Strona 1 z 1
[Amortyzator] Domain 302 - Serwis
: 06.07.2011 19:56:47
autor: Sandwitch
Witam, ma ktoś może poradnik do serwisu ww amortyzatora ?
Stronka na której był manual razem z obrazkami i całym niezbędnym info padła (
http://www.domain-302.webpark.pl/ ). Jeżeli ktoś miał by coś takiego na kompie był bym wdzięczny

)
Czym poskutkuje jeżeli zamiast oleju smarującego 15w dam 10w ?
pzdr.
: 06.07.2011 20:45:10
autor: EZrider
Rozkręcaj na lajcie i pamiętaj w jakiej kolejności (układaj odpowiednio). Niczego się nie bój. Wazelina na uszczelki i smarujący nawet 5W ujdzie. Koniec poradnika.
: 06.07.2011 22:15:10
autor: Sandwitch
Że ujdzie to wiem, chodzi mi o to jakie będą różnice skoro zaleca się 15w.
: 06.07.2011 23:03:04
autor: Vin_OSW
Że będzie się pocił na lagach
: 06.07.2011 23:14:22
autor: EZrider
Vin, cenię twoje poczucie humoru ale tym razem gówno prawda. Nie poci mi się na lagach, a leję co mam w domu do widelców (czyli aktualnie 5W).
: 06.07.2011 23:30:18
autor: Vin_OSW
No u mnie przy 5W rzygał ostro, przy 15W jest spoko

: 07.07.2011 00:04:53
autor: SkowronWro
lejąc 5w zwiekszasz czułość widelca. To samo sie przy boxxerach stosuje, lepiej chodzi ale trzeba częsciej zmieniac olej smarujący;)
: 07.07.2011 08:20:28
autor: Krzyś
http://www.pinkbike.com/news/rockshox-D ... -2011.html
Nie wiem czy ogarniasz angielski czy nie, ale same zdjęcia dużo dają

Nie ma za co

: 07.07.2011 09:20:59
autor: don corneo
Ja jako smarujący leje Amortyzol 15 W. Kosztuje grosze i spełnia swoje zadanie.
: 07.07.2011 19:56:57
autor: Sandwitch
Krzyś dzięki

)
Myślę że 10W powinno być ok, ani za gęsty ani za rzadki pzdr i dzięki za pomoc.
: 09.07.2011 21:39:44
autor: Sert93
Jakiś poradnik do rozebrania goleni z U-Turn'em?
: 10.07.2011 09:36:58
autor: freed
Odkręcasz śrube na dole do połowy,pukasz gumowym młotkiem lub zwykłym z wyczuciem,popychasz wychodzi z dolnych goleni,odkręcasz śrube do końca,później odkręcasz korek na górze i gotowe. filozofia?
Olej 5wt daje rady gdy mamy w dobrym stanie uszczelki,jak są już przepracowane to amortyzator może puszczać. Wtedy zazwycaj zaleca się wymiane,a przy oleju 5wt w smarowaniu w porównaniu do 15wt różnicy nie ma,chyba ,że na parkingu,bo w czasie jazdy jest lepiej. Więc generalnie zalecam lanie 10-15Wt,wydaje mi się,że gęsty olej lepiej smaruje. No i na uszczelki koniecnie judy butter.
: 06.08.2013 23:00:51
autor: krupeq92
Podłączę się do tematu.
Mam domaina 302 i po wymianie oleju mam mały problem z odbiciem, regulacja działa ale różnica w skrajnych punktach jest praktycznie niezauważalna, jest zalany olejem 5W 200ml tak jak podaje manual. Co zrobić żeby tak szybko nie wracał, jak zaleje go gęstszym olejem to będzie jakaś poprawa??
: 07.08.2013 19:37:55
autor: Sandwitch
Skoro różnica w skrajnych punktach jest nie zauważalna to znaczy że regulacja NIE działa dobrze

Przeserwisuj ją

: 07.08.2013 20:10:31
autor: sebonk
Swego czasu przez krotki okres z powodu braku innego oleju mialem zalanego lyrika olejem 5W. W moim odczuciu widelec pracowal gorzej, wydaje sie ze olej o wiekszej lepkosci smaruje lepiej(teraz jezdze na 10). Co do oleju to polecam olej silnikowy, oleje do amortyzatorow to kompromis miedzy smarowaniem a tlumieniem, olej silnikowy jest olejem typowo smarujacym....
: 08.08.2013 15:28:43
autor: FRmaniak
Olej silnikowy jest do silnika, a amortyzatorowy jest do amortyzatora.
Kupuje sie dobry olej, przeznaczony do tego gdzie będzie stosowany i wszystko musi grać.