildcard vs. felt redemption

Screamer
Posty: 175
Rejestracja: 04.05.2009 09:25:42
Kontakt:

Ramka fr/ss Banshee wildcard vs. felt redemption

Post autor: Screamer »

Witam. Która z ramek sprawdzi sięlepiej w FR/SS ?
nopainnogame
Posty: 1836
Rejestracja: 30.12.2006 13:37:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: nopainnogame »

Ten felt to przez przypadek nie ramka enduro/AM ? Wildcard napewno wygrywa,bo z regulowanym amorkiem możesz sobie fajnie podziałać i zmienić skok i geo.
https://www.facebook.com/GeckoRS - moja hodowla gadów ;)
Fallout
Posty: 849
Rejestracja: 20.04.2004 21:13:57
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Fallout »

No dobra, bottlerocket to też ramka enduro/FR. Jakoś zink na redemptionie największego dropa w NWD leciał :) Myślę, że felt do ss i FR będzie lepszy.
Fallout
Posty: 849
Rejestracja: 20.04.2004 21:13:57
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Fallout »

No i z tego, co kojarzę to red bull rampage 2008 Zink też na tym felcie pokonywał :)
nopainnogame
Posty: 1836
Rejestracja: 30.12.2006 13:37:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: nopainnogame »

O rany...bo Zink na tym śmigał dlatego jest lepsza ? Przecież Felt nie miał nawet wtedy niczego innego w ofercie ,wiele firm przecież taki robi,gdy nie ma odpowiedniego roweru w ofercie ( głównie chodzi o slopa) - Sorge śmigał nawet na Trance i Reignie od Gianta,McCaul na przerobionym Remedy
https://www.facebook.com/GeckoRS - moja hodowla gadów ;)
Fallout
Posty: 849
Rejestracja: 20.04.2004 21:13:57
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Fallout »

Zgadza się.. bo te rowery się do tego nadają najzwyczajniej w świecie :)
EZrider
Posty: 2479
Rejestracja: 30.03.2010 21:20:39
Lokalizacja: Los Angeles
Kontakt:

Post autor: EZrider »

Nie takie dla nas. One są spawane pod ridera i niewiele mają wspólnego ze sklepowymi.
Fallout
Posty: 849
Rejestracja: 20.04.2004 21:13:57
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Fallout »

Jak spawane dla rider`a ?
Bez sensu byłoby "spawanie pod rider`a".
Wiąże się to z przeprojektowaniem całej konstrukcji ! (Obliczenia wytrzymałości spawów na zginanie, ścinanie itp. oraz dobór spoiwa i technologii spawania).
A wiadomo, że prędzej stworzyliby konstrukcję deficytową (w tym przypadku typową ss).
Vin_OSW
Posty: 3652
Rejestracja: 01.12.2008 00:40:00
Lokalizacja: Москва
Kontakt:

Post autor: Vin_OSW »

Fallout pisze:Wiąże się to z przeprojektowaniem całej konstrukcji ! (Obliczenia wytrzymałości spawów na zginanie, ścinanie itp. oraz dobór spoiwa i technologii spawania).
Po kiego na 1 zjazd?
Fallout
Posty: 849
Rejestracja: 20.04.2004 21:13:57
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Fallout »

No już prędzej wymienialiby ramę co jeden zjazd niż ją pod rider`a spawali.
miki_ck
Posty: 1491
Rejestracja: 25.11.2008 21:19:53
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: miki_ck »

Fallout pisze:Bez sensu byłoby "spawanie pod rider`a".
Wiąże się to z przeprojektowaniem całej konstrukcji ! (Obliczenia wytrzymałości spawów na zginanie, ścinanie itp. oraz dobór spoiwa i technologii spawania).
Ale masz teorie... Jeśli firma robi customową ramę dla swojego zawodnika to nie będzie nagle jej robić z kryptonitu... Skorzysta z tych materiałów i technologii jakie ma. Tym, czym się mogą różnić takie ramy od seryjnych to inna geometria, mniejszy/większy skok itp...
Dlatego sugerowanie się tym, że Zink startował na Felcie w RB Rampage i automatycznie musi to być super rama jest bez sensu...

A w temacie: Wildcard wydaje się bardziej sprawdzonym rozwiązaniem. Prosta, mocna konstrukcja.
Ten Felt wygląda jak nieco "na siłę" przerobiony pod FR model enduro - ta "łamana" rura podsiodłowa, raczej wysoki przekrok... nie wygląda to najlepiej ;)
EZrider
Posty: 2479
Rejestracja: 30.03.2010 21:20:39
Lokalizacja: Los Angeles
Kontakt:

Post autor: EZrider »

Fallout ogarnij sobie jak łatwo skrócić skok lekko przeprojektowaną dźwignią, albo zaadaptowaną z modelu do AM i ogarnij że Nico robi każdemu zwykłemu klientowi custom geo jak tylko ma pomysł na to. Wszystko leci tak samo tylko na innym szablonie i nie trzeba żadnych testów powtarzać. Najwyżej mniej ściąć albo bardziej niektóre rurki. Nicolai ma akurat przekrój wygodny do tych operacji i robią wspawki zamiast hydroformu, ale zrobienie egzemplarza dla człowieka na któego wynikach im zależy to nie problem. To często widać nawet na zdjęciach, że rower niewiele ma wspólnego z katalogowym.

Żeby Felt po ludzku siedział musiałbyś mieć XS i 2p amor. I support w dupie wtedy. To nie jest rower do FR rozumianego jako DH nie na czas.
Screamer
Posty: 175
Rejestracja: 04.05.2009 09:25:42
Kontakt:

Post autor: Screamer »

Z nieco innej beczki :
Czy rację bytu ma śmiganie na wildcardzie w rozmiarze S przy 184 cm wzrostu ?
ecik3009
Posty: 49
Rejestracja: 20.03.2008 14:37:39
Kontakt:

Post autor: ecik3009 »

Jeśli chodzi o ss/fr to jak najbardziej roz. s będzie ok. http://www.vitalmtb.com/videos/feature/ ... /sspomer,2 rower Cam Zink'a
Screamer
Posty: 175
Rejestracja: 04.05.2009 09:25:42
Kontakt:

Post autor: Screamer »

ecik3009 ale zauważyłeś, że piszę o wildcardzie ? ;)
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Ja pierodole. Zinkowi felt płacił to jezdził na czym miał. Van Dine jezdzi dh, a jezdzi na Cannondale Claymore, który jest gloryfikowana rama AM. To znaczy, ze to dobra rama do dh czy, ze cannon nie ma ramy do dh?
Zink moze sobie pozwolic na zmiane ramy co chwile, wy nie.

Pomijam fakt, ze jak chcecie sie w takie sprytne teorie bawic to rozkmincie, ze od kad Zink nie jezdzi na Felcie nagle zaczał wygrywać zawody ;)


Zreszta Zink pare niemiłych słow o felcie powiedział po skonczeniu z nimi wspolpracy.

Bierz Wildcarda i nawet nie mysl o felcie.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość